![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of de moeite overbodig is, maakt eigenlijk niets uit. Dat zij het debat niet wil aangaan, is haar probleem. Als ik zie wat zij insinueert, reageer ik. Dat zij daar niet op ingaat en een op gang gebracht democratisch debat uit de weg gaat, pleit niet voor haar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
is een extreemlinkse agitator" omdat je die foute titel niet wil verwijderen, omwille van het recht op een foute mening.....
![]() |
![]() |
#44 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Goed, nu we klaar zijn met de name-calling en beiden mooi beseft hebben dat ons dat geen millimeter verder brengt, kunnen we misschien teruggaan naar de serieuze discussie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() Alles lijkt aan te tonen dat de aanslagen gepleegd werden door ETA ( -terroristen). Al zijn er ook elementen die er dan ook opwijzen dat aanslag die niet door de ETA zou gepleegd zijn ...
Toch een paar vraagjes voor alle nationalisten hier aanwezig. 1/ Kunt u akkoord gaan met het doel van de ETA (het streven naar een eigen onafhankelijke Baskische staat)? 2/ Keurt u de manier waarop het doel wordt nagestreefd goed? 3/ Kunt u begrijpen dat de ETA terug grijpt naar geweld om zijn doelstellingen na te streven?
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Waarde forummers,
wegens klachten over eventuele voorbarigheid van de oorspronkelijke titel, heb ik deze op mijn verantwoordelijkheid in een vraag gewijzigd. Eens de feiten het uitwijzen, kan de eerste versie wat mij betreft weer in de plaats gezet worden. Hopend op begrip vanwege de poster (m/v) en in de hoop de klagers voldoening te geven, wens ik u nog veel discussiegenot. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=6]Is moderator Johanvdw een extreemlinkse agitator?[/size] Daarmee is deze discussie van de baan, tot ieders tevredenheid!
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stop eens over dit links rechts gezever.
Er zijn honderden onschuldige burgers vermoord, dit is een van de grootste terreuraanslagen in de geschiedenis van Europa en het is nog gedaan door Europeanen ook. Dit is een betreurenswaardige dag. Indien dit het werk is van eta (die trouwens links is) heb ik geen greintje sympathie meer voor die mannen.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() 1) De ETA waarschuwd altijd wanneer ze een aanslmag plegen.
2) De ETA heeft voor een aanslag van zoon kalieber niet genoeg financieele middelen Er zijn nog zovele redenen maar één ding is zeker de dader moete gepakt worden!!
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Ik begin toch meer en meer te denken aan een aanslag van Al Quaeda. Vergeet niet dat vandaag 2 en een half jaar geleden het 11 september was. Toen was de aanslag ook in de ochtendspits. Ook niet vergeten dat Aznar er alle belang bij heeft de schuld in de schoenen van ETA te schuiven. Dat geeft hem bijna zeker een zege bij de verkiezingen. Moest het echter een aanslag zijn van Al Quaeda dan zal dat gezien worden als een straf voor zijn deelname aan de oorlog in Irak. En die oorlog was niet bepaald populair in Spanje.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() De volgende die prijs gaan hebben zijn de Londenaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Het valt me op dat diegene die het hardste roepen "geen complottheorieën te fantaseren" nu plots in de voorste linie staan om met allerlei theorieën af te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie niet wil meedoen aan dat moslimkontlikken wordt opgeblazen zoals de Vrijmetselaars in Constantinopel onlangs konden ondervinden. http://breaking.tcm.ie/2004/03/10/story137663.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zeer duidelijk is voor mij is als het géén extreem-linkse massamoordenaars het zeker wel Arabische fundi-moordenaars zijn die gij zo verheerlijkt in dat belachelijk avatareke van je ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Wie is mijn avatar?
Of ga je af op zijn baard? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |