![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk zeer veel buiten, dikwijls op het dak en kan gerust zeggen dat het soms bloedheet kan worden. Temperaturen van 50° of soms nog meer als je bv onder een lichtstraat of zo bezig bent zijn geen uitzonderingen. Korte broek en t' shirt zijn soms ook al teveel. Niemand stoort zich daar aan. En wie zich daar wel aan stoort kan toch de pot op.
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Idd, grote kans dat het bericht totaal uit zijn context is gehaald.
En sommige mensen storen zich overal aan. Ik weet dat er bij gemeentes ook regelmatig klachten binnenkomen van mensen die vinden dat op straat spelende kinderen teveel lawaai maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Allochtone kinderen van 8 tot 28 jaar, die tot 4 uur s'nachts op "straat spelen" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen gaat er direct van uit dat het bericht waar is. Maar hebben zij er ook een andere reden toe dan 'het staat op internet'?
Het zou mij niet verwonderen als een Vlaams Belang-grappenmaker of wat onschuldige kindertjes dit bericht de wereld hebben ingestuurd, met andere belangen om te verdedigen dan deze. En de Moslims? Die komen er niet tegen die zwartmakerij aan hun adres in opstand, want zij informeren zich simpelweg meestal niet via de Vlaamse media. Verder ben ik het eens met: Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 mei 2008 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me inderdaad echt af waar men dit soort nieuws blijft halen? Het is gewoon te gek voor woorden.
![]() In de islam moet een man zich (enkel) van zijn navel tot z'n knieeën verplicht bedekken. En deze regel geldt logischerwijze alleen maar voor moslimmannen, zoals elke moslim ook weet. Natuurlijk zijn er moslims (en niet-moslims) die vinden dat sommige mensen zich onzedig kleden maar het omgekeerde is ook waar: sommige mensen vinden op hun beurt dat anderen zich te zedig kleden. Maar om daaraan of aan bepaalde opmerkingen van enkelingen nu hele krantenartikels te wijden, vind ik erover. Vooral omdat men daarbij de neiging heeft om te generaliseren (tja, sensatie verkoopt nu eenmaal beter) en een onjuist beeld van de realiteit schetst. Trouwens, moesten het nu, bij wijze van spreken, oma's Janine en Ann zijn, die zulke opmerkingen maakten, zou er waarschijnlijk geen haan naar hebben gekraait. Dus ja, neem het me niet kwalijk dat ik als moslim nogal wantrouwig tegenover de mainstream pers sta... Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 18 mei 2008 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou er een oplossing moeten gezocht worden om beide partijen tevreden te stellen? Als ik morgen eis dat jij geen jeansbroeken meer gaat dragen, moet ik dan ook tevreden gesteld worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Type 1 zal evengoed zeuren over iets wat niet belangrijk is. Type 2 zal waarschijnlijk een vleeskeuring doen en eens hartelijk lachen als er estetisch niet verantwoorde mannen teveel vlees laten zien(type hangbuikvarkentje bv)
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 19 mei 2008 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Hoezo buitenland?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het uit zeg. Zo nu en dan eens een bouwvakkersreet zien behoort tot de "charmes" van passeren van een werf, maar ze in een string zien metsen gaat me nu toch net iets te ver. Nee laat het maar zoals het is. Korte broek, T-shirt of de occasionele blote bierpens, maar nee geen strings aub!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de Dhimmitude EU heeft dit al lang zien aankomen en gereglementeerd ! die bouwvakkers zijn niet in orde met ... de veiligheidsvoorschriften na de blote bovenlijven (zogezegd wegens gevaar voor zonnebrand haha) heeft de EU immers ook korte broeken verboden in de bouw die moslima's eisen gewoon hun rechten op, niks meer. Europeaan, pas u aan of verhuis ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geef toe, ze hebben wel een beetje een punt hé. Maar ook met lange broek aan kan je menig "bouwvakkersdécolté" aanschouwen, voor wie daar zin in heeft natuurlijk....(sorry, geen foto beschikbaar) Een burka dan maar voor de heren bouwvakkers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mensen mogen voor mijn part naakt rondlopen. Wie zijn driften niet onder controle kan houden kan altijd heropgevoed worden.