![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Sinds enkele jaren is dat in ieder geval waar ik woon ook zo. Behalve de percelen die nog niet bebouwd zijn in de woonzones natuurlijk. Maar nu zijn er enkel nog verkavelingen met wijken wat ik niet per se beter vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() En sorry gas is niet per sé goed koper dan mazout dus ik zie het probleem niet van mazout gebruik.
Aardgas heeft een lagere energie waarde dan mazout en in maandelijks verbruik is dat niet altijd goedkoper. We moeten betere woningen bouwen ipv andere energie bronnen op te branden. En Steben als we u laten doen moet iedereen in dicht bevolkt gebied wonen en op elkaar laten hokken. Dat brengt duidelijk andere problemen met zich mee die daarom niet goedkoper zijn. En ja ook in Nederland hebben ze grote probleem wijken, niet alles is rozegeur en maneschijn daar. Laatst gewijzigd door santos : 13 maart 2008 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() verwende joeng !
werkt ervoor tedjzu !! trouwens tegenwoordig wachten tot je ouders dood zijn ??? dan ben je zelf toch achteraan in de 60 niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen dank u. Emigratie ftw, over minstens 4 jaar ben ik pleite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat emigreren, dat lijkt mij idd een goede zet ... mocht ik niet in een heel specifieke situatie verkeren met één van mijn kinders, ik zou het ook alsnog doen ... Nieuw Zeeland staat bovenaan mijn lijstje, en ze zouden me nog willen ook, heb t al gecheckt ... behoor tot één van de knelpuntberoepen ginder ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil rond mijn 30ste eens rondzien voor emigratie. Nieuw Zeeland/Australie maar ook Canada. Een Master diploma zonder ervaring is niet voldoende voor Canada, met een paar jaar ervaring komt ge wel binnen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waar ik woon heb je voor 200 000EUR een ruime rijwoning, een zeer kleine hob of een stuk bouwgrond van om en bij de 1000m². Tegen de huidige dollarkoers kan je ginder voor die prijs een kast van een huis kopen met zeer veel grond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neenee, neem van mij aan dat ge dat moet doen zo snel mogelijk na uw studie, anders komt het er niet meer van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Juist omdat we dat per se toch willen ontstaan er mini-villa'tjes op veel te kleine en dure grond. Gas is veel gemakkelijker in gebruik. Aansluiten en klaar is kees (voor de Belgen: "et voila"). Geen ketel in de grond die kan roesten en lekken. Daarenboven is gas veel properder dan mazout bij verbranding. Als je dicht bijeen bouwt is er ook minder energieverlies. Het is goedkoper en dus socialer. In België is er enkel dichtbevolkt en minder bevolkt gebied. Niet-bevolkt gebied is onbestaand.
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() ik ben aant zien voor ne woonwagen.
steeds meer mensen doen dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Gaat ge allemaal uw woonwagens dicht bijeen zetten of vrije grond zoeken?
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds heb je wel gelijk in die zin dat er in de VS geen energieprestaties geëist worden (dus geen verplichting tot isolatie, enkel glas mag daar, etc...). Dat scheelt enorm...
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Dicht bij elkaar bouwen socialer?
Gaat dat maar eens in de Bijlmer vertellen. En ja mazout is wat minder proper dan gas maar als je alles bij elkaar telt is gas niet minder vervuilend want je moet meer verbranden om aan dezelfde energie waarde te komen. Als je dan toch zo milieu vriendelijk wil zijn met je gas zou je propaan moeten nemen ipv dure leidingen te leggen die dikwijls door natuurgebieden gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
Maar de Bijlmer is socialer dan luxe-appartementen in Monaco. En daar is het ook allemaal opeengepakt. Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 13 maart 2008 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pellets kan een oplossing bieden ja, maar niet aan dezelfde hoeveelheid als we nu andere energie bronnen gebruiken of ik woon binnen 10 jaar niet meer aan de rand van een bos maar aan de rand van braakliggende gronden. |
|
![]() |
![]() |