![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe staat u tegenover het Vlaams Belang en tegenover euthanasie ? | |||
Voor het Vlaams Belang en voor euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
21 | 29,58% |
Voor het Vlaams Belang en tegen euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Tegen het Vlaams Belang en voor euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
34 | 47,89% |
Tegen het Vlaams Belang en tegen euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,04% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf niet tegen euthanasie, maar ik respecteer dat er mensen tegen zijn. Het is het verbod dat stoort.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind overigens wel dat dit gecontroleerd moet, hè? Dus in samenspraak met een arts en een maand consult ofzo. Je wilt niet dat een zelfdodingspil zomaar in je drankje terecht komt omdat het toch maar een massaproduct is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goed, 't is een karikatuur maar ik denk dat ik een aantal argumenten heb die tot voorzichtigheid in zo'n dossier zouden moeten aanzetten. Ik vind 'leven' niet iets waar je even lichtzinnig je voeten in het bord moet gaan zetten en met absolute rechten of plichten moet gaan zwaaien. Het laatste wat ik wil is een wetgeving waar euthanasie een 'recht' wordt dat zo ruim is dat het naar vrijheid kan toegepast worden. Dat gaat mij gewoon te ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme = oordelen op basis van ras en huidskleur, punt uit. Er bestaat geen Europees ras of Europese huidskleur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als VJW'er kan ik u bevestigen dat er GEEN ENKELE band is met het VB. Overigens is de werking van VJW met 1 januari 2008 volledig overgegaan in N-SA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 april 2008 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijven dromen, trainen en pilletjes pakken. Score voor de provocatietest: 6,5/10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U moet eens leren wat racisme is in plaats van dit begrip haar betekenis voortdurend te wijzigen naargelang het u goed uitkomt! Racisme is een theorie die stelt dat er tussen rassen hoedanigheidsverschillen bestaan, zodat men veralgemenend een onderscheid zou kunnen maken tussen 'meerwaardige' en 'minderwaardige' rassen, ofwel, dat de waarde van een individu volledig wordt bepaald door zijn raciale afkomst, dan wel dat ras op zich de kernfactor is in de verklaring van de geschiedenis van de mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar soit, ga gerust voort met het bepleiten van misdaden tegen de menselijkheid, als tegenstander kan ik u daar alleen maar dankbaar voor zijn.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 april 2008 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Waarom verenigen de VBers die ethisch verschillen van het VB zich dan niet om dwang op de partij te zetten hun ethische koers te veranderen?
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat VB'ers niet van plan zijn de o zo succesvolle links-marginale splintergroeperingen na te volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De interne democratie van het VB loopt weeral mank.
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een dergelijke pil zou juist zeer veel leed oplossen. Heden zijn er velen die hier tegen hun zin rondlopen en die zichzelf maar al te graag op een humane manier uit hun ellendig, levensonwaardig leven zouden willen bevrijden. Laatst gewijzigd door Cynicus : 2 mei 2008 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Binnen een partij moet ge volwassen met meningsverschillen kunnen omgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Dat toont dan weer de hypocrisie aan van het VB als voorvechter van de vrije meningsuiting...
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() de peiling is niet genuanceerd. Euthanasie voor wie? Ook voor minderjarigen? En voor dementerenden?
Trouwens, door het falen van andere partijen en de blijvende islamisering in Vlaanderen is het niet abnormaal dat kiezers naar het VB stappen... Daar heeft dit ethisch vraagstuk weinig mee te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |