Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2008, 12:53   #41
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Weet je wat vooral pervers is? Zo van die sadomassochistische sm-nsv-ers die onschuldige mensen op straat aanvallen. Met pluimen in je reet schaadt je geen enkele voorbijganger fysiek. Maar om op het perverse gedacht te komen om mensen aan te vallen enkel omwille van hun huidskleur of omdat ze links zijn, dan moet je bij het nsv zijn.

Ook komen onze nsv-ers van tijd tot tijd goed overéén met de roze leeuwtjes,
hun dubbelzinnige relatie lees je hieronder:
(blijkbaar wel seks hebben met de jongentjes, affiches met naviagytion-achtige knipogende ariers ophangen, navigaytion-achtige petjes dragen, maar achteraf protesteren dat het pervers is )

Citaat:
Bruno Valkeniers, een van de nieuwe gezichten van het VB, is alvast niet van plan om te breken met de homofobe standpunten van zijn partij. In een interview met De Standaard onder de kop: "Met Bruno Valkeniers terug naar de bron" heet het: "Het bedje van Bruno Valkeniers lijkt gespreid. Na een goed halfjaar bij Vlaams Belang reed hij verleden week al over de tongen als de toekomstige voorzitter van de partij. Straks moet hij in de Kamer de 'verruiming, verbreding en verdieping' van de partij verpersoonlijken".

Valkeniers vertelt dat hij aan de bais ligt van het NSV, de Nationalistische Studentenvereninging. Daaruit komt ook Filip Dewinter, op de foto onderaan in gemaskerde actie als NSV-praeses in 1982. Het NSV is trouwens geen onbekende voor de holebi beweging. Ik wil wel direct relativeren door te zeggen dat ook binnen het NSV de tijden veranderen....We hadden reeds holebi's in het NSV die daar openlijk voor uitkwamen, ook ik ging met een vriend van de roze leeuwen eens op bezoek bij NSV Gent en daar hadden we geen problemen, in tegendeel!

Maar ik geef hieronder toch eens de roots van de negatieve sfeer die bij holebiorganisaties rond het NSV hangt...

Yvan Brys van het toenmalige Roze Aktiefront (RAF): "Op 5 mei 1990 organiseerde de "Roze 90" een Roze Zaterdag in Antwerpen. Daarbij was ook een eucharistieviering gepland in de Kapucijnenkapel aan de Ossenmarkt. Het Vlaams Blok had met een tegenmanifestatie gedreigd. De klus zou geklaard worden door NSV, die ondermeer een pamflet verspreidde waarin werd opgeroepen te gaan protesteren tijdens de optocht. De actie bleef beperkt tot enkele slogans roepende figuren ter hoogte van het Antwerpse stadhuis en vooraf een 20-tal NSV'ers die de roze kerkdienst binnensijpelden. Toen ze van de politie in burger te horen kregen dat er op het verstoren van een eredienst gevangenisstraf staat dropen ze af. Heel bedreigend was het achteraf allemaal niet, maar de reputatie van het NSV als straatvechters had toch wel wat mensen ongerust gemaakt. De stickers die de Roze Zaterdag aankondigden werden overplakt met NSV-sticers waarop je ondermeer kon lezen: 'Roze Aktiefront = Aidsfabriek = Moord"
http://www.bloggen.be/rozeleeuw/archief.php?ID=74
Oud 19 maart 2008, 13:17   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar om op het perverse gedacht te komen om mensen aan te vallen enkel omwille van hun huidskleur of omdat ze links zijn, dan moet je bij het nsv zijn.
ik weet vooral van homo's die worden aangevallen door noord-afrikaanse zweefvlieginstructeurs zonder vliegtuig.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 13:18   #43
Another Jack
Banneling

Standaard

'Roze aktiefront=Aidsfabriek=Moord'

Vind het NSV het dan niet positief dat ze mekaar besmetten ?

Of vertrouwen ze zichzelf niet 100%?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 13:21   #44
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik weet vooral van homo's die worden aangevallen door noord-afrikaanse zweefvlieginstructeurs zonder vliegtuig.
Toch niet die mensen waartegen door links betoogd werd op die betoging waar u niet bij was?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=102971
Oud 19 maart 2008, 13:22   #45
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Ook komen onze nsv-ers van tijd tot tijd goed overéén met de roze leeuwtjes,
Roze Leeuwen zijn voor Vlaamse onafhankelijkheid. Zij vallen dus onder de Godsvrede, net zoals Meervoud. We zijn het op sommige vlakken dan wel fundamenteel oneens, maar delen het streven naar Vlaamse onafhankelijkheid (al zijn er natuurlijk grenzen aan de Godsvrede , we gaan immers niet stoppen met onze eigen ideeën te verspreiden).

Laatst gewijzigd door Metternich : 19 maart 2008 om 13:24.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 13:41   #46
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Roze Leeuwen zijn voor Vlaamse onafhankelijkheid. Zij vallen dus onder de Godsvrede, net zoals Meervoud. We zijn het op sommige vlakken dan wel fundamenteel oneens, maar delen het streven naar Vlaamse onafhankelijkheid (al zijn er natuurlijk grenzen aan de Godsvrede , we gaan immers niet stoppen met onze eigen ideeën te verspreiden).
eRob klop klop klop klop klop

Laatst gewijzigd door giserke : 19 maart 2008 om 13:41.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 13:41   #47
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Godsvrede
is dat niet wat Imams ook altijd zeggen
Oud 19 maart 2008, 14:06   #48
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Godsvrede
is dat niet wat Imams ook altijd zeggen
Zelfbestuur - Nooit Meer Oorlog - Godsvrede. Die drie stellingen, hun context en hun plaats in de Vlaamse Beweging zijn u vreemd zeker?

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 15:30   #49
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zelfbestuur - Nooit Meer Oorlog - Godsvrede. Die drie stellingen, hun context en hun plaats in de Vlaamse Beweging zijn u vreemd zeker?
Volledig
Ik ben dan ook geen lid van de vlaamse beweging.
U mag ze altijd uitklaren indien u wilt.
Oud 19 maart 2008, 16:25   #50
Montalcino
Parlementslid

Montalcino's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Ook in ons land is homo-seks in openbare toiletten en parken een bekend fenomeen. Het Antwerpse stadspark heeft wat dat betreft een kwalijke reputatie… Maar in Nederland willen sommigen het probleem niet langer aanpakken maar gedogen.
Voor alle duidelijkheid: wij hebben niks tegen homo’s. Wat volwassen homo’s in de beslotenheid van hun huis- of slaapkamer doen is niet onze zaak. Maar er zijn grenzen. Niet alles moet kunnen. Niet in het openbaar, niet in het park.

Knuffelende hetero-koppeltjes is geen probleem, knuffelende homo-koppeltjes zijn een probleem volgens Vlaams Belang..' we hebben niets tegen homo's' zeggen ze maar het moet "binnen de gesloten muren blijven" m.a.w: homo's mogen zich niet "kenbaar" maken in het openbaar
Ik geloof niet dat het "knuffelen" is wat ze ginder in de parken doen.
Montalcino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 16:31   #51
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volledig
Ik ben dan ook geen lid van de vlaamse beweging.
U mag ze altijd uitklaren indien u wilt.
Onbegrijpelijk dat iemand die niet eens de absolute basis van de Vlaamse beweging kent, meent kritiek te mogen uitoefenen op die beweging. Uw geloofwaardigheid is hierbij voorgoed de grond in geslagen, wat mij betreft.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2008, 18:51   #52
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Zinnige mensen vermijden dit dan ook. Ook die die van het vrouwelijk geslacht zijn.
Mja, zo op een zomerse avond kan dat toch eens leuk zijn, zo in je ééntje in een park wat rondwandelen, wat mijmeren en genieten van de rust.

In Gent in 't Citadel kan je dat niet doen zonder ten minste éénmaal benaderd te worden door een groezelig ventje. Zelfs overdag gebeurt dit.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 09:06   #53
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
In Gent in 't Citadel kan je dat niet doen zonder ten minste éénmaal benaderd te worden door een groezelig ventje. Zelfs overdag gebeurt dit.
Nog nooit voorgehad... overdag dan toch.
Oud 20 maart 2008, 10:04   #54
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Onbegrijpelijk dat iemand die niet eens de absolute basis van de Vlaamse beweging kent, meent kritiek te mogen uitoefenen op die beweging. Uw geloofwaardigheid is hierbij voorgoed de grond in geslagen, wat mij betreft.
Mijn kritiek ligt al op het basisbeginsel van vlaamse zelfstandigheid dat ik in twijfel trek en bekritiseer.
Indien daar nog andere begrippen bijkomen kan ik me daar mischien in vinden mischien dien ik ze ook te bekritiseren.
Ik bekritiseer de vlaamse beweging dan ook niet als een geheel maar op vlakken waar ik me niet mee kan aansluiten.
Nationalisme wijs ik bijvoorbeeld af. Zelfs indien andere punten nog moesten overéénkomen lijkt mijn mening dan toch onverzoenelijk met de vlaamse bexeging niet waar? Of stapt deze af van haar eis tot soevereiniteit. Of stapt deze af van het nationalisme? Dat betwijfel ik.

Indien u die drie beginselen zou kunnen uitleggen,
dan kan er 'echt' gediscussieerd worden,
nu is je opmerking van geen enkel nut.
Oud 20 maart 2008, 10:28   #55
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

ik dacht niet dat sex op openbare plaatsen mag, zoals hier al gepost is, dus wat wilt het VB hier nu juist zeggen?
Oud 20 maart 2008, 11:22   #56
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Dat in Nederland sommige 'visionaire' politici dat wel willen gedogen, maar dat Vlaanderen best dat voorbeeld niet volgt.
Ik ben geen VB'er, maar ik zie niet wat er mis is aan hun standpunt. Het gaat nl niet over knuffelen, maar over vrijen, zeg maar sex.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 11:52   #57
Tiger
Burger

Tiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Wa, seks int park verboden?
Ik stem nooit meer op het Vlaams Belang sie
Heb je misschien ook nog nooit gedaan!
Tiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 12:06   #58
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
Dat in Nederland sommige 'visionaire' politici dat wel willen gedogen, maar dat Vlaanderen best dat voorbeeld niet volgt.
Ik ben geen VB'er, maar ik zie niet wat er mis is aan hun standpunt. Het gaat nl niet over knuffelen, maar over vrijen, zeg maar sex.
niets mis met hun standpunt, maar ik snap niet waarom ze daar zoveel lawaai rondmaken, over iets dat effectief wet is?
Oud 20 maart 2008, 12:14   #59
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
niets mis met hun standpunt, maar ik snap niet waarom ze daar zoveel lawaai rondmaken, over iets dat effectief wet is?
Het enige 'lawaai' dat ik totnogtoe gezien heb, zijn een tweetal berichtjes op de VB-site. Ik heb eerder de indruk dat het lawaai vooral hier op dit forum gemaakt wordt.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2008, 13:41   #60
Tiger
Burger

Tiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Het enige 'lawaai' dat ik totnogtoe gezien heb, zijn een tweetal berichtjes op de VB-site. Ik heb eerder de indruk dat het lawaai vooral hier op dit forum gemaakt wordt.
Ik heb ook net zitten kijken en het klopt inderdaad wat je zegt. Er is IETS over geschreven maar voor er zo over te doen dat het echt een probleem is zie ik er zelf ook niet in?
Tiger is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be