![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zouden beter zien naar de "rijpheid" van de huid, IPV domweg de leeftijd.
Is een minderjarige een tattoo aanbrengen per se knoeien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onderschat het ook niet hé. Een goede tattoo moet serieus onderhouden worden of het lijkt na verloop van tijd nergens naar. 't Is een verwonding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() ze mogen da voor iedereen verbiede verdomme mense kiezen meer en meer voor het afwijkende en wille nimeer teminste zoas iedereen zijn want dat is allemaal ni cool" nemeer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() Niets zo erg als mensen die ervan overtuigd zijn dat ze tegen zichzelf beschermd moeten worden, mensen die schrik hebben van vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou de tatto-shops sieren moesten ze ZELF weigeren om zichtbare tattoo's te plaatsen bij jone mensen,en er uberhaupt zelfs niet an te beginnen als ze geen 16 zijn.(zelfs met mama en papa er bij)
Als politici er zich mee beginnen te bemoeien komt er gewoonlijk een soort oplossing uit de bus waar niemand tevreden mee is.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Willen we echt dat er gewoonweg geen verantwoordelijkheid bestaat in deze wereld? Dat de staat ons alle verantwoordelijkheid af neemt en die vertaalt in wetten? Vrijheid en verantwoordelijkheid hangt samen.
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() En de besnijding? Mag dat dan wel?! Een stuk van je lid zomaar weg, zonder dat je er wat kunt over zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() ikzelf ben 17 jaar en heb mijn oor laten piercen wanneer ik net geen 16 was. Een reglementering vind ik een zeer goed feit voor tattoeages want ik kan het me inbeelden dat je zo hard een tattoo wilt wanneer je 14 of 15 bent, omdat het cool is, maar er dan binnen een aantal jaar al spijt van kan krijgen. Er zijn grenzen aan die dingen. Een tattoo is niet zomaar weg te halen. Dit is permanent en daar moet je volwassen genoeg voor zijn om te kunnen deftig over beslissen. Jongeren weten niet zeker dat ze die tattoo later nog gaan willen hebben, en dan is het te laat. Piercings vind ik dan weer niet erg, deze kan je weghalen, zolang het beperkt blijft tot basispiercings (oor, lip, navel en tepels). Dat moet reeds op vroege leeftijd kunnen (12 jaar etc). Tattoos vind ik inderdaad pas kunnen wanneer je volwassen genoeg bent (18 jaar of hoger) of 16 met de (hopelijk correcte) instemming van je ouders.
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() De verantwoordelijkheid ligt bij de ouders en eigenaars van tatoeshops. In de jaren '80 trad onze pa preventief op:"Kom thuis met een oorring en ik sleur ze eruit."
Laatst gewijzigd door longhorn : 7 mei 2008 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Nou ja, om het even. Ik juich het initiatief toe, geen piercings en tattouages onder de 16 jaar. Wil men zich later laten vol verven en laten volhangen met ijzer, dat men vooral doet wat men niet laten kan, ik persoonlijk heb er echt niet het minste probleem mee. Maar minderjarigen - waaronder kinderen en opgeschoten pubers - zijn nog te jong om te beslissen over dergelijke dure, ingrijpende, (deels) definitieve en aan modegrillen gebonden ingrepen. Ik zwijg dan nog over de risico's zoals infecties, besmettingen, allergieën, afstoting, nabloeden enzoverder enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() die rebellerende jongeren worden uiteindelijk over een jaar of 20 toch hardwerkende goedverdienende burgertrutten die vinden dat ze de profiteurs harden moeten aanpakken.
maar ze hebben dan wel hun 'wilde jaren' gehad met lollige foto's van vroeger enzo. veel meer kans dat het later mis gaat wanneer ge ze totaal niét laat 'rebelleren'. volgens mij hé. Laatst gewijzigd door Mitgard : 7 mei 2008 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men zo met jongeren wil opschieten, kan men ze evengoed na geboorte in beslag nemen en in een gevangenis droppen. Ook al is het duidelijk dat zo'n voorstel gericht is tegen vlaams nationalisten vermits zij meestal toch tot de marginale tattoo klasse behoren vind ik dit voorstel getuigen van dictatoriale neigingen. Wie tattoos wil zal zowiezo een tattoo zetten en als het niet officieel kan doen ze het wel zelf met alle gevolgen die daar mee gepaard gaan. |
|
![]() |
![]() |