![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze maatregel vind ik te gek voor woorden.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-duurder.dhtml Gelukkig heb ik reeds een huis, maar ik kan me voorstellen dat dit alweer een boost zal geven aan de prijzen op de vastgoedmarkt. Dit vind ik eerlijk gezegd onbegrijpelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Wie gelooft die onnozelaars nog. Eerst beloven om maatregelen te nemen op de koopkracht te behouden (iets dat niet echt kan, behalve door de belastingen te verlagen) en dan komen ze met een voorstel af om de belasting op de grootste aankoop van een gezin met 5 percent te verhogen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zeveren? Wat zever ik? Ik vind dit een slechte maatregel. Als jij niet akkoord bent gelieve dan ook aan te duiden waarom. "Niet zeveren" is nogal goedkoop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Binnenkort zal de vastgoedmarkt in elkaar zakken, geloof me.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Wat ik wel geloof...
Dat er nu en dan goed nieuws op de bevolking wordt losgelaten. Het zal allemaal beteren... Jaja. Kwestie van het gepeupel braaf en kalm te houden. Wat ik niet geloof... Dat de belangrijke zaken zoals wonen , voeding en energie gaan goedkoper worden. Neenee. In tijden dat de staat nog meer geld nodig heeft zou men zelfs de pintjes nog duurder maken. ![]() Wij zijn zo bezig met het belang van de mensen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ironie is je blijkbaar ontgaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat betreft die regering en haar maatregelen, die zijn er niet voor ons, maar alleen voor zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
2 Ik ben klein beetje voorstander van het Nederlandse systeemen en vind na talrijke bezoeken dat onze noorderburen qua stedebouw toch wel zorgen voor veel open ruimte en mooi samen-leven. Een zekere vrom van grip op de vorm van de bebouwing wordt groter naarmate de vrijheid mindert van maffia zoals bouwbedrijfjes. 3 Als de bouwbedrijven minder winst kunnen maken omdat ze minder aanslaan kunnen bouwgronden eindelijk eens in een normaal vraag-en-aanbod spel terechtkomen, zonder opgekocht te worden door bouwbedrijven. Dus ik vermoed weldegelijk een evolutie naar goedkopere gronden.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 12 maart 2008 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als we nog een beetje groene weiden en akkers willen overhouden in het straatbeeld dan moeten er veel meer oude woningen gerestaureerd worden en veel minder herverkavelingen gebeuren waarbij opnieuw een groot landbouwgebied wordt omgezet in woongebied. Extra financiële belemmering is een eerste stap, de overheid moet natuurlijk véél meer doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ach, niet alleen landbouwgebied. Open ruimte, recreatie, ... Het zijn niet architecten zoals ik die staan te springen voor meer en meer en meer... Ik ben dol op renovaties. Het gevoel iets echt te verbeteren maakt me goed gezind. Men zou ook beter een hoop belabberde leegstaande gebouwen platgooien of de eigenaar verplichten dit te doen. Onmiddellijk bouwgrond. De individuele bouwer moet zich aan van alles houden en zoekt zich te pletter, terwijl die bouwbedrijven er maar op los verkavelen, ongeacht wat goed is voor de ruimtelijke ordening. Men vergeet de maatschappelijk impact van verschuivende stedelijkheid. Met het wegsluipen van middenklasse zijn de steden gaan polariseren.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 12 maart 2008 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() De appartementsblokken hier in België... kuch kuch
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 12 maart 2008 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zodra ik Maastricht of Eindhoven binnenrij is dat het eerste dat me opvalt. Het is waar dat je op die manier meer vrije ruimte creëert, maar ik zou toch niet graag in zo'n appartementsblok wonen, ongeacht het totaal aantal vrije ruimte. Dan liever wat minder vrije ruimte in het algemeen, dan zelf op een klein oppervlak gaan wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.beursbox.nl/index.php?opt...d=535&Itemid=1 Laatst gewijzigd door daiwa : 12 maart 2008 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik zinnens ben uit te wijken naar Amerika, juist uit nieuwsgierigheid. De prijzen van die huizen zijn uitgedrukt in dollar en daardoor ''spotgoedkoop''. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 maart 2008 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |