Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2002, 11:57   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Superstaaf schreef:

Citaat:
bartje schreef:

- Er is een menselijke oplossing uitgedokterd voor de zonevreemde woningen en bedrijven.

Behalve dan voor Wachtebeke?

Quote:
- De crisisbelasting die in het begin van deze legislatuur werd afgebouwd en door sommigen misschien al is vergeten.

GROVE LEUGEN!
Deze door Dehaene ingezette diefstal werd gedurende deze volledige legislatuur gehandhaafd!!!
Ik betaal ze nog steeds, die fameuze BBSZ!!!
Loonstrook voorhanden!
Quote:
- Afschaffing van kijk en luistergeld, S.P.A. loopt weg met de eer maar Patrick Dewael was hier eigenlijk de groote voortrekker ervan;

Dit is pure hypocrisie: deze taks was een vrijwillige taks. Ik verkoos deze niet te betalen wegens niet geïnteresseerd in televisie!
Ik betaal nu wél de compensaties ervoor!!!!

Quote:
- een loonsverhoging in het onderwijs (en dan is het nog niet wel...);

Daar heeft een inwonend gezinslid van mij, werkzaam voor het onderwijs geen bal van gemerkt!!!!
Loonstroken eveneens voorhanden!

Quote:
- Uitvoering Octopusakkoord dat in de vorige legislatuur UNANIEM werd goedgekeurd;

Die klotehervorming van de politie en rijkswacht?
Een dure reorganisatie, maar dezelfde kloteflikken modderen nog steeds op dezelfde inefficiënte wijze aan. Het enige verschil: een ander pakje!

Quote:
- Verkeersveiligheid

Bedoel je al die onwettige, onreglementaire én onveilige verkeersremmers die er kwamen om het groene aanhangsel te sussen?

Quote:
- migrantenstemrecht is tegengehouden mede dank zij de VLD;

Straf dat je dit als een verwezenlijking ziet: een ondemocratische maatregel die landgenoten hun inspraak ontzegt....
Quote:
- vennootschapsbelasting voor bedrijven en kmo's zijn gevoelig verlaagd;

Sinds gisteren dus....
Eerst zichzelf nog eens gezegend vooraleer van het politieke toneel te verdwijnen?
Quote:
- wegwerken fiscale discriminaties voor gehuwden;

Volledig?

Quote:
- verscherping op de wetgeving racisme

Vaag, zeer vaag.

Quote:
- promotie van thuiswerken wat de mobiliteit ten goede komt;

Ik ken slechts één persoon in mijn brede omgeving die daarvan geniet.
Ik ken er heel wat meer die het leven qua mobiliteit nog lastiger krijgen dan voordien.
Quote:
- bekijk en vergelijk ook eens jullie loonbrieven van bv november 2001 en november 2002; je zal tot een eigenaardige vaststelling komen in de positieve zin.

Het énige zeer positieve van mijn loonbrief: hij is toegekomen.
Voor het overige:
blijvende diefstal van BBSZ, geen opslag tenzij de voorziene biënnales etc.
geen lagere aanslagvoeten
geen verlaagde SZ
hogere aanslag KI
extra zorgverzekering
etc.

Quote:
- homohuwelijk is er bijna door, begin januari nog naar de Kamer en dan eindelijk gerechtigheid.

Zeer goed, maar ikzelf heb er geen bal aan!

Quote:
- Euthanasiewet is goedgekeurd
Voor wanneer je ontkenning hierop, Bartje?
Oud 12 december 2002, 12:28   #42
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quote:

Sinds gisteren dus....
Eerst zichzelf nog eens gezegend vooraleer van het politieke toneel te verdwijnen?
Je vergeet erbij te vertellen dat die helemaal geen nieuwe investeringen zal teweeg brengen aangezien het geld dat deze operatie moet financieren wordt gehaald uit de verhoging van de fiscale lasten voor bedrijven op een ander vlak.
Een typische vestzak-broekzak-operatie dus.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 12:35   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Citaat:
Quote:

Sinds gisteren dus....
Je vergeet erbij te vertellen dat die helemaal geen nieuwe investeringen zal teweeg brengen aangezien het geld dat deze operatie moet financieren wordt gehaald uit de verhoging van de fiscale lasten voor bedrijven op een ander vlak.
Een typische vestzak-broekzak-operatie dus.
Klopt. Zo hoorde ik het letterlijk op tv zeggen gisteren.
Oud 12 december 2002, 12:59   #44
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
- Er is een menselijke oplossing uitgedokterd voor de zonevreemde woningen en bedrijven.
Behalve dan voor Wachtebeke?

Citaat:
- De crisisbelasting die in het begin van deze legislatuur werd afgebouwd en door sommigen misschien al is vergeten.
[size=6]GROVE LEUGEN![/size]
Deze door Dehaene ingezette diefstal werd gedurende deze volledige legislatuur gehandhaafd!!!
Ik betaal ze nog steeds, die fameuze BBSZ!!!
Loonstrook voorhanden!
Citaat:
- Afschaffing van kijk en luistergeld, S.P.A. loopt weg met de eer maar Patrick Dewael was hier eigenlijk de groote voortrekker ervan;
Dit is pure hypocrisie: deze taks was een vrijwillige taks. Ik verkoos deze niet te betalen wegens niet geïnteresseerd in televisie!
Ik betaal nu wél de compensaties ervoor!!!!

Citaat:
- een loonsverhoging in het onderwijs (en dan is het nog niet wel...);
Daar heeft een inwonend gezinslid van mij, werkzaam voor het onderwijs geen bal van gemerkt!!!!
Loonstroken eveneens voorhanden!

Citaat:
- Uitvoering Octopusakkoord dat in de vorige legislatuur UNANIEM werd goedgekeurd;
Die klotehervorming van de politie en rijkswacht?
Een dure reorganisatie, maar dezelfde kloteflikken modderen nog steeds op dezelfde inefficiënte wijze aan. Het enige verschil: een ander pakje!

Citaat:
- Verkeersveiligheid
Bedoel je al die onwettige, onreglementaire én onveilige verkeersremmers die er kwamen om het groene aanhangsel te sussen?

Citaat:
- migrantenstemrecht is tegengehouden mede dank zij de VLD;
Straf dat je dit als een verwezenlijking ziet: een ondemocratische maatregel die landgenoten hun inspraak ontzegt....
Citaat:
Sinds gisteren dus....
Citaat:
- wegwerken fiscale discriminaties voor gehuwden;
Volledig?

Citaat:
- verscherping op de wetgeving racisme
Vaag, zeer vaag.

Citaat:
- promotie van thuiswerken wat de mobiliteit ten goede komt;
Ik ken slechts één persoon in mijn brede omgeving die daarvan geniet.
Ik ken er heel wat meer die het leven qua mobiliteit nog lastiger krijgen dan voordien.
Citaat:
- bekijk en vergelijk ook eens jullie loonbrieven van bv november 2001 en november 2002; je zal tot een eigenaardige vaststelling komen in de positieve zin.
Het énige zeer positieve van mijn loonbrief: hij is toegekomen.
Voor het overige:
blijvende diefstal van BBSZ, geen opslag tenzij de voorziene biënnales etc.
geen lagere aanslagvoeten
geen verlaagde SZ
hogere aanslag KI
extra zorgverzekering
etc.

Citaat:
- homohuwelijk is er bijna door, begin januari nog naar de Kamer en dan eindelijk gerechtigheid.
Zeer goed, maar ikzelf heb er geen bal aan!

Citaat:
- Euthanasiewet is goedgekeurd
Konden we ze maar snel toepassen op het gros der liegende, bedriegende, meinedige politici.
1) Ik blijf erbij dat er OVERAL een menselijke oplossing is uitgedokterd, hoevéél huizen zijn er de afgelopen jaren nog hals over kop afgebroken
2)Ik heb gezegd dat de crisisbelasting is AFGEBOUWD en NIET afgeschaft
3) Tja maar een meerderheid van de mensen heeft wel een TV hé, en dan nog de mensen die een TV hebben en nu geen kijk en luistgeld meermoeten betalen betalen nog altijd ene pak minder
4) Loonsverhoging in het onderwijs, is van iemand dat ik gehoord heb in het onderwijs die meer verdient dan vroeger
5) In mijn regio is de politiehervorming enorm goed geslaagd en nu een jaar later zitten ze goed op tempo en hebben ze de juiste kracht gevonden want alle begin is moeilijk hé
6) Verkeersveiligheid: er wordt iets aan gedaan en helaas de boetes, maar België is nog altijd zo'n land van wie niet horen wil moet voelen spijtig, maar ja, als je maar 90 mag dan rij maar 90 en rij je sneller dan moet je er de gevolgen maar van dragen zo simpel is dat.
7) Migrantenstemrecht: VLD heeft vanaf dag één gezegd er tegen te zijn en heeft dus ook tegengestemd, oplossing: dat die migranten de Belgische nationaliteit of zelfs dubbele nationaliteit aannemen en probleem is opgelost
8) Qua de mobiliteit heb je misschien wel gelijk, de wegen worden alsmaar drukker en drukker, maar hier en daar zijn er toch die profiteren van thuiswerken
9) Vennootschapsbelasting is idd sinds deze week goedgekeurd, dus is nagekomen
10) Je zal héél duidelijk zien op je loonbrief dat er minder belastingen dan vroeger worden afgehouden, ik heb niet gezegd dat ze allemaal afgeschaft zijn hé.
11) Homohuwelijk: idd niet voor iedereen, maar voor degene die er recht aan hebben eindelijk:
12) Euthanasie: ook eindelijk er doorgekomen.

En die zorgverzekering is 25 euro per jaar, en wie weet misschien zal je later content zijn dat je er beroep kan op doen.

Maar ik blijf erbij ik verdien meer dan vorig jaar.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 13:43   #45
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) Ik blijf erbij dat er OVERAL een menselijke oplossing is uitgedokterd, hoevéél huizen zijn er de afgelopen jaren nog hals over kop afgebroken
Inderdaad, het klooster van Opgrimbie werd door Van Mechelen gered maar voor de kleine huisjes was er minder vergevingsgezingdheid. De afbraak van woningen werd zopas GESCHORST in het zicht van de verkiezingen.
Citaat:
Ongelooflijk dat deze zelfverklaarde modelstaat het nog nodig acht om een crisisbelasting te heffen.
Citaat:
3) Tja maar een meerderheid van de mensen heeft wel een TV hé, en dan nog de mensen die een TV hebben en nu geen kijk en luistgeld meermoeten betalen betalen nog altijd ene pak minder
Dat er hierdoor tekorten zijn in de zorg en het onderwijs kan je moeilijk maatregelen van goed beleid noemen. Natuurlijk is propaganda langs de televisie goedkoper dan het drukken van foldertjes.
Citaat:
4) Loonsverhoging in het onderwijs, is van iemand dat ik gehoord heb in het onderwijs die meer verdient dan vroeger
De loosverhoging was niet meer dan een indexering. Druk is daarentegen wel mooi gestegen. (ik heb 2 licentiaten in mijn gezin)
Citaat:
5) In mijn regio is de politiehervorming enorm goed geslaagd en nu een jaar later zitten ze goed op tempo en hebben ze de juiste kracht gevonden want alle begin is moeilijk hé
Awel, in mijn regio niet (het Brusselse). Ze hoeven hier zelfs geen Nederlands te kennen.
Citaat:
6) Verkeersveiligheid: er wordt iets aan gedaan en helaas de boetes, maar België is nog altijd zo'n land van wie niet horen wil moet voelen spijtig, maar ja, als je maar 90 mag dan rij maar 90 en rij je sneller dan moet je er de gevolgen maar van dragen zo simpel is dat.
Veel zullen we niet voelen zolang het parket overbelast is.
btw: Over de totaal mislukte hervorming van justitie wordt angstvallig gezwegen.
Citaat:
7) Migrantenstemrecht: VLD heeft vanaf dag één gezegd er tegen te zijn en heeft dus ook tegengestemd, oplossing: dat die migranten de Belgische nationaliteit of zelfs dubbele nationaliteit aannemen en probleem is opgelost
Wow, wat een oplossing, danzij de snel-belg-wet is de gehele Albanese en Geörgische maffia belg geworden. Van integratie is totaal geen sprake meer.
En dit allemaal om te voorkomen dat er enkle vreemdelingen zouden mogen meedoen met de gemeenteraadsverkiezingen.
Citaat:
Qua de mobiliteit heb je misschien wel gelijk, de wegen worden alsmaar drukker en drukker, maar hier en daar zijn er toch die profiteren van thuiswerken
Inderdaad de mobiliteit is een ramp. Wat werd er door deze regering gedaan om dit probleem te verhelpen? NMBS wordt het nieuwe Sabena en van het nieuwe voorstadsnet rond brussel is er geen sprake meer.
Citaat:
Zie vorige posting: een broekzak-vestzak-operatie die geen nieuwe investeringen zal veroorzaken
Citaat:
10) Je zal héél duidelijk zien op je loonbrief dat er minder belastingen dan vroeger worden afgehouden, ik heb niet gezegd dat ze allemaal afgeschaft zijn hé.
We zullen zien, alle tekenen wijzen in de andere richting
Citaat:
11) Homohuwelijk: idd niet voor iedereen, maar voor degene die er recht aan hebben eindelijk:
Inderdaad een goede verwezenlijking maar met een marginaal maatschappelijk belang
Citaat:
Ja, maar hoe? De wet zit immers vol lacunes. De praktijk spreekt van een misbaksel, een gemiste kans.

Citaat:
En die zorgverzekering is 25 euro per jaar, en wie weet misschien zal je later content zijn dat je er beroep kan op doen.
Het is gewoon schandalig dat de overheid haar verantwoordelijkheid afschuift op de bevolking onder de vorm van een nieuwe asociale belasting.
Citaat:
Goed voor jou, maar kijk toch maar eens verder dan je blauwe neus lang is.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 17:19   #46
Kevin Devos
Lokaal Raadslid

Kevin Devos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och Kevin komaan, waarom zou jij er voor zorgen dat VLD in h&n hier niets meer te zoeken heeft. Hij mag toch verdorie wel zijn mening zeggen zeker of niet soms??? En door wie of wat zou je er persoonlijk voor zorgen dat hij hier niets meer te zoeken heeft. Ik vind die opmerking van jou dan ook enorm laag bij de gronds en zelfs enorm grof.
Als er hier één laag tegen de grond is met zijn persoonlijk opmerkingen tegen mij, dan is het VLD in hart en nieren!
Als ik mij dat persoonlijk aantrek, dan doe ik dat! En ik zou dat inderdaad wel eens kunnen!
Oud 12 december 2002, 17:23   #47
Kevin Devos
Lokaal Raadslid

Standaard

Jij gaat toch ook niet beginnen zeggen wat ik moet zeggen zeker!

De pers wordt al onder druk gezet ... ik laat mij niet onder druk zetten! Zeker niet door iemand die denkt dat hij mij tegen de vlakte krijgt door te zeggen dat wij een achterlijke partij zijn die niks meer aan het volk te bieden hebben!
Ik denk dat De Clerk dringend nog eens op de hoogte moet gebracht worden over wat de Liberalen maar denken over ons (niet dat we dat nog niet wisten, maar nog eens goed door de neus duwen). Wie weet is er straks wel geen Oranje - Rood - Groene regering ... en liggen de liberalen met het klikken en klakken op straat!
Oud 12 december 2002, 17:50   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ongelooflijk! :o

Dan zijn er eens twee grote partijen die hetzelfde over confederalisme 'zeggen' en dan gaan ze er de groene en rooie tegenstanders van, weer bijsleuren inplaats van elkaar...

Ga met zoiets naar de oorlog...
Oud 12 december 2002, 18:59   #49
bartje
Minister-President

Standaard

OCh zeg het maar tegen Declercq hoor, als VLD in h&n al geen mening meer mag hebben �* wel merci zunne. Doe maar zo door, je hebt geen poot om op te staan, geen enkele poot.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 19:13   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OCh zeg het maar tegen Declercq hoor, als VLD in h&n al geen mening meer mag hebben �* wel merci zunne. Doe maar zo door, je hebt geen poot om op te staan, geen enkele poot.
Roep toch maar niet te luid omdat vandaag de VLD nog met een poot in het politieke patattenveld staat.
Het kan immers snel verkeren.
Zoals het met de CVP verkeerde...
Die dacht ook dat ze voorgoed met twee poten in dat veld was geworteld.
Plots vlogen er vergiftigde kippen over het veld en...
ze lagen met hun poten omhoog...
Die mannen van de CVP bedoel ik.
De kippen eigenlijk ook.
Oud 12 december 2002, 19:29   #51
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is nog een verschil tussen hals-over-kop afbreken, of gevallen die nog steeds niet geregulariseerd zijn. Eerlijk blijven dus.

Citaat:
Neen, ze is niet afgebouwd! Ik betaal nog steeds evenveel als onder uw collega-struikrover Dehaene.
Loonstrook voorhanden!

Citaat:
Mijn stelling blijft overeind.
Wie ze vroeger geen tv-taks wilde betalen, die hoefde niet.
Het was iets wat je in feite aankocht: het recht om tv te kijken.
Wie er toen aan verzaakte, draagt nu een pak meer af door de gemeentelijke compenserende maatregelen, en de hogere kadastrale lasten etc.....
Je leest het goed: hogere lasten. Niet erg liberaal, nietwaar?

Citaat:
Die zal gewoon anciënniteit opgebouwd hebben, maar hogere barema's (buiten binnenkort de BRUTO 1% opslag) zijn er niet.
Loonstrook voorhanden!

Citaat:
Lulkoek.
Als jij die stuntels in het blauw nú okay vindt, dan vond je er vroeger waarschijnlijk ook geen graten in.
Dezelfde apen, maar in een ander pakje en in een ander voertuig, grotere veranderingen zie ik niet. Bureaucratie, leeggangerij met onbelangrijke zaken, en de mensen laten stikken die écht hulp nodig hebben.

Citaat:
6) Verkeersveiligheid: er wordt iets aan gedaan en helaas de boetes
Qua modernisering of aanleg van fietspaden of wegen of aanpak van het fileprobleem, merk ik geen knijt, en ik maal een kilometertje af hoor.
Er zijn nochtans simpele oplossingen voorhanden: maatregelen die als experiment succesvol bleken en daarna werden opgeborgen.
Wel plenty groene zever met bulten en slaloms en hoger boetes (ook weer niet liberaal, want een verkapte belastingverhoging)

Citaat:
Spreek het VB maar naar de mond.
De mensen met ogen in hun hoofd zullen jouw kliek de rekening wel presenteren.

Citaat:
De pastoor heeft zichzelf dus eerst gezegend.
Jan Modaal kan wel hoe langer hoe meer blijven dokken.
Trouwens ook voor de bedrijven is het vestzak-broekzak. Een flink aantal aftrekposten vervalt.

Citaat:
Geen bal minder: loonstrook voorhanden!
Dit is de derde keer dat ik het aanhaal, en nog hoor ik geen haan kraaien.................

Citaat:
Mooie bal!
Met spanning wacht ik op de dag dat we de politici massaal mogen wegspuiten op palliatieve. Een goeie realisatie.
Leve de blauweeeeee!!!!!!!!!!

Citaat:
Het is allesbehalve liberaal om producten (wat verzekeringen tenslotte zijn) aan de mensen op te dringen.
Echte liberalen laten dit over aan de discernatie van de mensen.
Dit is pure planeconomie.

Citaat:
Driewerf hoera voor jou.
Voor mezelf juich ik niet. Ik heb geen reden, en het spaart speeksel. En dat is zowat het enige dat ik kan sparen onder het struikroversbewind van jouw blauw-rood-groene bende van Jan De Lichte.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2002, 15:37   #52
Kevin Devos
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Maar kom zeg, ga je blijven zeveren? Ik heb twee benen en geen poten! En ik sta heel stabiel op alletwee! Ik laat mij niet beledigen door VLD in hart & nieren! ik hoop dat ik duidelijk ben. En hij mag dat nog één keer proberen ...
Ge kunt misschien alletwee in de meerdheid zitten, maar dat heeft jullie nog geen recht om iemand met een andere mening te beledigen! Compris?
Oud 13 december 2002, 15:38   #53
Kevin Devos
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Roep toch maar niet te luid omdat vandaag de VLD nog met een poot in het politieke patattenveld staat.
Het kan immers snel verkeren.
Zoals het met de CVP verkeerde...
Die dacht ook dat ze voorgoed met twee poten in dat veld was geworteld.
Plots vlogen er vergiftigde kippen over het veld en...
ze lagen met hun poten omhoog...
Die mannen van de CVP bedoel ik.
De kippen eigenlijk ook.
bedankt om het dioxine verhaal nogmaals te bevestigen! Blijkbaar zegt dien liberaal van hier ergens boven dat wij dat grote verlies maar voor een heel klein stukske te danken hebben aan die vetkiekens!
Oud 14 december 2002, 19:49   #54
martin veltjen
Vreemdeling

Stuur een bericht via Instant Messenger naar martin veltjen
Standaard

Beste CD&V'ers en VLD'ers,

Denk eraan dat jullie binnenkort weer samen moeten regeren. Pas toch op dat jullie de coalitievorming niet te moeilijk maken. 't Zijn toch vooral de groenen die er de volgende keer niet meer bij mogen zijn, en die hebben toch ontelbaar dankbare miskleunen begaan waar jullie eensgezind eens jullie gal over kunnen spuwen.
Oud 15 december 2002, 00:56   #55
Kevin Devos
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen

Denk eraan dat jullie binnenkort weer samen moeten regeren. Pas toch op dat jullie de coalitievorming niet te moeilijk maken. 't Zijn toch vooral de groenen die er de volgende keer niet meer bij mogen zijn, en die hebben toch ontelbaar dankbare miskleunen begaan waar jullie eensgezind eens jullie gal over kunnen spuwen.
Een regering met de blauwe? voor mij NOOIT!
Oud 15 december 2002, 01:32   #56
Karel
Vreemdeling

Standaard

xxx
Karel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2002, 09:18   #57
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Devos
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen

Een regering met de blauwe? voor mij NOOIT!
Kevin toch!
Je zet je postje op de helling!
Je stelt je bloot aan mateloze spot mijnentwege, vooral binnen een paar maand, vlak na bollekeskermis..........
Maak het jezelf niet moeilijk, spaar je de complete afgang, zorg dat je nog met opgeheven hoofd een posting kunt plaatsen op je geliefde politics.be..........
Oud 15 december 2002, 14:23   #58
Stefanie
Minister-President

Standaard

Superstaaf, voor mij hoort de VLD in de oppositie thuis. Ze bakken er niets van. Maar ja, het zijn de kiezers die beslissen. Het restultaat moet gewoon gerespecteerd worden. Maar persoonlijk vind ik die partij maar niks.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2002, 14:28   #59
Jonas De muynck
Provinciaal Gedeputeerde

Jonas De muynck's schermafbeelding

Standaard

@Kevin? Met welke partij denk jij dan wel te regeren????
Jonas De muynck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2002, 14:41   #60
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Superstaaf, voor mij hoort de VLD in de oppositie thuis. Ze bakken er niets van. Maar ja, het zijn de kiezers die beslissen. Het restultaat moet gewoon gerespecteerd worden. Maar persoonlijk vind ik die partij maar niks.
Verdenk me niet van liberale sympathieên, maar als zij in de oppositie thuishoren, dan de CD&V nog tien keer meer.
Die zaten decennialang aan het roer en hielpen onze natie naar de rand van de afgrond. Misschien was het dus opportuun dat paarsgroen niet direct een stap voorwaarts zette.
Persoonlijk vermoed ik dat van alle kwalen het minst erge een puur paarse regering (zonder groen) zou betekenen.
Dergelijke coalitie draait in grote steden zoals Aalst b.v. absoluut niet slecht.
Geef toe: met de mond belijden we allemaal de groene principes, maar in realiteit willen we overal met de wagen naartoe, een vierde vak op de Brusselse ring, en goedkoop verwarmen (met kernenergie dus), goedkoop vlees (niet ecologisch gekweekt dus) en goedkopen groenten (zie opm. vlees) Incluis de 'groene' kopmannen.
Geef eveneens toe dat de SP-a zich nauwelijks verbrand heeft deze legislatuur (Franky's smeergeldcentjes gingen reeds vorige regeerperiode in de fik ) Ik voorspel hen minstens een status-quo, ook al dankzij het 'gratis' Stevaertbeleid, populistisch, maar soms ogend als gezond verstand.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be