![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat doen ze dus niet. LOL!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 maart 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik kan Uw betoog maar al te best begrijpen, maar ja ik acht mij niet onbevooroordeeld...ben zoon van een Zeeuws-Vlaamse moeder en ben daar fier over. Dit maakt dat ik zeer veel in Nederland heb rondgereisd, ik had daar overal familie. Maar ook de bezoeken die ik als student(Uni Gent) met onze kameraden heb gebracht aan het Noorden heeft mij veel bijgebracht, neen het noorden is geen vreemd land...ik heb verder Uw argumentatie ten zeerste gesmaakt. Luke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Robert zegt niet veel, maar �*ls hij iets zegt is het goed raak.
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 maart 2008 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat ze dat niet doen bij federale verkiezingen komt door BHV, daardoor kunnen ze elk apart opkomen. Als BHV gesplitst wordt, wordt het afwachten... komen ze dan ook voor de federale verkiezingen in kartel op, of komen ze dan apart op? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 15 maart 2008 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het wordt dus afwachten.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() We zullen het maar niet hebben over Nederland als vazalstaat van de USA.En de lakei Jaap de Hoop-Schepper buigt zijn hoofd totdat het de grond raakt wanneer hij Bush ontmoet. De Hoop Keffer (bijten doet hij niet) mag zelfs op bezoek op de ranch van Bush. Aan de leiband wel te verstaan.
Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2008 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/1344/On...n-Vlaams.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Meeliegen met UNCLE SAM mbt tot de oorlog tegen Saddam. Dat is het zelfstandig denken van de lakeistaat Nederland. En maar het vingertje opsteken tegen andere staten. Ook dit is een gekende specialiteit van de staat Nederland. Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2008 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Geloof het of niet, maar ik ben zeer blij met hoe de Nederlandse regering heeft gehandeld mbt de oorlog in Irak. Door de Nederlandse steun is daar geen bom extra gevallen. Maar Nederlandse soldaten hebben daar achteraf nog wel scholen opgeknapt, en drinkwatervoorzieningen aangelegd. Daar heeft de Iraakse bevolking meer aan gehad dan de principiele Belgische houding. Realpolitik heet dat. Zelfs met de kennis van achteraf hoop ik dat ze het zo weer zouden doen.
Laatst gewijzigd door Spinoza : 15 maart 2008 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Principes verkwanselen noem ik dit. Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2008 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |