![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of nog beter : laat je betalen voor je hobby. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Doe zoals de mier
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dat foutief geïnterpreteerd, die 'tewerkstelling' slaat op het personeel van de OCMW's, niet op de steuntrekkers...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soomige OCMW's hebben zelfs speciaal mensen indienst om leefloners terug aan werk te helpen. Zij gaan zelfs bemiddelen bij de werkgevers om de leefloners terug aan een job te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno, hier op het forum zet zelfs een werkgever die zijn werknemers betaald om hun hobby( en de mijn voor mijn arbeidsongeval)en hen zelfs betaald om er opleidingen in te volgen, evenals de opleiding door hem betaald word.
Ik ken mensen van wie de hobby vliegen is, vele geleerd dankzij het leger, voor een paar honderd EURO, die er nu hun beroep van maken. Er zijn veel mensen die van hun hobby hun broodwinning maken. En vele van hen worden daardoor juist vrije mensen, omdat ze niet meer van een werkgever afhangen, maar in veel gevallen de werkgever juist van hen afhankelijk word. Of ze worden zelf werkgever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus beperk ik mij tot de gratis variant van hobby's. Langeafstandlopen, krachttraining, zwemmen, boeken lezen, etc etc en Natuurlijk: nternetten bij het OCMW . Betalen doen ze mij niet, maar het is tenminste gratis. Hoeveel mensen werken alleen voor broodwinning en hoeveel worden betaald voor hun hobby? Dat laatste soort is zeldzaam. Trouiwens, een betaalde hobby is ook een verhoogde uitsloverij, dikwijls gaat zo de charme eraf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Strand- duin en boszanger is natuurlijk ook een gratis hobby...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1° een wettelijk leefloon voor iederen vb 860euro - OCMW - gehuwd en werkloos ook een leefloon van 860 - weduwe van de ex nog een leeftloon van 860 tot kinderen 21jaar worden - minimumloon 860 is voor 60uur arbeid. - pensioen 2° de loonspanning in de pensioenen max x2 - dus alles boven de 1720 wordt overgeheveld naar de solidariteitspot. Dus geneen minister meer met pensioenpotje van 5000euro/maand - mensen met groter pensioen kunnen dat maar bekomen door zelf een fonds te maken. Dus je mag bvb naar fin van de carriere met terugwerkende kracht een fonds aanleggen bvb 250.000euro sparen op pensioenfondsrekening. |
|
![]() |
![]() |