Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2004, 01:08   #41
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort Coninx en Vandermeersch
Oud 14 maart 2004, 14:19   #42
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Amiga
desmet zit bij vtm omdat zijn krant en vtm tot één eigenaar behoren. Ons nodigt ons uit en dit is op de Vrt ook zo

Peter Vandenmeersch moet wel langs de vrt gaan, want bij vtm zal hij nooit zijn verhaal verkocht krijgen (aangezien die ook tot van thillo's speeltuintje behoren)
dus vandenmeersch zit op de sofa bij de vrt en is daar zeer gelukkig mee. Vrt ook natuurlijk want zij hebben een linkse hoofdredacteur weten strikken die niet Yves Desmet heet...

Vrt kan nu naast tal van andere linkse 'verlichte ' denkers er ééntje bijzetten, zodat de rij langer en roder wordt....
Correct. en euh De standaard en de GvA behoren ook tot hetzelfde concern. Vandaar dat het gerechtvaardigd was 'Peter' te interviewen.
Daarnaast is mediageniekheid absoluut eenbelangrijk argument voor een zender. Peter Vandermeersch heeft het zeldzame talent het goed te kunnen uitleggen (helder en sterk onderbouwd), iets waar Luc Van der Keelen bijv. veel minder in slaagt.

En euh ik denk dat we idd niet mogen klagen met Petervandestandaard. Het had veel erger kunnen zijn.
Oud 14 maart 2004, 16:30   #43
Watje
Burger

Watje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tool2kil
Peter Vandermeersch heeft het zeldzame talent het goed te kunnen uitleggen (helder en sterk onderbouwd), iets waar Luc Van der Keelen bijv. veel minder in slaagt.

En euh ik denk dat we idd niet mogen klagen met Petervandestandaard. Het had veel erger kunnen zijn.
Wat je zegt!!! We kregen dit weekend 2 keer Mia Doornaert in de maag gesplitst. Oeioeioeioeioei!!!
Meer ga ik er niet over zeggen. Het feit dat deze dame zo vermagerd is, wijst er misschien op dat ze in een diepe depressie zit. Een oorzaak hiervoor ligt voor de hand: een Europese enquête waaruit bleek dat meer dan 60 % van de Europeanen Israël beschouwt als de grootste bedreiging voor de wereldvrede.
Watje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 17:09   #44
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

Heb ze vanmorgen in de zevende dag ook gezien. Geef mij dan toch maar de Peter...
Oud 14 maart 2004, 17:17   #45
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Van Der Kelen, Peter Vandermeersch, Yves Desmet ..
zijn er nog goei uiterst rechtse hoofdredakteurs die we dringend op TV moeten krijgen ?
Oud 14 maart 2004, 19:54   #46
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Als de VRT je niet aanstaat, waarom kijk je er dan naar? Voor mijn part mogen ze die mens 60 keer per week uitnodigen ... als zij dat nuttig vinden, is dat hun zaak. Ik zeg niet dat ik dan alle 60 keer ga kijken
We betalen ervoor dat is het probleem. Ben jij simpel of zo?
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 10:21   #47
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tool2kil

[size=5]Correct. en euh De standaard en de GvA behoren ook tot hetzelfde concern.???? [/size] Vandaar dat het gerechtvaardigd was 'Peter' te interviewen.
Daarnaast is mediageniekheid absoluut eenbelangrijk argument voor een zender. Peter Vandermeersch heeft het zeldzame talent het goed te kunnen uitleggen (helder en sterk onderbouwd), iets waar Luc Van der Keelen bijv. veel minder in slaagt.

Over deze relatie zal men zich bij Concentra in Hasselt vragen stellen.
Hierbij aansluitend rijzen er natuurlijk ook twijfels over de waarde van de kwaliteitsbeoordeling van PVDM in hetzelfde bericht.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2004, 12:28   #48
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
As ik een Gazet koop dan koop ik de Van Antwerpen op klein formaat.

Mijn vrouw zegt al jaren dat kranten op kleiner formaat zouden moeten verschijnen. en zie zelfs de kranten luisteren naar mijn vrouw.

En neutraliteit en de VRT .... bestaat nie echt of per ongeluk soms eens ne keer.

De meeste kans maakt ge 's avonds en 's nachts. Dan is de censuur nog nie gepasseerd in sommige gevallen.

Het is mij al meermaals opgevallen dat als ge 's nachts op de radio het nieuws hoort er soms heel oncorrecte dingen gezegd worden. Maar tegen 7 uur is dat er allemaal uitgefilterd ofwel aangepast (lees gerust gecensureerd).
Mag ik hier uit afleiden dat Tegendradigaard thuis onder de sloef ligt?

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be