Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2004, 21:51   #41
DrFrege
Banneling

DrFrege's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snofla
Gij hebt helemaal geen eer en geweten, makker; ik heb de bewijzen in handen.
Nur ruhig, mein Herr! Lieve Hemel, waarom laaien de passies hier toch zo hoog op? Is het toch allemaal niet waard, toch?
Probeer allemaal eens het leven op z'n 'Caraïbisch' te leven. Geloof me, geeft veel meer voldoening dan al die amechtige woordduels
DrFrege is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 19:20   #42
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Het is toch wel bizar dat men plots de ene na de andere drugs-criminele-terroristenbende oprolt.

Paars is duidelijk met een populariteitscampagne bezig. Dat al die gasten ondertussen terug op straat rondlopen daar wordt natuuurlijk niets van gezegd.

Het feit dat er hier zoveel rondlopen zou bij de mensen een belletje moeten doen rinkelen. Je trapt beter niet in de "hoera"-stemming van paars.

En Verhofstadt maar ontkennen dat er zich in België terroristen schuilhouden. Wie pakken ze dan zoal op? Handtasjesdieven?

Nee, het is de Nederlandse politie die op de koop toe een voortvluchtige Marokkaanse terrorist oppakt.

Geblunder langs alle kanten, en nu een mooie mediacampagne net voor de verkiezingen. Tss, tss, tss, met een minimum aan intelligentie zie je er dwars doorheen.

De staatsveiligheid zou beter wat minder het Vlaams Blok in het oog houden, en wat meer de moslims.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 20:15   #43
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Ha nu er toch doorbraken zijn is het weer niet goed, zo kan iedereen commentaar geven.

En ja Werkslaaf, jij weet natuurlijk dat alle criminelen alweer vrijlopen. Je hoort er niks van; omdat iedereen het angstvallig stilhoudt! Niet omdat het niet waar zou zijn, dat is al te belachelijk natuurlijk want de regering staat op goede voet met zij die de pure, brave, zuivere Vlaming willen vernietigen.

Maar u ontgaat niks, natuurlijk, u doorziet het complot tegen de echte hard werkende Vlaming. Waarvoor proficiat, Sherlock.
Oud 20 maart 2004, 11:25   #44
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert
Ha nu er toch doorbraken zijn is het weer niet goed, zo kan iedereen commentaar geven.

En ja Werkslaaf, jij weet natuurlijk dat alle criminelen alweer vrijlopen. Je hoort er niks van; omdat iedereen het angstvallig stilhoudt! Niet omdat het niet waar zou zijn, dat is al te belachelijk natuurlijk want de regering staat op goede voet met zij die de pure, brave, zuivere Vlaming willen vernietigen.

Maar u ontgaat niks, natuurlijk, u doorziet het complot tegen de echte hard werkende Vlaming. Waarvoor proficiat, Sherlock.
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2004, 16:12   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert

GEWELDIG geargumenteerd alweer, Alfons, ik ben sprakeloos van bewondering
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 19:44   #46
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

GEWELDIG geargumenteerd alweer, Alfons, ik ben sprakeloos van bewondering
Telkens als ik een bericht van Rafke lees, krijg ik onweerstaanbare schijtneigingen, dus excuseer mij even, effe naar 't schijthuis.
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2004, 21:12   #47
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Het is toch wel bizar dat men plots de ene na de andere drugs-criminele-terroristenbende oprolt.
Paars is duidelijk met een populariteitscampagne bezig. Dat al die gasten ondertussen terug op straat rondlopen daar wordt natuuurlijk niets van gezegd.
Het feit dat er hier zoveel rondlopen zou bij de mensen een belletje moeten doen rinkelen. Je trapt beter niet in de "hoera"-stemming van paars.
En Verhofstadt maar ontkennen dat er zich in België terroristen schuilhouden. Wie pakken ze dan zoal op? Handtasjesdieven?
Nee, het is de Nederlandse politie die op de koop toe een voortvluchtige Marokkaanse terrorist oppakt.
Geblunder langs alle kanten, en nu een mooie mediacampagne net voor de verkiezingen. Tss, tss, tss, met een minimum aan intelligentie zie je er dwars doorheen.
De staatsveiligheid zou beter wat minder het Vlaams Blok in het oog houden, en wat meer de moslims.
Ja dit is me ook nogal opgevallen de laatste tijd, het ene record na het andere, de ondervraagkamers moeten vol zitten tussen de tijd van oppakken en weer loslaten. Moesten ze zo enkele jaren spurten dan kunnen ze misschien nog rechttrekken wat ze al 10 jaar aan 't verklooien zijn.
Alleen, mij gaan ze niet meer liggen hebben in de 3 maanden voor de verkiezingen.
Ik heb zelfs mijn begrafenisondernemer volmacht gegeven

Het toont ook aan in hoeverre de werking van de politie beïnvloed wordt door de politiek.
Ze zijn misschien bang dat de terroristen hier hetzelfde uithalen als in Spanje, met dezelfde impact op de verkiezingsresultaten.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be