![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat jammer nou dat autoriteitsargumenten mij gestolen kunnen worden. Laatst gewijzigd door Heftruck : 9 april 2008 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Wie kinderen heeft hoort te weten wat een minimale normale opvoeding inhoudt. Liefde, aandacht en ondersteuning zijn daar de fundamenten van. Hoezeer jij ook je best doet om alles weg te relativeren en een depressieve grijze brei te creëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Ik heb ze duidelijk gemaakt en jij zal het verband begrijpen als je er rijp voor bent. Verder voel ik niet de nood om moeite in je te steken, ik ben je vader niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, een liefdevolle opvoeding vertelt mij al wat meer. Ik zal de laatste zijn om dat af te keuren. Een "normale opvoeding" daarentegen is een nietszeggende term. Daar heb ik dus niets aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van deze meisjes kan met zekerheid gezegd worden dat ze geen zelfrespect hebben. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 9 april 2008 om 13:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
En laat dat gezagdragende, verheven toontje eens achterwege. Daar heeft niemand iets aan. Discussieforum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Anderzijds verheugt het me wel een beetje, ik ben immers vader en ik wil mijn kinderen niet verwaarlozen. Dus spreek ik als een vader in discussies die over (verwaarloosde) kinderen gaan. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 9 april 2008 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=jGcAzX9E3qU Deze dingen gebeuren al jaren hoor.. filmen en op't net smijten het zijn dus helemaal geen alleenstaande gevallen zoals hier wel eens geopperd werd, ik herinner me de tijd van "bumfights" en "bumhunter" nog ... ondertussen is er nog nie zoveel veranderd in de manier van filmen of de aangebrachte "schade" aan de tegenpartij. Wat iemand ertoe brengt om zo'n filmpje op internet te zetten snap ik echter nog steeds niet, er is enkel meer risico om gepakt te worden maar ja sommige mensen zijn nu eenmaal dom zeker.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 9 april 2008 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu het over even laffe blanke middle class kindjes gaat, blijkt dat plots niet meer op te gaan. Hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus blijkbaar niet alleen de migranten. het ligt dus niet aan hun religie?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allee dan, het is gewoon een vader die z'n vrouw ineenslaat en de kleine van 13 filmt het 't is daarom dat ik het in reply gezet had.
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Agressie ligt aan basis van geen enkele relegie, het kan enkel een gevolg zijn, maar is compleet off topic hoor.
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() En ja per toeval zijn het negers, maar dat heeft er niks mee te maken.