![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Waarom een corridor? Gewoon zoals bij de Berlijnse crisis: luchttransport is alles wat je nodig hebt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2008 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten, zijn het niet de Vlamingen die de gewestgrenzen willen verleggen of andere zottigheden doen omwille van taalgebruik in de één of de andere gemeente.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mag ik u er op wijzen dat ik ook in Brussel woon, en noch mijn buren noch mijzelf uitgedroogd en uitgehongerd wil zien? En ja, ik ben voorstander van splitsing van BHV, en tegenstander van uitbreiding van het Brussels Gewest. Groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Als de franstalige Brusselaars dan toch zo zot zijn van Wallonïe, of er verbinding mee willen hebben dat ze er dan gaan wonen hé.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn toch ook Vlamingen die vb. naar Waals Brabant verhuizen? Wanneer beginnen die eens van hun paretten te geven ? En waarom zijn degenen die naar Luik verhuisden niet aan het ijveren voor een corridor met Antwerpen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Omdat dat deftige, serieuze mensen zijn zeker.
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hitler wou ook het Slavisch gedeelte van Bohemië "Reichsprotektorat Böhmen und Mähren" in zijn Derde Rijk inlijven omwille van de aanwezigheid van Uranium. Ik vind de vergelijking van "Danzig und Sudetenland ins Reich" met de inlijvingsvoorstellen van de Franstaligen mis. Danzig en het Sudetenland werden van oudsher bewoond door Duitsers terwijl Brussel en de omliggende dorpen in de vorige eeuw werden verfranst door o.a. Franstalige inwijkelingen en door het Frans/Belgisch beleid. Daarom behoort deze laatste niet tot het Walenland of Frankrijk. Maar ja als u het over een vereniging hebt van het Duitse Rijk en Deutsch-Österreich, bent u niet een "nationaliste" maar een "pan-germaniste". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 23 mei 2008 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik mijn vorige post wil aantonen. De FDFers zijn imperialisten en zijn in het zelfde bedje ziek als de nazis, Napoleon , Stalin, e.d. Hun formaat is een beetje kleiner, daarom zal het hen niet lukken. Als ik over de Anschluss schrijft hoeft u mij niet om die reden te omschrijven als nationalist of pan-germanist. Ik betoon in mijn post niet de minste sympatie voor dit idee. btw: Knuppel = V, ik ben M.
![]() |