![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, dat hij dan in de toekomst maar ongestraft blijft oproepen tot rellen. Hopelijk geven de opgeroepenen daar ook gehoor aan en staat Antwerpen nog eens volledig op z'n kop. En dan zal men waarschijnlijk zeggen: "oei, we hebben het precies toch wat verkeerd ingeschat". ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
logisch toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() algemeen
moet je er trouwens over waken dat de burger beschermd wordt tegen de staat, veeleer dan omgekeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kim, zeg eens eerlijk. Was er niet hoe dan ook al fel geknaagd aan het recht op vrije meningsuiting in Belgique? Niet in het minst door wetten te stemmen die in geen enkel partij-of regeerprogramaa stonden? Waarom zie je nu pas dat er veel te ver wordt gegaan in het beschermen van de ene en vervolgen van de andere?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 mei 2008 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als zelfs Lamine toegeeft dat dat niet het geval was, dan moet dat artikel ook niet gebruikt worden. En voor de rest mag het artikel absoluut verdwijnen. Ik hou niet van gerechtelijke machines die gebruikt worden om mensen koste wat het kost plat te walsen, ook al kan ik ze niet uitstaan of zitten ze duidelijk op het randje.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een waarheid als een koe. Maak er alleen ALLE burgers van.
![]() |
#47 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het is te hopen dat hij daarvoor levenslang krijgt, hé Kim ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Efkens voor een Gentse logerechter verschijnen wegens het zaaien van haat en opruiïng met effectieve gevolgen volstaat misschien ook al.
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens jullie zullen idd oogsten wat jullie gezaaid hebben zoals ik hier ergens las. Wie mensen als tweede keus behandelt , zal een generatie vol gefrustreerde jongeren in de plaats krijgen . Dat het er nog zo weinig zijn verbaast mij eerlijk gezegd. Als jonge gasten op straat komen uit protest en de boel afbreken dan zal dat niet zijn omdat ze kwaad zijn op de 'toleranten' in de samenleving , maar net omdat ze het beu zijn als tweede garnituur behandeld te worden door de "intoleranten". Dyab Abou Jahjah heeft net geprobeerd om dat tegen te gaan , maar dat was natuurlijk volkomen kansloos . "Een bruine Libanees die ons de les komt spellen" , dat kon natuurlijk niet . Wel er zullen nog veel "anderlecht's" en "clichy sous bois" volgen , daar ben ik vrij zeker van. En het zal dan weer allemaal de schuld van de "poco's" zijn , natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rechten kennen ze allemaal, maar plichten...
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eens benieuwd hoe spontaan Lamine z'n bekentenis een andere vorm heeft gegeven dan oorspronkelijk...
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "politicus" in kwestie zat mee op te roepen tot rellen, heeft de gemoederen extra opgehitst.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar die verbazing?
Er is toch niets nieuws onder de zon?
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbazing omdat de oogkleppen van sommigen echt te naïef geworden zijn.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees jij de gemiddelde anti-VB draad op dit forum wel eens, Kim? Ik verzeker je bovendien dat dat Belgische vlagje in je avatar je al voor een hoop verwensingen uit bepaalde politiek-correcte hoek behoed heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al een hele tijd geleden dat De Vexile op dit forum postte. Dit is wat hij een zielsgenoot van 'Moser' ten geschenke gaf kort voor hij verdween: Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 mei 2008 om 18:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 mei 2008 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp je ontreddering maar al te goed. Ik zie immers al jaren wat er te gebeuren staat in dit door God zelf gezegende koningdom. En ik niet alleen. Daar getuigt mijn database van. Verder kunnen alle 'verkeerdstemmers' met pijn in het hart beamen wat Zwartengeel hierboven schrijft. Beter laat wijs worden dan nooit. Alleen zitten we intussen allemaal in een draaikolk waar niet meer uit te geraken is.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Abu Jaja is een intelligent man. Zeer intelligent. En of hij ten onrechte veroordeeld is, laat ik in het midden. Ik ken het dossier niet voldoende. Laatst gewijzigd door system : 29 mei 2008 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |