![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer allemaal eens het leven op z'n 'Caraïbisch' te leven. Geloof me, geeft veel meer voldoening dan al die amechtige woordduels ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burgemeester
|
![]() Het is toch wel bizar dat men plots de ene na de andere drugs-criminele-terroristenbende oprolt.
Paars is duidelijk met een populariteitscampagne bezig. Dat al die gasten ondertussen terug op straat rondlopen daar wordt natuuurlijk niets van gezegd. Het feit dat er hier zoveel rondlopen zou bij de mensen een belletje moeten doen rinkelen. Je trapt beter niet in de "hoera"-stemming van paars. En Verhofstadt maar ontkennen dat er zich in België terroristen schuilhouden. Wie pakken ze dan zoal op? Handtasjesdieven? Nee, het is de Nederlandse politie die op de koop toe een voortvluchtige Marokkaanse terrorist oppakt. Geblunder langs alle kanten, en nu een mooie mediacampagne net voor de verkiezingen. Tss, tss, tss, met een minimum aan intelligentie zie je er dwars doorheen. De staatsveiligheid zou beter wat minder het Vlaams Blok in het oog houden, en wat meer de moslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Ha nu er toch doorbraken zijn is het weer niet goed, zo kan iedereen commentaar geven.
En ja Werkslaaf, jij weet natuurlijk dat alle criminelen alweer vrijlopen. Je hoort er niks van; omdat iedereen het angstvallig stilhoudt! Niet omdat het niet waar zou zijn, dat is al te belachelijk natuurlijk want de regering staat op goede voet met zij die de pure, brave, zuivere Vlaming willen vernietigen. Maar u ontgaat niks, natuurlijk, u doorziet het complot tegen de echte hard werkende Vlaming. Waarvoor proficiat, Sherlock.
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen, mij gaan ze niet meer liggen hebben in de 3 maanden voor de verkiezingen. Ik heb zelfs mijn begrafenisondernemer volmacht gegeven ![]() Het toont ook aan in hoeverre de werking van de politie beïnvloed wordt door de politiek. Ze zijn misschien bang dat de terroristen hier hetzelfde uithalen als in Spanje, met dezelfde impact op de verkiezingsresultaten. |
|
![]() |
![]() |