![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel hoeris tracht je binnen te rijven Artisjok? Alé, om je content te stellen : je bent op weg om een goede moslim te worden Artisjok. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Online : 24 maart 2008 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Citeer nu eindelijk eens een bericht waarin ik zeg of insinueer dat een moslim iets mag omdat een christen dit deed, of waarin ik rond de pot draai, wegrelativeer, minimaliseer of vergoelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Artisijok je hebt je dhimmiepluimen meer dan verdiend. Ik stel voor dat je het openingsartikel van deze draad nog eens herleest en nu creatief wat andere dhimmie-wegrelativeer-tekstjes ofwel zelf schijft ofwel copy/paste. Breng wat creativiteit in die dhimmie-talk! Bijbels worden echt afgezaagd en je kan er mij - atheist- eigenlijk niet veel mee maken. Doe je best en citeer hieronder 10 redenenen waarin je het grandioze falen van de Beken-Kleur-Manifestatie (of beter : de Mohammed staat voor lul manifestatie) wegrelativeert. Dat is je huiswerk voor vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, in onze tijd valt er niets meer van wetenschappelijks waardevol te ontdekken in de prestaties van moslims! Tenzij aanslagen en achterlijk middeleeuws gedoe. Superrijke sheiks enz die hun miljoenen zitten te verprutsen die ze uit de olie hebben gekregen en leven tussen duizenden sukkelaars die amper rondkomen. Echt een proficiat waard en iets voor de wereld om naar op te kijken! En voor wat "de beschaafde manier" betreft, daar overtreffen ze zelf alles! Stenig nog een paar vrouwen, rijg nog een paar homo's op een paal, hak nog wat ledematen af enz Dat is de manier waarop zij zich uiten, nietwaar? laat die achterlijke vuiligheid waar ze is, hier hoeven we ze niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen toch, de Arabische wereld stond 250 jaar geleden wel even ver als wij, maar na de franse revolutie had hier de kerk en goddienst geen macht meer en moesten priesters zich houden aan bepaalde wetten en regels, of ze verloren hun kop.
Wie geloof en kerk op de eerste plaats liet komen, verloor zijn kop. Wie wetenschap en ervaring tegen hield omdat het niet overeenkwam met de goddienst, verloor zijn kop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat het online zou sieren mocht hij zijn mening op een ietwat beschaafdere manier kunnen uiten. Ik vind het ook schandalig dat een minderheid profiteert van het geld dat de olie opbrengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haha, het is een kwestie van prioriteiten hé Andev. De Artisjokken van deze wereld vallen over mijn directe communicatiestijl en steken tijd en energie in het bekendmaken van hun grote verontwaardiging daarover. Over de barbaarsheden, de bloederige gruwelen, het onrecht dat in naam van de islam dagelijks gepleegd worden, vallen ze dan weer niet, dat zijn futiliteiten die het vermelden niet waard zijn, daar beginnen trouwe dhimmies niet aan. Hun mama mag nog ter plaatse gestenigd worden in naam van de religie van de vrede, als Online maar haar communicatiestijl bijvijzelt. Want dat is prioritair! Allah hoort dat niet graag ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je niet beter een beetje voor jezelf spreken.
Je maakt jezelf en de meerderheid van de Vlamingen en Nederlanders belachelijk. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 maart 2008 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak mezelf helemaal niet belachelijk. Ik lach gewoon om het falen van de Beken-Kleur-Minifestatie. Wat een afgang ! Wat een afgang voor de politiek correcte profeetjes ....die verkozen om warmpjes thuis te blijven zitten. Gelukkig kan de geestelijke schade die Rudy geleden heeft vanavond goed maken met een aflevering Rwina-voer. That will make his day ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom? waar haal je dat nu uit? Ondertussen heeft Wilders zijn punt al meer dan gemaakt. Buiten de mohammeds die zichzelf voor lul zetten, heeft bange balkje zichzelf voor lul gezet. En jij wil dat tegenspreken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijs nu eens dat de beschuldigingen aan mijn adres waar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Online : 24 maart 2008 om 18:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dit bericht geciteerd omdat het verschil wordt uitgelegd tussen de letterlijke tekst van de heilige boeken en de godsdienstbeleving. Voor de goede orde : ik ga niet akkoord met de onderdrukking van vrouwen noch met het mishandelen van vrouwen door om het even wie. Maar ik denk niet dat alleen moslims dit doen, noch alle moslims dit doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een typisch maneuver voor linkse jongens die het moeilijk hebben met feiten (en daarmee bedoel ik de dagelijkse gruwelen in naam van de islam, de barbaarsheden in de naam van de islam). Dat zijn godsdienstbelevingen die volgens de dhimmie moeten weggelativeerd worden met actu-nieuwtjes uit de Middeleeuwen of met de Bijbel. Wat heerlijk toch voor de linkse kerk dat -ondanks hun heksejacht op de RKK- de bijbel het toch nog overleefd heeft. Het blijkt het handigste dhimmie-attribuut te zijn geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, ik heb nergens gezegd dat je hoogverraad pleegt door je dhimmitude alhoewel jij nu zelf wel meer dan die indruk geeft door te proberen je op alle manieren te distantiëren van de dhimmie-status ... die je jezelf in de eerste plaats aangesmeerd hebt. |
|
![]() |
![]() |