![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik verkies de forumsessies met forumleden, die wegen tenminste niet elk antwoord af met een theelepeltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Jan Pronk, ik vraag mij af of de beste man spijt heeft van zijn desastreuze Afrika-beleid.
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Misschien een aantal professoren om mee te debatteren? Ik denk bijvoorbeeld aan het energieprobleem.
Laatst gewijzigd door Insano : 14 mei 2008 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een bestuurder van de Duitstalige Gemeenschap van België
of de Commissaris van de Koningin (gouverneur) van (Oost) Limburg (Léon Frissen). Thema: opsplitsing van België |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() De drie burgemeesters van de periferie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() DITO
Of met journalisten van de vlaamse media. Ik zou graag hen eens vragen waarom ze zo "gekleurd" aan journalistiek doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Ik zou graag eens een aantal mensen uit de politiek, de cultuur, de academische wereld etc. vragen naar hun orangistische of Groot-Nederlandse opinies. Ik denk aan Herman Balthazar (SP.A), Boudewijn Bouckaert (VLD), Siegfried Bracke, Derk-Jan Eppink, Jan Terlouw (D66), Erik Jurgens (Nederlandse PvdA), Jos Ghysels, Herman van Rompuy (CD&V), Matthias Storme (N-VA), Bart De Wever (N-VA), Johan Demol (Vlaams Belang, Franstalig van origine), Louis Tobback (SP.A), Bert Anciaux (Spirit), Ward Kennes (CD&V), Andries Postma (CDA),…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 mei 2008 om 20:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De naam in het blauw niet, omdat ik uit "onweerstaanbare drang" dan toch een permanente ban aan mijn broek zal hebben. Postma heb ik recent gehoord en hij leek me ietsje teveel geinstitutionaliseerd. Te bezig met zijn eigen postje (nl. de dode Benelux) en meer daarop gericht dan Groot-Nederland. Ook nogal sterk zweverig over culturele samenwerking, terwijl dat net het luik is waar we het reeds het beste voorstaan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 mei 2008 om 20:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En had mijnheer dat in het Nederlands gewild?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() weg
Laatst gewijzigd door Spinoza : 14 mei 2008 om 20:37. Reden: geplaatst in verkeerde topic |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bart Brinckman, Yves Desmedt, Luc Van Der Kelen, Walther Pauli,... laat ze maar komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Yves Desmedt is een goed idee (die gaat afzien
![]() Ludo Abicht Die nieuwe voorzitter van de PvdA (of is die al geweest?) Ivan Sabbe Bettina Geysen |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rob Verreycken
er is al genoeg laster geweest tegen de man, laten we hém nu eens aan het woord laten!
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik eerlijk gezegd een driftkop die beter achter de schermen gaat werken. Maar jij je mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er ook geen goed gevoel bij. Maar misschien horen we een ander geluid voor een keertje. Maar ik steun liever andere mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder zou 'k graag eens wat anciens zien passeren (om een of andere reden kan ik er nu maar op eentje komen en dat is Eyskens ![]() Misschien nog een filosoofje erbij (bespaar ons Vermeersch alstublieft).
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|