![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is in Leuven maar één keizer!
![]() ![]() Scharlaken Louis! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 mei 2008 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Oh my God!
Ik heb net gehoord dat Stevaert en Tobback in het VTM-journaal zijn gaan bekvechten over wie het beste is: exquisa of d'hoogeschool. Moet ik hier nu mee lachen of wenen om zoveel serieusheid van onze politici? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 mei 2008 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Politici moeten zich niet moeien met tv spelletjes en votings! Dit is niet de taak van een serieuze politieker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() Jiiiiiiihaaaaaa!!!!!!! Proficiat aan d’Hoogheschool !!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *pruillip*
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Olé Olé Olé
![]() ![]() Ik woon in Oost-Vlaanderen, heb in leuven gewoond en ben geboren in Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je voor deze boeiende informatie.
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Geen erg!
![]() Laatst gewijzigd door Mimzzy : 29 mei 2008 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ik had iets meer een boontje voor Hasselt omdat het restaurant mij qua kaart, interieur en bediening (ik vind het toffer als ze heel sympatiek en wat losser zijn dan als het wat stijfjes is) meer aansprak. Maar ik gun het Leuven ook.
Maar daarstraks toen ik over de grote markt liep voelde ik plots dat Leuven gewonnen had. En ik ben zo iemand met een gevoel dat altijd juist zit. Ik wist het dus al lang. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 mei 2008 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén woord:
![]() ![]() Hoewel ik van dit programma hou en op het puntje van mijn stoel zat moet ik wel zeggen dat vooral het laatste halfuur echt een dieptepunt in de televisiegeschiedenis was... onnozele vragen stellen aan mensen die kapot zijn van de stress, nog wat shots van de menigte, tien minuten wachten op een limo, nog wat onnozel vragen, shots van de menigte, nog onnozele vragen, limo komt aan in Leuven, "is de limo er al in Hasselt?" Nee dus. Terug naar Leuven. Onnozele vragen. Shots van de menigte. "Heeft dit jou leven veranderd, Jelle?" Over naar Hasselt: "Is de limo er al?" Nee, nog steeds niet. Shots van de menigte "En wat denk je Yanaika, hoe schat je de kansen in?" Terug naar Leuven. "En Willy, geloof je in de overwinning?" (...) Uiteindelijk komt die verdomde limo aan... en vult men de komende vijf minuten met shots van de limo vanuit alle hoeken, inzoomen en uitzoomen, om dan uiteindelijk Rani te zien buitenstappen in Leuven. Dit alles duurde zo'n half uur. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() Yes! En ik maar denken... wanneer komt Rani nu eindelijk tevoorschijn uit die limo.
Ik had het gevoel dat Leuven ging winnen toen Rani de enveloppe opendeed.. ze versprak zich bijna in al haar enthousiasme,.. Micheline en Jelle .......... en Yaniaka en Stefanie. Ze kreeg kippenvel... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Leuven won joepie
bedankt VTM voor dit zalige programma (heb alle aflevering gezien en opgenomen). Heb wat bijgeleerd en de mensen ook want iedereen is kritischer geworden na het restaurantbezoek ![]() De paling in het groen schijnt heel lekker te zijn bij D'Hoogeschool want Peter Goosens (topchef van t'Hof van Cleve) zei het ook. VTM heeft weeral eens een droom verwezenlijkt dankzij een entertainment programma. Ze geven veel weg dat echt de moeite waard is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dronkoers : 30 mei 2008 om 05:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() De smsjes hebben vtm miljoenen opgeleverd...daar ging het vtm toch om nietwaar? kassa kassa!
Laatst gewijzigd door gertjan22 : 30 mei 2008 om 08:38. |
![]() |
![]() |