![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het koppel in kwestie kan best uit de buurt, anoniem, blijven want voor ze het weten hebben ze een aantal bloedzuigers van advocaten aan hun been die wel een of ander achterpoortje in de wet zullen vinden om ze alsnog, met behulp van "Het Centrum", voor racisten te laten veroordelen. 't Kan best wel eens zijn dat een van hun tantes of nonkels wel eens op het VB hebben gestemd, dan is het pas helemaal prijs.
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Wat mij in gans deze historie opvalt, is het groot aantal getuigen waarover men blijkbaar dient te beschikken om bepaalde aantijgingen te kunnen weerleggen.
Eén Afrikaanse vrouw beweert dat ze het slachtoffer is van racisme en ze komt daarmee al direct middels een uitgebreid interview in het nieuws zonder dat nog maar sprake is van een gevoerd onderzoek of enige kans op wederwoord. Nu zijn er blijkbaar al drie getuigen die deze vrouw tegenspreken en nog spreekt men van 'Onduidelijkheid aangaande het geval van racisme'. Hoeveel 'blanke' getuigen heeft men nodig vooraleer de stelling van één 'gekleurde' medemens omtrent racisme, kan weerlegd worden ? Doet mij een beetje denken aan bepaalde culturen waarbij de getuigenis van één man gelijk staat aan de getuigenissen van vijf vrouwen of dergelijke. Daarnaast lijkt de rol van de pers erg nefast te zijn in dit ganse gebeuren. Ik snap dat, indien er werkelijk sprake zou geweest zijn van racisme, dit in het nieuws komt om bepaalde mensen te sensibiliseren en aan te tonen dat onze samenleving geen gratuit racisme zal tolereren. Als je echter te snel op deze kar springt en achteraf blijken de gebrachte feiten toch niet correct te zijn, heeft dit een averechts gevolg. Indien er zich nu daadwerkelijk een geval van racisme voordoet, kan immers al sneller de reflex ontstaan dat dit wederom om een verzonnen verhaaltje gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Blijkbaar is filoke zelf een afrikaantje of moslimmeke. Ik kan niet geloven dat die een blanke Europeaan is, want zo uw eigen ras afvallen om toch maar de spelmakertjes te vriend zijn.
De negerin wou geen medische hulp. Nogal verdacht lijkt me, als ze werkelijk ineen geslagen is, dan zou ze toch moeten smeken om medische hulp, maar ze wou geen. Zou ze haar "wonden" willen verbergen of zo? En ze had haar laars uitgetrokken om dat koppel te lijf te gaan?! Moest ik in die man zijn plaats geweest zijn dan zou ik ook mijn zwangere vrouw beschermen. Dat koppel kan die "verdraagzame" negerin nog een proces aandoen wegens slagen en verwondingen. Wedden dat dat koppel op de plaats gelopen had waar die negerinnen wilden fietsen en dat die negerin daardoor beginnen roepen is tegen dat koppel en dan haar laars uitgetrokken om hen te lijf te gaan. Ze zijn zo "verdraagzaam". ![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zie het al voor mij gebeuren:
"Blanke man, loopt met zijn zwangere vrouw op straat in Antwerpen, opeens ziet hij daar een zwarte dame op haar fiest rijden, en omdat hij zoals vele blanken de zwarten haat, begint hij haar te slaan zonder enige echte reden, buiten dan haar huidskleur..." Klinkt toch allemaal zeer logisch niet ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jij ook niet, maar toch ga je er direct vanuit, dat het dankzij de "haat campagne" van het VB is, dat deze zwarte dame aangevallen geweest "zou" zijn... ![]() Laatst gewijzigd door DenDane : 31 maart 2008 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn reuze benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Hoe kan een moslim uit zwart Afrika racistisch zijn tegenover zichzelf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee maar sommige Turken zien zwarte Afrikanen niet als moslims hoor,ook moslims discrimineren onderling en nog geen beetje!
Ooit al Marokkanen over Turken gehoord en omgekeerd? Ook dat bestaat he artisjok! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk heb je bij alle volkeren, bij alle rassen, bij alle godsdiensten, in alle landen, bij alle bevolkingsgroepen,... mensen die discrimineren en/of racist zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als dat blanke koppel nu toevallig wéér eens een koppel Turken zouden zijn? Dan wordt ie weer helem�*�*l leuk, net zoals die zware racistische aanval aan het pompstation ineens een klein gevalletje van verkeersagressie werd.... vermits de aanvaller Turk was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Wat mij opvalt, is dat de VRT gisteren in het journaal opeens geen woord meer gerept heeft over het 'zware racistische incident' waarvan ze eergisteren een hoofdpunt hadden gemaakt inbegrepen een ontegensprekelijk interview van de betrokkene en veroordeling van het arme racistische Vlaanderen.
Nu gisteren is gebleken dat de VRT blijkbaar iets te vroeg en te hard van stapel is gelopen, worden de feiten ineens verzwegen en is van een mogelijke rechtzetting geen sprake. Ik vraag mij nu af hoe vaak de VRT ons feiten voorschotelt die achteraf onjuist blijken te zijn zonder dat dit wordt rechtgezet. Maar ja, 'No truth in the news, no news in the truth'. Als trouwens racisme een verzwarende omstandigheid is bij een misdrijf, dan dient het valselijk beschuldigen van racisme ook een verzwarende factor te zijn bij deze laster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nee, net zoals het geval van de neger die in mekaar werd geklopt aan het tankstation, waarbij "racistische aanval" ineens "verkeersagressie" werd omdat de dader Turk was en geen autochtone witte racist, zal je hier evenmin nog iets over horen. Zolang we maar weten dat de rassiesten nog steeds onder ons zijn en vrij loslopen op straat, is aan de opvoedkundige opdracht van de staatstelevisie voldaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hallo?
![]() |
![]() |
#58 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sus en filosoof zijn stilletjes vertrokken, er valt namelijk niks meer te zeggen over die Vlaamsche racisten en het zogenaamde haatklimaat dat het VB gecreeerd heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen was filosoof er ook als de kippen bij om de schuld bij VB 'ers te leggen. Achteraf stond hij wel met zijn broek op zijn enkels toen bleek dat de dader een Turk was. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 1 april 2008 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe het verhaal weer compleet verdraaid werd door het zogenaamde "slachtoffer"
![]() Citaat:
![]() |