![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vader gaat in het buitenland werken. Moeder voelt zich wat eenzaam en grijpt naar de fles. Wat is oorzaak, en wat is gevolg ? Ik lees ook in het volledig artikel dat er twee kinderen door het gerecht werden geplaatst. Allemaal de schuld van papa é Circe. Misschien had ze beter een andere vrijer gezocht tegen de eenzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel jij je ook op die manier "verantwoordelijk" voor je kinderen? Dan raad ik de moeders vanaf nu aan om het af te bollen naar "het buitenland" zodat de vaders eens in de krant kunnen komen. zoals in: "kind viel van trap terwijl vader op café zat".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 april 2008 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mama's eenzaamheidsgevoel is geen reden om het kind van honger te laten sterven. Daarbij, je sterft niet na één dag van de honger. Moeder zal dus wel eens een minuut nuchter geweest zijn zeker. En ja, dat de moekes dan zelf in het buitenland gaan werken. niet gezegd dat in dit geval het alcoholprobleem zou opgelost zijn. In het buitenland kan je je ook eenzaam voelen. Laatst gewijzigd door Rudy : 13 april 2008 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je wil het maar niet snappen hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 april 2008 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
drank maakt meer kapot dan liefde kan goedmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() [quote=circe;3360253]dagelijks gaan werken en bij thuiskomst niet zien dat je je kind bij een drankorgel hebt achtergelaten?[quote]
perfect mogelijk temeer aangezien sprake is van telkens late thuiskomst door de vader, de moeder kan zat weg in haar bed kruipen doch ervoor zorgen dat alle bewijzen hieromtrent verdoezeld worden, douche, mondsprai enz. Of maanden verdwijnen en zeggen dat je "gaan werken" zijt? u insinueert zaken waarvan geen sprake is, ik baseer mij op het feit dat vermeld word dat de vader was gaan werken, waarop baseert u zich??
If you think you can beat me,try it, don't cry when you fail Laatst gewijzigd door delcom : 14 april 2008 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik baseer mij op de enige informatie die ik heb, nl het krantenartikel. als u dus beweert dat ik fantaseer is dit een rechtstreeks gevolg van het feit dat de journalist aan het fantaseren is. ik ken die man inderdaad niet en ben absoluut geen vrouwenhater en wil die man niet de goede rol geven doch gezien de feiten en huidige informatie kan je die man op heden enkel ten laste leggen dat hij gaat werken, lijkt mij niet echt logisch. ik erger mij enkel aan het feit dat sommigen deze daad trachten goed te praten en de vader betrekken in deze zaak terwijl hijzelf ook slachtoffer is (met de huidige gegevens).
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="delcom"][quote="circe"]dagelijks gaan werken en bij thuiskomst niet zien dat je je kind bij een drankorgel hebt achtergelaten?
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2008 om 08:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=circe;3361272][quote=delcom;3361244][b]
Citaat:
ik bedoelde, waarop baseer jij je als je stelt dat de man maandelang van huis was en zegde dat hij was gaan werken. het is dat wat ik niet echt snap, in de steek gelaten voelen omdat je partner gaat werken??? ze zou eerder tevreden moeten zijn dat op die manier brood op de plank komt.
If you think you can beat me,try it, don't cry when you fail Laatst gewijzigd door delcom : 14 april 2008 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=delcom;3361274][quote=circe;3361272]
Citaat:
Wel dat hij in het buitenland zat. feit is dus dat die vrouw alleen achtergebleven is met de kinderen en die taak blijkbaar niet alleen aankon, zonder vaderfiguur.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
edit: geldt ook voor Savatage en delcom
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 14 april 2008 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() De vrouw heeft haar kind bewust laten verhongeren. Daar is maar één aanklacht voor mogelijk: moord.
Wat de papa betreft: als blijkt dat hij geen duidelijke afspraken had met zijn vrouw over de verantwoordelijkheid voor de kinderen, en/of de zorg voor zijn kroost niet ernstig nam, moet hij aangeklaagd worden voor verwaarlozing en niet-verlenen van hulp aan personen in nood. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 14 april 2008 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=circe;3361291][quote=delcom;3361274]
Citaat:
er stond wel vermeld dat de vader steeds laat thuis kwam, dus alweer een feit waarop de prognose van de in de steek gelaten moeder vervalt. nogmaals, ik tracht de vader niet op te waarderen maar nergens is terug te vinden dat hij in de fout is gegaan wat niet van die vrouw (ik kan ze niet meer als moeder omschrijven) kan gezegt worden. en aangezien je volgens de grondwet nog steeds onschuldig bent totdat je schuld bewezen is stel ik mij ernstige vragen waarom de meesten hier de schuld in de vader zijn schoenen wil schuiven terwijl op heden enkel bezwarende elementen tegen die vrouw zijn gekend.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
idem dito ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() neen hoor, daarvoor heb je immer empathie voor nodig, iets wat jij totaal ontbreekt.
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ikzelf ben ook zeer weinig thuis en als ik dan al eens thuis ben is het nooit lang, ik hou ontzettend veel van mijn vrouw en kind en tracht steeds mijn best te doen om hen een zo aangenaam mogelijk leven te laten leiden (met voor mijn kind uiteraard het nodige gezag zodat ze niet rotverwend word). wij hebben ook onze problemen over verschillende vlakken maar trachten steeds tot een oplossing te komen. als ik nu morgen thuis kom en merk dat mijn vrouw ons kind iets heeft aangedaan (wat ik totaal niet van mijn vrouw verwacht) tref ik volgens u dan ook schuld??? mij lijkt het perfect mogelijk dat die vrouw haar man niet echt liet merken dat ze zijn job niet echt ziet zitten en dat hij daardoor van geen kwaad bewust was. ik zeg wel, denk, ik weet met de huidige gegevns niet of dit ook effectief zo was maar het lijkt mij perfect mogelijk
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en? Heb jij daar last van of zo?
![]() |
#60 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
in deze stelling kan ik mij volledig vinden, op heden zijn nog geen bezwarende elementen tegen de vader gekend, de dag dat blijkt dat hij zijn kroost effectief verwaarloosde dient hij uiteraard ook aangeklaagd te worden.
![]() |