![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dat België één van de minst racistische landen ter wereld is.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dit neemt niet weg dat er ook veel ellende in Belgie is. Ook die ellende in Belgie wil ik bestrijden, en dan maakt het niet uit of het elders in de wereld nu slechter of beter is, wat ik voor Belgie beter wil, wil ik uiteraard ook beter in de wereld...
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus België is wel degelijk één van de minst racistische landen ter wereld en u wilt het racisme dat er hier nog is bestrijden ... zeer goed. Een lovenswaardig doel. Maar België is dus wel degelijk één van de minst racistische landen ter wereld. Uiteindelijk moeten poco's terugkrabbelen omdat hun positie gewoon niet houdbaar is ...
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nu niet zeggen dat het tegenvalt hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker geen lelijke meid.
Maar er zijn dingetjes die ervoor zorgen dat ik haar nooit als echtgenote zou willen. Niet genoeg figuur bijvoorbeeld.
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik had er nog niet bij stil gestaan, maar het is inderdaad vrij rasistisch. Ze zouden een White Miss Belgium verkiezing nooit toelaten...
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 24 april 2008 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
amai... dat was ook een briefke zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Niets tegen de zwarte medemens, maar dit is toch eerder Miss Straathoer hoor. Smaken verschillen natuurlijk, daar valt niet veel over te discussiëren.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 april 2008 om 13:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() Is het weer niet poco? Ik vind haar totaal niet aantrekkelijk. Moet ik alle negerinnen aantrekkelijk vinden (oei, ik heb negerin gezegd)?
Poco's: - Neger (fout!) - Zwarte (fout!) - Afrikaan (voorlopig nog juist). Net zoals hoe de politiek correcten ons denken proberen op te leggen met hun misbruik van het Nederlands. - Vroeger mocht je 'vreemdeling' zeggen. Toen kreeg dat een slechte connotatie. - Toen 'immigrant', dat was al wat abstracter. Maar helaas door de vele misdaden van immigranten kreeg 'immigrant' ook een slechte betekenis. - Dan maar 'migrant'. - En even later vonden de poco's 'allochtoon' en 'autochtoon' uit. Vele mensen moeten nu eerst al nadenken: wat was nu weer wat? Allochtoon krijg door een niet de vele vormen van criminaliteit natuurlijk opnieuw een zeer negatieve betekenis. - En hop, de poco's vonden 'Nieuwe Belgen' uit. - Binnen enkele jaren een nieuw woord 'Nieuwe Vlamingen' als 'Nieuwe Belgen' versleten is. En zo proberen de poco's steevast hun visie op te leggen aan de samenleving. Daarbij gaan ze heel intolerant te werkt voor wie niet meedoet aan het politiek correcte denken.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? Laatst gewijzigd door Rechtvaardigheid : 24 april 2008 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er is een racistisch element bij de Vlaamse bevolking. Maar politiek correct als je bent vermeld je weer niet dat Vlaanderen één van de minst racistische regio's ter wereld is. Het is nu éénmaal poco om te zeggen dat de Vlaming racistisch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Partijlid
|
![]() Kwestie van smaak. Daar valt niet veel over te discussiëren. Maar als mensen zeggen dat het een mooie vrouw is mogen anderen zeggen dat ze lelijk is (behalve van filosoof misschien).
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 april 2008 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() Leg anderen maar woorden in de mond. Ik heb ze nooit straathoer genoemd omdat ze andere huidskleur heeft. Wat een laffe beschuldiging. Het demonstreert alleen je intellectueel onvermogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Waal : 24 april 2008 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
filosoof wil in naam van de democratie zoveel vrijheden afschaffen dat hij puur fascisme overhoudt ... ![]() |
|
![]() |
![]() |