![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de islam ook een gesubsidieerde religie worden? | |||
Ja, laten we geloven in de goedheid van de mensen en hopen dat er met de subsidies geen fundamentalistische werking en zeker geen terroristen gesponsord worden. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 25,26% |
Neen, België heeft nooit de islam als godsdienst gehad. Het is pas de laatste decennia dat de moslims in massa overwaaien. Dit hoeft niet aangemoedigd te worden en zal zeker de integratie niet bevorderen. |
![]() ![]() ![]() |
71 | 74,74% |
Aantal stemmers: 95. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat er ooit een van onze voorouders een idiote deal heeft gesloten, dat wij die gaan verderzetten. Die 3000 hectaren grond en wat real estate die al lang is afgeschreven, zijn inmiddels al meer als afbetaald. We wouden hier billijk zijn en de katholieke kerk ervan door laten gaan zonder de rekening te betalen, maar als ze zo beginnen, zie ik mij verplicht om terugbetaling te eisen van de dotaties. Omdat we redelijk zijn, stel ik voor dat de katholieke kerk begint met een dotatie van 10 Miljard geindexeeerde befferkes per jaar. We zullen dat dan binnen 100 jaar nog eens herzien.
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mijn stilzwijgen had/heeft veel meer met luiheid en egoïsme te maken, sorry, ik ben gewoon een slechte mens ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En dan spreek ik niet van Ierland, want dat zijn Eilandbewoners, die lopen gewoon zoveel eeuwen achter. Kan iemand mij dat vertellen? Ik ken enkel moslim-aanslagen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus Corsicanen ook niet? ![]() ![]() En waarom tellen Basken niet mee? En waarom tellen Vigilantes niet mee? En waarom telt extreemlinks niet mee? En hoe heette die japanse groep nu ook weer die zenuwgas verspreidde in de metro van Tokio? Ah, néé, dat zijn ook eilandbewoners, pardon! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Hanne, en masse? Het enige wanneer ik de migranten en masse op straat zie komen is in Borgerhout om de boel klein te slaan.
Kom, geen gezever, nog geen twee dagen geleden stond in alle kranten dat de grote meerderheid van de MOSLIMWERELD (en dat is niet die "kleine" groep terroristen) achter al qaida én hun daden staat. Niet te naief, he, meiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En ze heeft uiteraard gelijk ! ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() In 1974 dacht de CVP een grote slag te slaan door de Islam als erkende eredienst bij te schrijven in de grondwet.
De CVP dacht toen wat extra stemmen te werven, zoals de rood/groenen (= bruin?) met het migrantenstemrecht nu. Wel, laat ze maar betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Als men, trots als men daarop mag zijn, uitkomt voor zijn nationaliteit door een wapenschild van de Vlaamse Leeuw te dragen (of iets met een leeuw op) wordt men al snel de term racist toegeroepen door zijn rode vrienden.
Ik weet niet of jullie goed geïnformeerd zijn over de geschiedenis van ons landsdeel maar dit is een symbool dat met fierheid mag gedragen worden. Verder begrijp ik ook niet hoe jullie kunnen ontkennen dat ons land (Vlaanderen) een rijke geschiedenis, een goede economie en de perfecte economische ligging heeft. Genoeg nu over dit onderwerp, laat ons verdergaan. Na mij goed te hebben ingelicht over jullie organisatie vond ik de volgende leuze bij jullie:”Alles wat ons verdeelt, scheidt ons.” Toch als ik even logisch nadenk kan ik uitmaken dat er volgens jullie 2 grote groepen aan mensen zijn nl. de racisten en jullie ‘de ruimdenkende’……volgens mij is dit een onderscheid. Om even terug te komen op de betoging (deze op 11/03 onder de slagzin van Europa, Europees vrij en weerbaar) wil ik het met jullie kort hebben over de toetreding van Turkije tot de Europese Unie. In hoeverre jullie geïnformeerd zijn weet ik niet maar ik hoop dat jullie weten dat Turkije een land is dat de mensenrechten nog steeds aan zijn laars lapt. Dit land heeft hoegenaamd ook geen enkel raakvlak met de Europese Unie noch geschiedkundig noch religieus noch demografisch. In het achterhoofd houdende dat dit land slechts voor 10% in Europa ligt. Eeuwen lang is Turkije een vijand van ons geweest en ze hebben nog maar weinig inspanningen gedaan sinds de Middeleeuwen om iedereen gelijke rechten te geven en af te stappen van hun vrouw –en kindonterende systeem. Wat me ook tegen de borst stoot is het feit dat jullie ontkennen dat er nood is aan landsverdediging terwijl er dagelijks aanslagen zijn tegen de westerse landen. Vinden jullie dan dat het rechtvaardig is dat deze mensen (moslimfundamentalisten) honderden en duizenden onschuldige westerse burgers de dood injagen om zo hun geloof aan andersdenkenden en andersgelovigen opdringen. Het afbouwen van het Belgische leger is natuurlijk geen goed initiatief in een tijd waarin ‘onze’ belangen dagelijks aangevallen worden. En is het nodig de gruweldaden van de nazi’s anno 1940 steeds terug op te rakelen in plaats van onze ogen te openen en te zien dat wij nu het slachtoffer zijn van gelijkaardige wandaden. Dit weliswaar in een andere vorm maar ook op een lafhartige manier en voor ongegronde redenen. Er wordt steeds met de verwijtende vinger naar Duitsland gewezen (zelfs 60 jaar later) maar Turkije is volgens jullie een volk met een rooskleurig verleden. Onthoudt wel dat dit een land is waarvan de burgers streden tegen onze vrijheidlievende voorvaders. Als we Turkije toelaten tot de Europese Unie, dan laten we een gehele onbekende en gevaarlijke ‘bondgenoot’ binnen. Vergeet niet dat het niet met de toetreding van dit land stopt. Eens we dit land toelaten tot onze (nog steeds niet super stabiele) Unie zal er een onophoudelijke stroom aan onderwikkelde en ongeciviliseerde landen zijn. Als jullie zo doorgaan met het verpesten van een van ’s wereld best economisch welvarende streken (Vlaanderen), dan valt er voor onze kinderen van niet veel meer te doen dan….te bidden voor Allah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij, wat deed jij om fier op te zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bijdrage per kerkganger of moskeeganger en voor elke religieuze manifestatie.
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kerken zitten er niet minder vol dan hier...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() Het gaat er gewoon om dat men zich niet mag laten zwartmaken als men trots is op zijn afkomst.
Waarom moet dat er steeds bijgehaald worden (collaboratie), kunnen jullie het nooit eens hebben over het goede aan Vlaanderen. Economisch staan we in de wereld ergens in de top 30 van de meest welvarende streken. Cultureel (sport, muziek, geschiedenis) is het al net zoals economisch wij staan ons mannetje in de wereld. Moet ik verder gaan of zie je al in wat Vlaanderen allemaal goed is. Ik, goed gedaan voor Vlaanderen... wel ik ben iemand die het land dient dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() iedereen gelijk voor de wet of toch niet helemaal ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() & waarom zouden we in België het duitse systeem van kerkbelasting niet invoeren ? Een gedeelte van Uw belastingen gaat dan naar de kerk/religie
van Uw keuze. Men mag slechts aanspraak maken op "diensten" van die religie die men gekozen heeft. Indien men geen kerkbelasting betaalt dus geen kerkelijke uitvaart, doop, huwelijk enz... (& bovendien ook geen paradijs met of zonder 72 maagdenof rijstpap) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |