![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar geweest, en ik moet ook toegeven dat het tot mijn lichte ergernis nogal eenzijdig anti bush en anti sharon was. De delegatie van de pvda heeft dat idee nog versterkt, want die hebben eigenlijk de aandacht van de aanwezige media weggekaapt van de andere delegaties. Een spijtige zaak, ik had liever gehad dat het ook eens duidelijk werd gemaakt dat we (allee, de mensen waar ik bij was toch) daar ook waren tegen alle andere vormen van oorlog, zoals het terrorisme.
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen dank. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch, Antoon, zal dat mij er niet van weerhouden ook de volgende keer aanwezig te zijn, want ik blijf hopen in de vrede. Altijd al een dromer geweest
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat mij het meeste verwonderd van jou, is dat je nog altijd niet hebt gemerkt dat deze betogingen niets met vrede te maken hebben. Dit zijn gewoon anti-westerse betogingen. Het woord 'vredesbetoging' wordt hier vreselijk misbruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je mijn post dan niet gelezen? Ik heb gemerkt dat dit een eenzijdige betoging was. Maar ik laat mij niet inpakken door een paar idiote extremisten die denken dat zij de betoging waren. Ik was daar niet tegen het westen (ik ben niet gek), ik was daar tegen geweld. Onze delegatie was overigens maar heel klein, ik zal er proberen te voor zorgen dat wij de volgende keer eens de cameramensen op ons gericht hebben
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, dan krijg je die organisaties niet mee. Je weet wel, 11.11.11. , Oxfam, Pax Christi, .... allemaal organizaties met eerbare intenties, maar die gekaapt zijn door extreem-linkse anti's. Ze misbruiken het geld, dat ze van de goedgelovige mensen krijgen om de arme landen helpen ontwikkelen, voor oneerbare doeleinden. Dat geld gaat allemaal naar anti-Israel en anti-US propaganda en via hun vrienden van het actieplatform palestina worden ook onrechtstreeks de terroristische organizaties in palestina gesteund. De rest van de wereld, zij die echt hulp nodig hebben, die mogen stikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pas op, vergis u niet he, ik ben ook tegen de bezetting van palestina hoor.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Eigenlijk zeer grappig om te zien hoe de fanaten van de internationale terrorist Che Guevara zich plots ontpoppen tot "love and peace"-demonstranten. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Burger
|
![]() aan de vredesbetogingoproepers en de vredesorganisaties :
Beste hypocrieten , ik zou graag eens een massale betoging zien tegen alle scheve toestanden in zwart Afrika. Een enkel voorbeeld : waar zaten jullie nog niet zo lang geleden toen er in Kongo méérdere miljoenen mensen werden afgeslacht ?En zo kunnnen we er meedere geven. Laat die hypocrisie nu eens thuis en blijf ook thuis. Het is om te kotsen als jullie te zien en te horen zijn. Tegen Amerika, da's makkelijk, da's plezant, kost niets. Tegen landen en toestanden met duizenden malen meer slachtoffers, ver weg uit de media, in landen waar je zelfs niets te vertellen kunt hebben, want dan ga je er misschien wel zelf aan, laat je eens horen . Geen goesting zeker ? Toch ooit van gehoord of niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Inderdaad het was de internationale dag tegen de oorlog Natuurlijk was de luidste kritiek gericht aan het adres van de VS en co maar de mars was ook een kritiek aan alle oorlogsheren overal ter wereld. Ik kan je kritiek best verstaan. Maar ik heb dan wel een vraag voor jou, heb jij betoogd tegen de oorlog in Eritrea, Liberia, Colombia, ... Laat me raden,... ik dacht van niet. Waarom niet? Was u er zaterdag bij? Ik dacht ook van niet. waarom niet? Is het niet te gemakkelijk om kritiek te uiten vanuit je luie stoel aan mensen die voor hun mening regen en wind trotseren?
![]() |