![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat stof kon echter de ware reden niet verbergen: de Seksen-Coburgworsten worden niet graag geconfronteerd met de gevolgen van hun sexverleden.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk maar dat is de reden die ze opgaven en volgens het koningshuis kwam die vraag niet van hen. Dat ze van de eerste leugen niet gebarsten zijn is niets nieuws onder de zon. Misschien moeten ze een verzoek in dienen om hun onschendbaarheid op te heffen met die leugen en voor de rechter slepen, dat is in tegenwoordig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet je bedoeling, het is juist om die zelfde reden dat ik aanhaal dat kinderen niet verantwoordelijk zijn voor de misdaden van hun ouders en /of grootouders. Ik wil me niet verlagen tot dat soort dat er hier in Belgie anders naar handeld. Dan ben je zelf niet beter dan zij.
Het is wel een verschil wanneer je ze om die reden de troon weigerd omdat ze onder normale toestand die troon niet zouden gehad hebben. De vader / grootvader werd reeds de trroon gewieigerd. Opdat ogenblik zijn zijn nazaten geen troonopvogers meer aangezien hij geen koning meer was. Laatst gewijzigd door Garry : 13 april 2008 om 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het moeiteloos voor mij. ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filoe houd toch zo van België en haar (w)vorstenkot. Ik heb anders een zeer goed voorstel. Ze mogen van mij verder de sprookjesfiguren zijn die België toch zo onmisbaar vindt Dat ze gewoon aan iedere belastingplichtige vragen of hij al dan niet een bijdrage wil doen voor het worstenkot en dat dan haar clubleden zelf die bende maar onderhoud. We zullen zien hoeveel liefhebbers er dan nog zullen zijn. o,o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=HAMC;3359798]Zie maar dat u niet verschiet, er zijn blijkbaar heel wat Vlaamse lijfeigenen die er nog trots op zijn ook.[/QUOTE
OCMW trekkers zeker, zo van dat soort dat graag naar de Pfaff's kijkt en daar ook heel hard mee opgezet is. Uit die hun beurs moet het toch niet komen. Nee ik bedoel de echte belastingsbetaler. Daar zitten er zeer zeker ook liefhebbers tussen tot dat hun portemonneetje open en toe moet gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() [quote=Garry;3359813]
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ochja, en die Vlaamse Marjetten, die naar iedere blijde intrede komen om de Majesteiten een bloempje te geven zijn volgens mij géén OCMW-ers, maar eenvoudige mensen die gewerkt hebben voor hun geld. En die afstaan. Denk ik. Maar kijk, ik betrek me tot geen enkel van alle voorgenoemde groepen! Ik pleeg enkel on-topic te zeggen: BEMOEI JULLIE MET JULLIE EIGEN ZAKEN! Jullie hebben je weer laten intuinen in de verkeerde interpretatie van één of andere domme antiroyalistische journalist van één of ander snertblad! ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() [quote=MaGNiFiCaT;3360108]
Citaat:
Als Albert een moord begaat, gaat u hem ook nog verdedigen? Werllicht wel, zijn voorvader heeft er miljoenen laten vermoorden en die kan ook op uw sympathie rekenen.... Verafgoodt gij Hitler ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Indien Zijne Majesteit Koning Albert een moord zou begaan zou hij nooit meer op mn sympathie kunnen rekenen, echter: deze hypothese zou nooit mogen gesteld worden en ik zou daar eigenlijk nooit mogen op ingaan, maar voor jou floffy doe ik het wel. ![]() Wat moet zijne Majesteit dan Delphine Boël dan geven? Indien het zo zou zijn zoals de kranten ons willen doen geloven, namelijk dat de Koning alle contact met haar verbreekt, dan vind ik dat erg spijtig voor Delphine -hoewel het grootste probleem bij haarzelf ligt, ze is een vrouw van veertig, ze zal dan toch wel alle tijd hebben gehad zekers om alles wat te balanceren?-, maar dat zijn mijn zaken niet; ik heb me hier geen mening over te vormen. Dat zijn privéaangelegenheden die met mij niks te maken hebben. (Trouwens, eerlijk gezegd, denk ik dat Delphine van de situatie profiteert om in de belangstelling te komen, het komt haar kunstenaarscarrière ten goede. Het is maar de vraag of zonder het Koningshuis, er ooit gewag zou gemaakt geweest zijn van Delphine Boël, in onze media, zoals het nu gaat.)
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |