![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was wel ooit zat, maar ik moet er steeds een grote prijs voor betalen: 2 dagen kater. Maar ik heb dan ook gigantische hoeveelheden naarbinnen gekeeperd.................
Jaja, ik kan moelilijk zat worden en moet veel meer alcohol binnen nemen dan goed is voor een persoon, om een beetje beneveld te geraken. ![]() Neenee, het lukt me moeilijk, met welke middelen ook, om in een geestelijke roes te geraken..... ![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn grootste kater heeft 3 dagen geduurd, waarvan 1 konstant over de pot hangen, en heb ook 2-3 weken geen jenever kunnen rieken.
Maar of dit al genoeg is om het af te leren... ![]() Laatst gewijzigd door Dronkoers : 22 april 2008 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is slecht voor de lever; het is echt een aanval op de lever, de vele alcohol. Nu zijn we nog jong en gezond, maar we moeten nóg 70 jaar meegaan eh. ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een zonde van vele anderen, maar waar vele lichter over gegaan wordt ![]() Laatst gewijzigd door Dronkoers : 22 april 2008 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mja, koffie en chocolade zal wel niet zó slecht zijn zekers als de alcohol?? Hopelijk??
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en teveel is nooit goed eh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Boudwijn was ook eens heel dronken. En zijn goeie vrienden uit Laeken hebben hem toen gefopt met een oude dweil. Ze hebben die naast hem in bed gelegd en de volgende dag gezegd dat hij ermee getrouwd was en fabiola heette.
Hij heeft het gans zjn leven geloofd!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Derkmode]
De keuning van de Belgen Had een stuk in zijne frak Hij viel van zijne motto En ze staken em in den bak Z'n wijf kwam em bezoeken En zei: "Qu'est-ce que vous êtes pour un kwast" Mor de keuning dieje sprak: "Potverd-d-d-dek Met de w-w-w-wijven niks as l-l-l-last!" [/Derkmode] |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik WIL NIET weten wat daar uitkomt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had een stuk in zijn radijs zijn wijf, die oude kwene vond dat niet zo heel wijs. Ze begon daar maar te zage van dat stuk in zijne krage En Boudewijn had zijn leute met die katholieke seute Fabi, die oude doos, werd daardoor zo boos: haar haar kwam helemaal recht en heeft zich nooit meer neergelegd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() dat mis je gelukkig wel, en houden zo.
![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 23 april 2008 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een extract uit mijn nieuwe bundel: "betonnen foef" Hij had toch wel wat meer verwacht van zijn koninklijke huwelijksnacht Begon hij me daar niet prompt te wenen want wat zag hij tussen haar benen? een uitgedroogde, dooie mus. die lag te prevelen van jezús. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vorige weekend nog wakker geworden naast een schoon maske, maar wel verschieten als je niet meer weet waar ? hoe ? wanneer ? en kreeg ik hem wel recht....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |