![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waar zit Uh-Huh trouwens? Zij gaat hier toch bewijzen dat we onverdraagzame, gevaarlijke racisten zijn. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#43 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tjah... Ik wou gewoon een dialoog starten waarbij ik de schuld leg bij de pamperende autochtonen. Komt Uh-huh toch niet eens keihard mijn gelijk bewijzen, zeker?
Thanks sister. Als je al niet uitgehuwelijkt was aan een ander, dan had ik je als bruid genomen.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 april 2008 om 17:23. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Provinciaal Statenlid
|
dat sommigen te vlug overal "racisme" roepen, kan misschien waar zijn maar er zijn hier ook genoeg die nog geen racisme zouden (h)erkennen if it slaps them in the face...
|
|
|
#46 |
|
Administrator
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zit een Marokkaanse bedelaar langs de weg die
elke dag 25 euro krijgt van een voorbijganger. Dit gebeurt enkele jaren tot plots de bedelaar van dezelfde man slechts 18 euro krijgt. De bedelaar denkt bij zichzelf dat 18 euro nog altijd niet slecht is, maar toch minder is dan 25 euro. Een jaar later krijgt hij plots maar 15 euro meer en nu wil hij wel eens weten hoe dit komt. Hij vraagt dus aan de man van wie hij jaren 25 euro, daarna 18 euro en nu nog 15 euro heeft gekregen waarom dit zo is. De man antwoordt : ja, het leven wordt alsmaar duurder en vorig jaar is mijn oudste zoon naar de universiteit gegaan en dat kost veel geld. Vandaar dat ik je 18 euro gaf. Nu is ook mijn oudste dochter naar de universiteit gegaan en dat kost dus weer wat meer. De bedelaar vraagt daarop : hoeveel kinderen heeft u zo eigenlijk? Waarop de man antwoordt: vier schatten van kinderen ! De bedelaar bezorgd : U gaat die toch niet allemaal op mijn kosten laten studeren ? |
|
|
|