Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2008, 10:38   #41
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
OMG! En wat is er nu zo verkeerd of haatdragend aan de uitspraken van die man?! Niets! Integendeel, jullie (zelf uitmaken of ge u aangesproken voelt) zijn de haatdragenden. Dat je dat zelf niet eens beseft...

Moest ik trouwens in de plaats van dat meisje zijn, dan zou ik me als moslima juist beter voelen door zijn antwoord STELLETJE IMBECIELEN! Maar ja, de opinie van dat meisje telt natuurlijk niet...
Misschien het feit dat hij de schuld van die verkrachting in haar schoenen tracht te schuiven? Als dat geen teken is van religieus extremisme dan weet ik het ook niet meer.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 10:38   #42
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Je snapt het echt niet he?

Het punt is: een vrouw zou bij wijze van spreken naakt mogen rondlopen, dan nog geeft het de man zeker niet het recht of een vrijgeleide om haar te mogen verkrachten.
Voila, zo eenvoudig is het in feite.

Zou dat niet zo zijn, en er een beroep op uitlokking gedaan worden, en een rechtbank zou zo'n beroep op uitlokking dan ook nog eens ontvankelijk verklaren, dan zou er eigenlijk sprake van discriminatie van de vrouw zijn. Immers, dan wordt de gehele schuldenlast bij de verkrachte vrouw gelegd, omdat zij een eerbare man tot verkrachting zou hebben aangezet en uitgelokt, en de man treft geen blaam. Man en vrouw zijn dus ongelijk voor de rechtbank.
Lijkt verdacht veel op de sharia trouwens.
Hrafnar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 12:14   #43
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Misschien het feit dat hij de schuld van die verkrachting in haar schoenen tracht te schuiven? Als dat geen teken is van religieus extremisme dan weet ik het ook niet meer.
Op zich is het ook geen teken van religieus extremisme; wel van verregaand sexisme. Westerse verkrachters trachten dat ook te doen, het is heus geen alleenrecht van moslims.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 12:57   #44
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Driewerf; ook Westerse verkrachters durven beweren dat het slachtoffer hun handelen heeft uitgelokt; maar nergens deelt de omgeving hun standpunt; integendeel verkrachters die hun schuld niet zien worden in de psychiatrie gezet!
Er is een groot verschil tussen de diviante menig van een verkrachter en eenideologie die dezelfde opvattingen goedkeurt en vrouwen verplicht dit ook te doen.
Uh Huh, een verkrachting is nooit de schuld van een vrouw!
Hopelijk besef je dit voor je dochters krijgt!
Hoe is het mogelijk dat jij dit soort opvattingen steunt!
Juist dit soort opvattingen doet mensen steigeren tegenover islam als ideologie!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 12:57   #45
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
er is zelfs meer dat je sprakeloos maakt zo te zien.
Alleen met "een man" in een plaats zitten of zo? oei oei wat een gevaar! ik ben hier in de fout gegaan, had moeten thuisblijven
whaaaaaaaaaaa hij ziet mijn enkel!

eiiikkkkkk en een hoofdschaamhaar dat vanonder mijn verkrachtingsbeveiligende hoofddoek komt!

nu heb ik het helemaal gedaan!

ik zal het hem maar vergeven zoals de imam zegt want anders word ik verstoten.

allez jongens!
Schitterend verwoord. Prachtig. Jammer dat de islamvrouwen zo opgevoed worden.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 13:01   #46
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
@ driewerf: tja, dat is allemaal een kwestie van perceptie. Jij ziet enkel negatieve dingen in die tekst en ik zie er vooral positieve dingen in. Als er zelfs moord door uitlokking bestaat, waarom zou er dan geen verkrachting door "uitlokking" kunnen bestaan?!

Misschien ben jij gewoon iets negatiever en ik iets positiever ingesteld?

@ circe: jouw intelligentie maakt me volkomen sprakeloos...
Verkrachting door uitlokking. Goed bezig om alle rechten af te nemen van vrouwen. Bangelijk. Jij bent echt wel een persoon die vrouwen minacht. Dus een homo die mooi gekleed door een "gaybar" wandelt mag worden verkracht immers hij heeft het uitgelokt. Ik laat mijn enkel zien aan een moslimvent, hij mag me verkrachten, ik heb het uitgelokt. Ik hoop dat jou woorden ooit strafbaar worden wegens vrouwenhaat. Ongelooflijk het racisme tov vrouwen hier on,der het excuus van een religie.
Oud 1 juni 2008, 13:03   #47
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Op zich is het ook geen teken van religieus extremisme; wel van verregaand sexisme. Westerse verkrachters trachten dat ook te doen, het is heus geen alleenrecht van moslims.

Neen maar de omgeving en leefwereld keurt dit af en het strafbaar. Men moedigt aan om naar de politie te stappen. In de islam echter keurt de omgeving dit af wegens religie.
Oud 1 juni 2008, 20:57   #48
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
De "uitlokking" waar jij het over hebt, is voor een verkrachter nog geen reden om zich ongevraagd te vergrijpen aan een vrouw.

Ik ben eerlijk gezegd eens benieuwd wat jij verstaat onder "uitlokking": een rokje en een topje? Vrouwen zonder lange kleding en hoofddoek? Vrouwen gekleed in een bikini of badpaak?
Juist. Ik ga er van uit dat in een normale maatschappij we allemaal naakt over het straat zouden moeten kunnen lopen, zonder elkaar te willen bespringen. *zucht* Religie heeft hier een beetje roet in het eten gegooid.

En dan heb ik dus niet alleen over de islam. Een man moet zijn knuppel maar onder controle krijgen. Daarmee uit. Kan hij dat niet, dan heeft hij nog altijd twee handen in het beste geval. En er bestaan genoeg middeltjes om je lusten bot te vieren, indien gewenst, zonder een ander te moeten misbruiken.

Bij een normale man zitten de hersenen in het hoofd en niet in de broek.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 1 juni 2008 om 20:58.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 20:59   #49
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Driewerf; ook Westerse verkrachters durven beweren dat het slachtoffer hun handelen heeft uitgelokt; maar nergens deelt de omgeving hun standpunt; integendeel verkrachters die hun schuld niet zien worden in de psychiatrie gezet!
Er is een groot verschil tussen de diviante menig van een verkrachter en eenideologie die dezelfde opvattingen goedkeurt en vrouwen verplicht dit ook te doen.
Uh Huh, een verkrachting is nooit de schuld van een vrouw!
Hopelijk besef je dit voor je dochters krijgt!
Hoe is het mogelijk dat jij dit soort opvattingen steunt!
Juist dit soort opvattingen doet mensen steigeren tegenover islam als ideologie!
Klopt als een bus.
Oud 2 juni 2008, 13:49   #50
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ah, je hebt het intussen ook beet.. ik vroeg me al af hoelang je het ging volhouden
Hitler vergelijken met het recht dat vrouwen vrij mogen zijn?? Dat zegt alles over jou ! Hitler die iedereen doodde omdat ze niet tot zijn superras behoorden. Kan je niet vergelijken met mensen die opkomen tegen een ziekelijke religie die mannen rechten geven om vrouwen slecht te behandelen omdat ze niet voldoende bedekt zijn. Ziekelijk maar ja probeer een gehersenspoelde linkse rakker en een een gehersenspoelde door de islam maar eens de waarheid te laten inzien.
Oud 2 juni 2008, 14:40   #51
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Hitler vergelijken met het recht dat vrouwen vrij mogen zijn?? Dat zegt alles over jou ! Hitler die iedereen doodde omdat ze niet tot zijn superras behoorden. Kan je niet vergelijken met mensen die opkomen tegen een ziekelijke religie die mannen rechten geven om vrouwen slecht te behandelen omdat ze niet voldoende bedekt zijn. Ziekelijk maar ja probeer een gehersenspoelde linkse rakker en een een gehersenspoelde door de islam maar eens de waarheid te laten inzien.
En dat maak jij allemaal op uit mijn ene zinnetje? Jawadde....
Het ging er eigenlijk over dat je beter geen moeite doet om met sommigen hier te discussiëren, ze weten het toch allemaal beter en hebben altijd gelijk. De islam deugd niet, alle moslims zijn smeerlappen, al hun vrouwen 'sukkelessen'. Goed zo?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 15:32   #52
Boadicea

Standaard

Citaat:
Het ging er eigenlijk over dat je beter geen moeite doet om met sommigen hier te discussiëren, ze weten het toch allemaal beter en hebben altijd gelijk. De islam deugd niet, alle moslims zijn smeerlappen, al hun vrouwen 'sukkelessen'. Goed zo?
Hoe komt het eigenlijk dat het wel altijd dezelfde religie is, die op deze punten altijd onder vuur komt te liggen?
Oud 2 juni 2008, 16:05   #53
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Imam Budak: Het is de schuld van GeenStijl!

Oh jee. We hebben het weer eens helemaal gedaan. Volgens Bahauddin Budak, voormalig docent islamgodsdienst op de Hogeschool INHolland en ex-voorlichter Verkrachtingszaken bij de Nederlandse Islamitische Omroep is er maar één schuldig aan zijn ontslag: GeenStijl. Dat deelde de werkeloze imam vanochtend mee in het radioprogramma De Ochtenden.

Sinds Budak vorige week een verkracht meisje adviseerde niet met een man in een gesloten ruimte te verblijven, hulde hij zich in een totale mediastilte. Maar voor de Staatsomroep wilde de geestelijke wel even loslopen: Het ies de schoeld van GeenStijl! Zij hebben het alsvolgt geformoeleerd: "Jij nu ditte doen. Rechter gaan. Jij niet wille rechter gaan. Jij familie niet vertelle. Wel iemand vertellen. En als jij niet vertelle. Laat hem maar los."

Snapt u het? Daarom is ook niet Bahauddin Budak, maar de Hogeschool INHolland slachtoffer van een hetze tegen de islam. Bovendien is het volgens de imam in grote delen van Nederland al common practice om vrouwen niet alleen te laten met een man. Met andere woorden: Geert Dales moet niet zo zeuren maar gewoon zijn leraar islamgodsdienst laten doceren wat er in de koran staat. Het volledige theologische betoog is HIERRR te horen. Wel wakker blijven. Baardmans Budak is nogal lang van stof.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...schuld_va.html
Het stukje over de haatbaard in die link HIERRRboven begint op 32:35. Erg leuk.

Laatst gewijzigd door Hrafnar : 2 juni 2008 om 16:07.
Hrafnar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 17:46   #54
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Begin niet de allochtoonse vrouwen in de slachtoffer rol te steken. Ze voelen zich in vele gevallen veel superieurder tov de autochtone vrouw. Immers deze vrouwen mogen door hun kroost worden gepest vanwege hun ongelijkheids religie. Ik roep verbrand de hoofddoek zodat iedereen in belgie kan gelijk worden behandeld. Stop de islamisering de verkondiger van ongelijkheden. Stop de allochtonen in de slachtofferrol te duwen. In belgie krijgen ze alle kansen maar ze moeten ze willen nemen. Natuurlijk is het plezanter vrouwen en de straat te terroriseren dan te studeren. Heropvoeding van de ouders, ze moeten hun kroost in toom houden. Indien niet kindergeld afnemen en indien ze blijven hardleers te zijn terug naar hun geliefd marokko.
Oud 2 juni 2008, 18:02   #55
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 22:02   #56
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Ziekelijk jullie gedachtengang.
Oud 2 juni 2008, 22:10   #57
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Walgelijk Filo en je obsessie groeit met de dag lijkt me.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 22:44   #58
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
ook Westerse verkrachters durven beweren dat het slachtoffer hun handelen heeft uitgelokt; maar nergens deelt de omgeving hun standpunt;
Slechts drie voorbeelden:

Citaat:
'Goedgeklede vrouw kan geen slachtoffer zijn'

BARCELONA - Een man die voor de rechter moest komen omdat hij zijn vrouw zou hebben verkracht, is vrijgesproken omdat de vrouw "te goed gekleed was om een slachtoffer te kunnen zijn", meldden Spaanse media woensdag.

Bovendien vonden de rechters het feit dat de vrouw bij haar man was weggelopen"niet passen bij de angst en het gebrek aan initiatief dat zo karakteristiek is voor verkrachte vrouwen".
Citaat:
Italy's highest court has ruled that a woman wearing jeans cannot be raped.

The Supreme Court of Appeal in Rome on Wednesday overturned a rape conviction, saying that the supposed victim must have agreed to sex because her jeans could not have been removed without her consent.

A court in the southern town of Potenza had convicted a driving instructor of raping his 18-year-old pupil.

The instructor, aged 45 and identified only as Carmine, had been sentenced to 34 months' jail.

His defence had argued that the young woman - identified as Rosa - had consented to sex, a version of events which the woman strongly denied.

The Supreme Court ruled that it was impossible to remove a pair of jeans "without the collaboration of the person wearing them", and that the young woman must therefore have consented to sex.
Citaat:
Those little boys that were sexually abused by priests in boarding school were not raped, they were just indecently assaulted, it's not such a big deal - they are just boys. That is the message relayed by the South African Constitutional Court. The highest court in the country - the same one that granted homosexuals around the country pride and liberty - is today refusing to equalise how we are protected by the law.

Last week the court ruled that the definition of rape could not be extended to accomodate men. If a man is sexually violated it carries less weight and the sentence is much lighter than that of when a women is that victim.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 juni 2008 om 22:50.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2008, 07:33   #59
shaddy
Banneling

Standaard

Dit gaat over totale andere zaken. Hier gaat het over een meisje dat hulp vraagt en te horen krijgt dat ze het heeft uitgelokt. Dus de rechterlijke macht komt er niet eens bij kijken.
Oud 3 juni 2008, 08:34   #60
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Sommigen hier beschikken over een buitengewone gave !
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be