![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel doet hij niks en huwt hij haar alvorens het bed te delen (zelfs praten met elkaar zonder wettige mahram erbij is dan verkeerd). Ofwel beschouwt hij haar als oorlogsbuit en dan is het perfect toegestaan dat hij sex met haar heeft en hoeft hij helemaal niet meer haar te huwen. Dit laatste wordt nogal dikwijls toegepast. Maar ze moet nog willen lezen wat mensen haar proberen duidelijk te maken nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Christenen passen de opthouding tot het huwelijk toch ook al lang niet meer toe (of niet zo lang, mijn grootouders deden dat nog wel). En ik zou het vreemd vinden als hij mij als oorlogbuit zou zien, aangezien ik toch eigelijk wel de broek draag. En ik ga echt niet trouwen ofzo hoor, ik wil het kunnen aftrappen wanneer ik dat wil zonder papiermolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is wel het een of het ander natuurlijk.
Ofwel is hij moslim af en doe ie wat ie wil, ofwel is hij een goede échte moslim en volgt hij de regeltjes. Ik zou toch maar eens proberen uit te vissen of er nog nergens een fatima ligt te wachten in het rif gebergte.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Eigelijk zou ik moeten proberen een atheïst van hem te maken, maar ik voel mij soms schuldig als ik weer eens een illusie doorprikt heb, omdat ik ook wel zie hoe veel energie en eigelijk vooral goede dingen die uit zijn geloof haalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
MIJN ERVARING MET ISLAM Ik was niet zo favoriet van de islam, maar collega kreeg verkering met moslim uit Turkije\ koerdistan. Hij was best aardig en leek goed aangepast en spreekt goed nederlands. Dus mijn mening begon te veranderen, dat er nog wel goede zijn. Ondanks de waarschuwingen van de baas is ze er toch mee getrouwd en ik heb de bruiloft nog gefilmd. Hoewel het op zich niet veel bijzonders was: u gelooft het niet maar we hebben de hele avond zonder drinken gezeten. Er werd niets opgediend en er stonde alleen wat pindanoten op tafel. Er werd alleen maar gedanst door die gasten. Na enige tijd weet niet precies hoelang kwam collega met problemen aan en met blauwe plekken. Ze was onhandig en viel met de fiets of liep tegen de keukendeur. De anderen hadden het direct door en duurde en tijdje eer ik in mijn goedgelovigheid achter de feiten kwam. Dit is al een paar jaar geleden allemaal gebeurd is. Ze is gescheiden en heeft nog lang problemen gehad met alimentatie enz.. Gelukkig geen kinderen. Toch wil ze haar naam niet melden, maar ik mocht wel dit zeggen. Vooral mijn eigen ervaring dak ik dus van een kouwe kermis thuiskwam begrijpt u nu wel. Daar stond ik dan met de aangepaste, geïntegreerde moslim, ja totdat hij getrouwd was en toen kwam de ware moslim boven water. Heb er jaren spijt van gehad dat ik die trouwerij gefilmd heb, en collega heeft de videotape ondertussen weggedaan.prullenbak. Ik heb me goed bedonderd gevoeld. WAT COLLEGA ERVOER IN ISLAM HUWELIJK Ik heb hem leren kennen in een café, hij zei dat hij anders was en geen moslim. Zijn oudere broer had hem naar Nederland herhaald en had grote invloed op hem. Na enige tijd zijn we getrouwd. Ik had niets te vertellen en ben zowel geestelijk als fysiek mishandeld en ook financieel gesloopt. Hij heeft me gebruikt om hier te kunnen blijven.Op het laatst bleek hij ook in de drugs te zitten. In ieder geval is hij nu met de noorderzon vertrokken. Mijn huwelijk heeft 4 jaar geduurd. In Turkije bleek hij al een relatie te hebben en een kind elders. De politie heeft nooit wat gedaan, terwijl ik vol blauwe plekken zat. Dit was geen bewijs, pas als u dood bent wel. Ik ben nog steeds op mijn hoede, altijd nog een stuk angst die nooit meer over gaat.Voor altijd een stuk van mezelf is kapot, verdwenen. Hij verdient om gestraft te worden. De collega. ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Junkies zeggen dat ook...In het begin. Na verloop van tijd is de zelfzekerheid er wel af. Met u zal dat juist hetzelfde zijn. Wacht maar.
Laatst gewijzigd door forumspook : 13 mei 2008 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgische nationaliteit afnemen, die apen hebben daar geen zakens mee, en het land uit! De wereld is groot genoeg en aan de beide polen lopen er nog niet teveel rond van dat soort, de temperatuur zal ze daar wat afkoelen... Hoeveel keer moeten we nog dat soort berichtjes lezen? Tot er weer een paar "racistische" moorden gebeuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eneuh, geloof is een handig krukje voor hen die geen richting van zichzelf hebben. Zeker de islam is daar sterk in. Zelfs het afvegen van je reet is er in geregeld. Met de linkerhand, van voor naar achter.
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je hier mee gepakt wordt door de politie kan je het schudden. Laatst gewijzigd door goodwill : 14 mei 2008 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
IEDEREEN moet ZICH aan de REGELS houden, zowel ik als jij. Wie zich niet houdt aan de regels moet gesanctioneerd worden, wie men ook is. Punt ander lijn. Zorg gewoon voor meer politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom heeft de politie haar werk niet gedaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom is er niets van op het jounaal gezegd? Is het ook al niet goed als de politie een oogje in het zeil houdt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jij kan lullen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit heeft niet Politiek correctheid te maken. Veralgemenen doe je gewoonweg niet, omdat het niet de realiteit is en een onwaarheid is. En natuurlijk moeten de slechten uit de groep zich verantwoorden, is dat niet zo ? Wie iets verkeerd doet, moet de gevolgen ervoor dragen. Deze regel geldt voor iedereen, ook voor jou en mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha, als jij een achtergelaten winkelzakje op de zetel naast jou in de tram ziet liggen, dan is dat ook van jou, ook als de betreffende passagier twee seconden nadien het zakje komt halen?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |