![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mens er zijn 2 soorten jihad, grote jihad en kleine jihad, grote jihad is in strijd gaan tegen jezelf. tegen de lusten etc. bijvoorbeeld: je wilt iets pakken wat niet van jou is, dan moet je proberen om in strijd te gaan met jezelf, je strijd tegen het slechte. maar dan in je zelf. Citaat:
hopelijk verkoop je voortaan geen nonsens. eerst lezen dan pas wat zeggen.
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() je vraagt mij hoe men moet discussieren? hahaha bekijk je eigen reacties eens.
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Liveleak is ondertussen onder aanval komen te liggen:
Citaat:
De statement van liveleak verdient trouwens wel respect: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2008 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb hem nu ook helemaal gezien. Rekening houdend met de immense hype die errond gemaakt werd inderdaad een behoorlijke ontnuchtering. Niets wat we nog niet gezien hadden of niet wisten. Waar was al de heisa eigenlijk voor nodig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man dit is slecht. Ik had wel verwacht dat het propaganda zou zijn, maar ik had ook verwacht dat Wilders toch enigszins moeite zou doen om zijn film enigszins te onderbouwen. Blijkbaar kan hij dat niet. Teleurstellend, ik vraag me echt af wie daar in trapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De feiten worden onderbouwd door de gerelateerde koranverzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de film is gratis te bekijken/downloaden ook nog, wat een mislukte zelfmoord...muwahaha ![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 maart 2008 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilders zijn film is kwatch. Ik had meer iets verwacht in de trend van Michael Moore. Zijn films zijn ook pure propaganda maar hij weet het zeer goed te verpakken. Maar bon, van types zoals Wilders hoef je zoiets idd niet echt te verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() ...eigenlijk heb ik op één of andere manier wel medelijden met wilders, éénzaam in een hoekje, verzuurd in haat en depressie, omringd door de donkere sluier van zijn nachtkamer (bewakers), ondergedompeld op een schuiladress, man man man wat moet deze man nog beleven ?
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2008 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Je kunt het draaien en keren zoals je wilt, het geweld en het terrorisme is ingebakken in de Islam want de oorsprong ervan is te vinden in de Koran... jammer voor de vreedzame mensen die per toeval als moslim geboren zijn... ze kunnen echter nog redding vinden door zich te bekeren tot het christendom.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() pfff slappe kost hoor
![]() |
#54 |
|
![]() de beelden toen ze die man zijn hoofd afsneden had ik liever niet gezien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De film is een gemiste kans...
Fitna scheert de gehele moslimgemeenschap over één kam. Er is duidelijk te zien dat de research minimaal is.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb je wel hetzelfde filmpje gezien? Ik heb gezien hoe de koranverzen gevolgd worden door verschillende mensen die allemaal beweren moslim te zijn. Tenslotte waren het meestal filmbeelden uit "eigen islamitische landen"... bedoelt U nu dat Teheran of Iran TV "de gehele moslimgemeenschap over één kam scheert"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Laten we niet uit het oog verlierzen wie verantwoordelijk is voor die heisa : Jan Peter Balkenende en niemand anders. Had die man gewoon gezwegen tot hij de film ook effectief kon zien, dan was de heisa beperkt geweest tot Nederland en Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goede film, maar geen nieuwe beelden. Slechts een samenraapsel van wat iedereen al wist en zag.
|
![]() |
![]() |