![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nietteminn zijn ze subsidies aan het afbouwen. Oa. onder druk van de WTO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen voor wie zich die luxe kan permitteren. De rest is afhankeljk van de Westerse goodwill, en dat zijn de meesten. Die goodwill zou eruit moeten bestaan, de Westerse markten te opnenen voor Afrikaanse landbouwproducten ipv van hun landbouwproductie kapot te dumpen met gesubsidieerd Westers overschot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje zin voor het opnemen van eigen verantwoordelijkheid aub... Laatst gewijzigd door eno2 : 3 mei 2010 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ongelijkheid in de wereld op gebied van eetcultuur en consumptie ligt voor mij in het feit dat er in de derde wereld geen kapitalisme heerst alhoewel er een vrije marktstructuur is.
Vlees bv is veel te goedkoop ivm andere producten. De enige reden dat een belastender product in de wereld (bv vlees) niet substantieel meer kost is de onmacht en de verknechting van de derde wereld. Onredelijke verhoudingen. In die derde wereld ontbreken alle factoren om de bevolking te emanciperen. Emancipatie leidt tot geestesontwikkeling en die leidt tot kapitalisme.
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is nu alleen maar wachten tot de slinger weer de andere richting uitgaat. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 mei 2010 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |