![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ziezo, foto gevonden, James Lee Woodard:
![]() Géén Blokker die ooit zou denken dat die onschuldig zou kunnen zijn toch? Laatst gewijzigd door filosoof : 30 april 2008 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet wat ik verkies, een onschuldige die vast zit zoals in de VS of schuldigen laten vrij rondlopen zoals in Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is de plicht van de overheid om moordernaars en verkrachters voorgoed uit onze samenleving te verwijderen. levenslang is geen garantie voor de slachtoffers om een normaal leven terug op te bouwen wetende dat elk moment hun dader terug vrij kan komen. En de dood lijkt mij toch zekerder voor de slachtoffers. En hoeveel mensen worden tegenwoordig onschuldig in de gevangenis gestoken? Je kunt je beter afvragen hoeveel moordernaars en verkrachters mogen door ons rechtssysteem nog steeds vrij rondlopen ook al zijn ze amper 14 jaar?????? denk daar maar eens over na! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 april 2008 om 16:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Zeg dat tegen de familie van politieagente Kitty die vermoord werd door vrijrondlopend recidivistisch krapuul. Even erg. Doodstraf voor zo'n mensen is verdiend maar echt levenslang in een cel van 2 op 3m zonder luxe is misschien erger en daarom een betere straf.
Laatst gewijzigd door longhorn : 30 april 2008 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en dan op uw onschuldige pleidooi. hoeveel slachtoffers zijn er gemaakt door personen die hervallen of een korte of helemaal geen straf krijgen??? dit zijn er een miljoen keer zoveel dan die paar onschuldigen die worden terechtgesteld. En het gaat hier niet om die onschuldige maar over het verwijderen van mensen zoals dutroux en nu onze oostenrijkse kelderbouwer. dit soort types moeten onmiddelijk worden afgemaakt en ik zou ze nog liever een middeleeuwse dood bezorgen dan een spuitje zoals tegenwoordig. En in Amerika is de discriminatie en corruptie aanleiding tot onschuldige veroordelingen. slavernij is er misschien sinds de burgeroorlog verboden maar de haat in vele staten ten opzichte van hun vroegere slaven is gewoon door blijven bestaan tot op de dag van vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Het lijkt me ook logisch dat, naarmate de straf zwaarder wordt, de neiging slachtoffers en getuigen uit de weg te ruimen groter zal worden, maar akkoord dayt misdadigers niet altijd logisch denken. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |