![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steek ik mijn kop in de grond als ik uw apocalyptische taferelen onzin vind?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou met negers thuiskomen alleen al om hem te koeieneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Ja, nog beter misschien. En we leren die hun arm uitsteken als zoonlief binnenkomt. En dan roepen we samen, "Haitla!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen zouden nooit zoiets doen. En als het dan toch zou gebeuren, dan onterf ik ze.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Sieg !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
indien maar enkel dat ene kind, dan kun je idd zorgen dat je geld op is.
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Te vergelijken met iemand die plots met ne geverfde hanekam, gescheurd ché T-hemtje, wat rammelende kettingen rond de lenden, een neusring en zwart geschminkte ogen thuiskomt. Die jeugd hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Dat kind in stukken snijden en doorspoelen in het toilet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was sinds mijn 12 jaar ongeveer hardrock/metalfan (met bijhorende kledij en haar tot halverwege de rug), tot aan mijn 19 jaar nooit van mijn leven met een skinhead gepraat (of zelfs maar bewust opgemerkt) en altijd goede schoolresultaten geboekt (80% plus) en toch was ik aan mijn 16 jaar wat u zou kunnen omschrijven als radikaal rechts. Intussen zijn we meer dan een decennium later, val ik nog altijd onder de categorie actief radikaal (hoewel niet meer eenzijdig onder de noemer rechts te vatten), verdien ik goed mijn boterham, en nog immer nul dagen effectieve gevangenisstraf noch uren werkstraf op mijn konto. Dan moet jij me eens zeggen waarom dit als ouder zo'n gruwel zou zijn? Die van mij konden mijn ideeën ook niet bepaald appreciëren (nu nog niet) maar tenslotte ga je daar niets aan veranderen. In tegendeel, door het tegen te werken ga je het nog versterken gezien de jeugd "verlekkerd" is op alles wat fout is. Kleine kanttekening: het is WEL zo dat velen gekenmerkt worden door bovengenoemde factoren (slechte schoolresultaten, "slechte" vrienden, radikale stijlverandering en zo) maar gelieve niet iedereen over dezelfde kam te scheren. Ik ken voorbeelden genoeg waar het tegendeel bewezen is, die tegenwoordig actief zijn als magistraat, zakenman, officier etc Ze eindigen echt wel niet allemaal als vuilnisman (met alle respect, dat is trouwens een harde job) of als inpakker van kiwi's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Idem. En hem toch wat sessies bij de psychiater aansmeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
peut ... dat mag niet (ttz bijzonder beperkt ergens in de laatste 10% of zoiets) je denkt dat dat van jou is, maar je hebt er bijzonder weinig over te zeggen ... die verdeling ligt wettelijk vast en is gelijk ... zorg maar dat je t hebt opgedaan/weggegeven bij leven, anders wordt het van mij klootzak, euh papa, bedoel ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uiteindelijk zijn het de dominante genen van beide ouders die het kind genetisch vormen. Is de postbode daar soms een grote stevige blonde bink met felblauwe ogen?
![]() |