![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Als hij dit doet ben ik definitief weg .....
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt eraan, hé Rob. Als het kazakdraaiers blijken te zijn wanneer de maskers afvallen natuurlijk niet.
![]()
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de kartelpolitici kunnen nog één ding doen, en dat is deze legislatuur hun beloftes binnenhalen zonder gezichtverlies. en als dat niet lukt, neemt 'de straat' het over ... het dringt immers door dat de huidige elite niet kan besturen ... wel op zo'n moment duwt 'het volk' meestal een andere elite naar voren. (hopelijk zonder al te veel straatgeweld) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
los van het feit dat onafhankelijkheid nooit 'stap voor stap' bereikt of 'afgekocht' k�*n worden, volg ik je hier wel in die strategie ... we zullen zien ... maar als BdW blijft zitten en daardoor strukturele toegevingen mogelijk maakt (zie de quote van Annemans door ZwartenGeel) dan draagt hij wel een loodzware collaboratieschuld ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nog mogen we niet lachen met zo'n politieke naiviteit? Komaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb mij trouwens altijd al afgevraagd hoé bdw aan dat imago van meesterstrateeg gekomen is ... ik heb daar nog nooit enig tastbaar bewijs van gezien ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het enige wat BdW heeft gedaan is de CVP nog een laatste keer aan de macht gebracht ... en zo nog een rondje Vlaamse toegevingen mogelijk gemaakt ... dat is mijn mening, maar ik zal, als zijn status als briljant strateeg enig waarheidsgehalte bevat, ongetwijfeld ongelijk krijgen ! (in dit geval gelukkig voor Vlaanderen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IDD.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 28 mei 2008 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Vlaming moet echt al met de dood bedreigd worden, eer hij gaat betogen. Ook de Belgische Revolutie was oorspronkelijk een sociale opstand, tegen armoede en honger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() weet u wat naiviteit is? Denken dat er een meerderheid van de Vlamingen te vinden is die nu Belgie wil splitsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder andersom.
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Of er een meerderheid is voor het splitsen? Misschien niet, denkt u dat er een meerderheid is die België echt wil behouden? Dat lijkt me twijfelachtiger. Ik denk persoonlijk dat er een niet te onderschatten groep mensen is wie het niet zoveel uitmaakt en het komt er op aan om die groep te overtuigen, een deel van deze groep is al naar de voorstanders v/d onafhankelijkheid gegaan.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 28 mei 2008 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien de media meewilden was die overtuiging er allang geweest.