![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrik eerlijk gezegd wel van de reactie van het CGKR: hebben die mannen dan toch nog een béétje redelijkheid en gezond verstand?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 april 2008 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verschiet er in feite van dat Youssef niet gezegd heeft dat er voor moslims-only steeds een vrouwelijke gynaecologe van wacht moet zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar een heel moeilijk verschil voor sommigen
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je mag wel telkens medische zorg weigeren, uit geloofsovertuiging of racisme, maakt niet uit, tot dat uiteindelijk de juiste arts deze medische zorg zal toedienen. Dan weigert ge niet meer ? Ondertussen zal die kleine nog wel even wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke bulchit circe
Leef in 2008 AUB ![]() ![]() ![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bullshit jongen... als je stoer wil doen, leer dan eerst engels.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je namelijk al driemaal gevraagd waarvoor je die arts dan wel moet gebruiken als hij geen medische zorgen mag verstrekken. Waar léés jij trouwens dat je geen arts mag weigeren??? Als ik het aftrap uit de kliniek (standaard na het ondertekenen van een eigen verantwoordelijkheid document - zoals al jaren gebruikelijk is, ik begrijp zelfs de commotie rond de moslims niet - wat gaat de arts dan doen? thuis mijn toilet komen kuisen?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 april 2008 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hieruit kunnen we afleiden: religie = racisme.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die veroordeelde persoon gewoon zei "die bougnoul moet niet aan mijn lijf komen " (of iets van dergelijke strekking), dan weigerde hij toch ook gewoon ZORG ! Waarom moest die gast dan een BOETE betalen+ gevangenisstraf als ik me goed herinner, en een moslim die krak hetzelfde zegt niet? ("die vent moet niet aan mijn wijf haar lijf komen..... "of ondertussen nog enkel toegestaan: "die vreemde vent moet niet aan mijn lijf komen").
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 april 2008 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de link hier nog staan maar spijtig genoeg werkt hij niet meer. http://www.diversiteit.be/CNTR/NL/ra..._c_brussel.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien verwijderden ze het wel express? zouden ze ondertussen wat beschaamd geworden zijn of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
alle, nog ne keer situatie 1: Spoedgevallen: patiënt komt toe, crisissituatie, de dokter van wacht wordt er bijgeroepen, patiënt zegt "ik wil niet dat die mannelijke/islamitische/zwarte/... dokter mij behandelt" dan heeft de patiënt geen recht te eisen dat een vrouwelijke/christelijke/blanke... dokter wordt opgeroepen. t Is de dokter van wacht of geen dokter. Situatie 2 Spoedgevallen: patiënt komt toe, crisissituatie, de dokter van wacht wordt er bijgeroepen, patiënt zegt "dokter, ik ben getuige van Jehova en het is tegen mijn geloof om bloedtransfusies te krijgen" Dus voor de patiënt maakt het niet uit of het een zwarte/islamitische/ mannelijke/... dokter is, zolang hij maar geen bloedtransfusie krijgt. en dat is er wat er in die code ook staat
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom sleep je er de jehova's, christenen, zwarten eigenlijk bij? Deze code is speciaal gericht aan MOSLIMS. Deze code is er gekomen door het sexistisch, discriminerend gedrag van MOSLIMS. En door niemand anders. Kwetst de waarheid de progressieve illusies weer wat te hard, dat je snel op afwijkingskoers vaart? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
menseneten bestond dan nog heel sporadisch. maar ik zou toch bang zijn van nen zwarte dokteur die mij een spuitje moet geven om te verdoven. ik vind alle zwarte mensen sympatiek. maar telt dat ook als rasisme, bang zijn van nen zwarte dokteur? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dienen witte patient eiste helemaal geen andere dokter. Hij wou gewoon géén hulp van een afrikaanse arts en werd daarvoor beboet + gevangenisstraf wegens racisme. Die moslimse venten eisten voor hun vrouw wèl een andere docteur: de mannelijke witgezicht docteur bleek foei te zijn: zij werden hier nog nooit voor beboet/gevangenisstraf. Dit schijnt dus géén racisme te zijn. Citaat:
witgezicht zegt: het is tegen mijn opvatting dat ge met uw tengels aan mijn lijf zit. Citaat:
Dit gewoon om later niet te kunnen gaan claimen dat hunne kleine doodgeboren is omdat er geen VROUWELIJKE arts werd opgetrommeld op hun commando. Ik heb toch de indruk dat het vooral JIJ bent die de zaken niet goed gesnopen heeft. Blijft uiteraard nog altijd de vraag waarom witgezicht daarvoor een process aan zijn been kreeg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 april 2008 om 18:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enige tijd geleden stuurde ik een mailtje naar het CGKR met enkele bedenkingen van mijnentwege. Daarin stelde ik ook de vraag hoe het kwam dat ze indertijd een autochtoon wel vervolgden omdat hij een gekleurde dokter weigerde en waarom ze nu moslims die mannelijke dokters weigeren - discriminatie op basis van geslacht - niet vervolgen. Als bewijsstuk had ik die link van dat arrest toegevoegd, dat toen nog wel werkte. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 april 2008 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Jazeker heeft zijn hemel weeral verdiend, denkt hij toch , omdat hij zegt in een hokje geduwd te zijn ipv toe te geven dat hij zich toch zoveel beter beschermd voelt in dat zelfgekozen hokje.
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2008 om 21:59. |
![]() |
![]() |