![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mensen zijn helemaal niet geschapen om te vliegen en meisjes van 12 die geslachtsrijp zijn kunnen maar beter direct kinderen krijgen. ah ja, want zo heeft de natuur het voorzien. alsof alles wat 'natuurlijk' per definitie beter is. Het is juist omdat dit niet het geval is dat we aan wetenschap zijn gaan doen tiens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() wij zijn de VS niet , daar hebben doodstraffen een showelement
en denk je nu echt dat grote criminelen geloofwaardige getuigen zijn? dutroux heeft al zoveel tegenstrijdige verklaringen gedaan , en wat dan nog als hij niet alleen was , dan is er tenminste al 1 gestraft , die ander kan nog volgen over osama : heel de aardbol twijfelt niet aan zijn schuld , hij geeft het zelf toe op videobanden en nog twijfel jij aan zijn verantwoordelijkheid? of hoe moet ik dit opvatten |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die lange "wacht"periodes hoeven niet, dure gas- of injectiekamers hoeven niet, speciale bezoekersruimtes met tribune en kijkvenster hoeven niet,... Een muur en een paal ervoor in de buitenlucht zijn al voldoende. Het probleem met de VS is dat men daar de doodstraf heeft willen "verschonen", "fatsoenlijker" maken. De doodstraf is een goedkope en veilige oplossing voor een samenleving om zich te ontdoen van zieke geesten. Een kogel kost weinig, een strop nog minder. En de kans op recidivisme is nul. De doodstraf is perfect verenigbaar met een fatsoenlijke rechtstaat, die nu niet bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, een "buitenstaander" heeft niet te oordelen over het levan van een ongeborene. Ook de moeder niet. Het leven is heilig en niemand is gerechtigd over een ander leven te oordelen. Ook de moeder niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In welke mate distantiëren jullie jullie van dit extreem gedachtegoed ? Moeten we zoals in Saudi-Arabië een chop-chop (kop af) plein hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zij mag niet oordelen over een een ander leven, maar jij vindt dat je wel mag oordelen over haar leven?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Individuen kunnen niet losgekoppeld worden van de gemeenschap waartoe ze behoren. Uw ultra-individualisme is een kwaal die voor bijzonder veel problemen zorgt in de maatschappij. 2. Dat ongeboren kind is niet de "eigendom" van de moeder of het koppel, het is een mens! 3. Onze Europese volkeren zijn in een neerwaartse demografische spiraal terechtgekomen door toedoen van de heersende liberale ideologie. Er moeten opnieuw meer kinderen geboren worden... De moeder heeft niet het natuurlijke recht om over het leven van haar kind te beschikken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() ik distantier me in de mate dat de doodstraf niet per se op een gruwelijke wijze moet uitgevoerd worden , een dodelijjke injectie kost ook niet zoveel , tenzij de moord op dergelijk gruwelijke wijze werd uitgevoerd dat het slachtoffer nog lang te lijden had , bijvoorbeeld door wurging , dan mag een strop ook wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |