![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Weet je wat vooral pervers is? Zo van die sadomassochistische sm-nsv-ers die onschuldige mensen op straat aanvallen. Met pluimen in je reet schaadt je geen enkele voorbijganger fysiek. Maar om op het perverse gedacht te komen om mensen aan te vallen enkel omwille van hun huidskleur of omdat ze links zijn, dan moet je bij het nsv zijn.
Ook komen onze nsv-ers van tijd tot tijd goed overéén met de roze leeuwtjes, hun dubbelzinnige relatie lees je hieronder: (blijkbaar wel seks hebben met de jongentjes, affiches met naviagytion-achtige knipogende ariers ophangen, navigaytion-achtige petjes dragen, maar achteraf protesteren dat het pervers is ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() 'Roze aktiefront=Aidsfabriek=Moord'
Vind het NSV het dan niet positief dat ze mekaar besmetten ? Of vertrouwen ze zichzelf niet 100%? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=102971
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 19 maart 2008 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 19 maart 2008 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() is dat niet wat Imams ook altijd zeggen ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zelfbestuur - Nooit Meer Oorlog - Godsvrede. Die drie stellingen, hun context en hun plaats in de Vlaamse Beweging zijn u vreemd zeker?
![]() |
#49 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben dan ook geen lid van de vlaamse beweging. U mag ze altijd uitklaren indien u wilt.
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onbegrijpelijk dat iemand die niet eens de absolute basis van de Vlaamse beweging kent, meent kritiek te mogen uitoefenen op die beweging. Uw geloofwaardigheid is hierbij voorgoed de grond in geslagen, wat mij betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Gent in 't Citadel kan je dat niet doen zonder ten minste éénmaal benaderd te worden door een groezelig ventje. Zelfs overdag gebeurt dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Nog nooit voorgehad... overdag dan toch.
![]() |
![]() |
#54 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien daar nog andere begrippen bijkomen kan ik me daar mischien in vinden mischien dien ik ze ook te bekritiseren. Ik bekritiseer de vlaamse beweging dan ook niet als een geheel maar op vlakken waar ik me niet mee kan aansluiten. Nationalisme wijs ik bijvoorbeeld af. Zelfs indien andere punten nog moesten overéénkomen lijkt mijn mening dan toch onverzoenelijk met de vlaamse bexeging niet waar? Of stapt deze af van haar eis tot soevereiniteit. Of stapt deze af van het nationalisme? Dat betwijfel ik. Indien u die drie beginselen zou kunnen uitleggen, dan kan er 'echt' gediscussieerd worden, nu is je opmerking van geen enkel nut.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht niet dat sex op openbare plaatsen mag, zoals hier al gepost is, dus wat wilt het VB hier nu juist zeggen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Dat in Nederland sommige 'visionaire' politici dat wel willen gedogen, maar dat Vlaanderen best dat voorbeeld niet volgt.
Ik ben geen VB'er, maar ik zie niet wat er mis is aan hun standpunt. Het gaat nl niet over knuffelen, maar over vrijen, zeg maar sex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige 'lawaai' dat ik totnogtoe gezien heb, zijn een tweetal berichtjes op de VB-site. Ik heb eerder de indruk dat het lawaai vooral hier op dit forum gemaakt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Ik heb ook net zitten kijken en het klopt inderdaad wat je zegt. Er is IETS over geschreven maar voor er zo over te doen dat het echt een probleem is zie ik er zelf ook niet in?
|
![]() |
![]() |