![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Dat zijn de grappigste.
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Die verrijkers van ons wouden het eens uithangen tegen echte belgen en hebben goed wat lappen gekregen, ze zoeken nu weerwraak, das alles meer is er niet.
Bij de rellen hebben ze alleen met politie te maken die niet kan of mag optreden. Ze denken dat we allemaal zo zijn , hehe. Nu krijgen ze te maken met de moegetergde belg. Laat ze maar komen we zullen ze eens laten zien wat er gebeurd als ze ons in groep aanpakken, in plaats van per onschuldig slachtoffer per onschuldig slachtoffer. O ja ik heb een heel kort broske en in de winter draag ik bottinen, ben ik nu ook een skinhead? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik hoorde vandaag trouwens dat "skinhead" in Le Soir als "SKINET" wordt geschreven.... zelfs d�*t kunnen ze niet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() dit is oud nieuws e. Na wel meer matchen worden zo'n gevechten gehouden. Waarom reageert iedereen hier op alsof het iets nieuws is?
![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof; knelt dat elastiekje van dat bord voor je hoofd nooit???
Het ziet er anders naar uit dat je hersens weer eens te weinig bloedtoevoer hebben! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() riepen ze dan ook op via internet om alle auto's en café's in de fik te steken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit soort spelletjes zijn al jaren bezig.
Vertrek je te laat na de match naar huis, dan mag je vrij zeker zijn dat je er van langs krijgt door die hangjongeren. Vaak begint het met wat schelden, negeer je dat, krijg je klop omdat je hun negeert, reageer je erop dan ben je de racist. Heb al vaak gehoord van schermutselingen met zulke jongeren die RSCA en hun supporters als vreemde invallers in hun wijk vinden. Auto's staan er ook niet veilig. volgens de krant hln (niet de site) is mijn supporterscafé trouwens rechtstreeks bedreigd geweest door dat scum.
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() ANDERLECHT - De politie probeert vanavond rellen in Anderlecht te voorkomen, nadat via een internetblog Noord-Afrikaanse jongeren werden opgeroepen 'af te rekenen met de blanke supporters van voetbalclub Anderlecht'. Dat schrijft Het Laatste Nieuws vrijdag.
'Steek cafés, huizen en auto’s in brand', zo luidt de grimmige boodschap. Meer dan 600 jongeren reageerden al op het bericht. De politie neemt de dreiging zeer ernstig en zal vrijdagavond massaal aanwezig zijn aan het stadion en het metrostation Sint-Guido. Het is er al de hele week onrustig nadat zondag supporters van Anderlecht en allochtone jongeren op de vuist gingen. Die laatsten zouden belaagd zijn door skinheads. sdg (belga) ze zijn al volop bezig... de ordetroepn worden ontplooid... stenen, auto's, weer heel de nest... Laatst gewijzigd door BladeToke : 23 mei 2008 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() ik ben niet echt voor anderlecht supporters, maar dit gaat echt te ver...
Allochtonen die blanke supporters een lesje gaan geven????? In België??? waar the fuck zijn we mee bezig.??? met alle respect, ik moet ook niet weten van skinheads, ma ik weet welke groepen mijn sympathie al krijgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat volksverraders als filosoof en Duveltke dit maar weer eens wegminimaliseren, verbaast noch interesseert me. Wat ik me wel afvraag, is hoe lang de gewone Vlaming zulke 'verrijkingen' nog langer gaat pikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Jullie gaan nog verschieten, gelukkig houden velen ons tegen, maar dat het aan ons lag,
zou dat extreem rechtse krapuul zelf de straat niet meer op- komen. We zijn slimmer en provoceren niet, dat is wat jullie willen. Afspraak vanavond om 23 uur, wij staan paraat ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
nochtans tijdens de bekerwedstrijd waren 15 noord afrikaanse jongeren vulgaire tekens en gebaren aan het maken naar de duizenden gent supporters die er passeerden veilig achter het glas van Oceade, tot men werpe de eerste steen...Niet provoceren ![]() gisteren jeugddagen in brasschaat, begint er plots ene te roepen naar nen medewerker, 'wat? noemt gij mij Turk? Ben je rasist ofzo?' die medewerker had zelf niets gezegd en die andere was misschien 15-16jaar en al zo nen fellen bek..die medewerker verdedigd meestal de allochtonen in discussies... niet provoceren... ![]() Laatst gewijzigd door BladeToke : 23 mei 2008 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Eigenlijk best zielig... Zouden jullie eigenlijk niet beter vanuit Libanon en Syrië gaan vechten tegen tegen de zionistische schurkenstaat dat het Palestijnse volk gevangen houdt in eigen land. Zo doen jullie nog iets nuttig en bovendien zijn jullie dan weg naar je eigen land. Maar neen hier een beetje de boel gaan kopotslaan... ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 mei 2008 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() op mijn eigen draadje (bij thema immigratie en integratie) komt weinig reactie, dus hierbij nogmaals wat vragen over Anderlecht ;
---- Kunnen jullie eens wat info geven over Anderlecht. (en Brussel..) is het een Vlaams of Waals deel van Brussel of gemengd. is het een rijk deel of juist een probleemwijk ? veel/weinig allochtonen. zijn de Anderlecht-supporters vlaams of waals. Wat is hun reputatie in België- gemiddeld of meest gevreesde supporters. wat is de historie van RSC Anderlecht. arbeidersclub of middenstand ? ---- |
![]() |
![]() |