![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Kijk, Raf, ik heb iets eigenaardigs ontdekt. Op mijn berichtjes hier over de ontwikkelingssamenwerking komt geen enkele reaktie. Is dit omdat mijn opvattingen over hulp aan de Derde Wereld (en ik ben hier echt wel ernstig in, het is dus niet fake) niet passen in het beeld dat u en uwsgelijken zich van een 'Vlaams Blokker' hebben gevormd?
Reageert men alleen op een bericht als men het kan afbreken, reageert men alleen als men de opsteller kan kleineren of demoniseren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik hou dat hier al een tijdje in de gaten, en ik vind dat jullie allemaal een hartstikke gezellige en leuke bende zijt. Mag ik er bij komen? Ik kan, bij gelegenheid, best wel grappig uit de hoek komen. Dus, waarom niet? Elke discussie kan uiteindelijk, im Grunde genommen, ad absurdum gevoerd worden en dus eindigen in kosmisch gelach ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben het hier nog niet gewoon, maar ik ben mij volop aan het opwarmen, luidjes ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |