Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2004, 21:00   #41
snofla
Banneling

Standaard

Kijk, Raf, ik heb iets eigenaardigs ontdekt. Op mijn berichtjes hier over de ontwikkelingssamenwerking komt geen enkele reaktie. Is dit omdat mijn opvattingen over hulp aan de Derde Wereld (en ik ben hier echt wel ernstig in, het is dus niet fake) niet passen in het beeld dat u en uwsgelijken zich van een 'Vlaams Blokker' hebben gevormd?
Reageert men alleen op een bericht als men het kan afbreken, reageert men alleen als men de opsteller kan kleineren of demoniseren?
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 21:05   #42
DrFrege
Banneling

DrFrege's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrFrege
Hoe nu, , 't is hier toch best wel gezellig en grappig?
Ik hou dat hier al een tijdje in de gaten, en ik vind dat jullie allemaal een hartstikke gezellige en leuke bende zijt. Mag ik er bij komen?
Ik kan, bij gelegenheid, best wel grappig uit de hoek komen. Dus, waarom niet?
Elke discussie kan uiteindelijk, im Grunde genommen, ad absurdum gevoerd worden en dus eindigen in kosmisch gelach
Ik ben het hier nog niet gewoon, maar ik ben mij volop aan het opwarmen, luidjes
DrFrege is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2004, 16:12   #43
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
zo zag ik er 3 weken geleden nog eentje lopen de gepensioneerden op de bus dachten dat het al carnaval was
Toen ik zo'n snottebel was zoals jij liepen de Belgische katholieken er ook zo bij. Ik ben dat nog niet vergeten.
En zo kun je nog een paar jaar verder achteruit gaan kijken... werden de mensen op de brandstapel gezet of in stukjes gezaagd door de heren van de Inquisitie enz enz MAAR we leven NU in 2004!!! Moeten we misschien alles hier nog eens overdoen omdat er een groep mensen bijkomt die nu nog zo achterlijk zijn als wij een paar tientallen of honderden jaren geleden? Dat ziet er dan heel slecht uit...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be