![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stond er 15 jaar geleden, toen ikzelf nog lid van de VU was, van te kijken hoe fanatiek de jonge 'Carlos', een Spaanse Belg én homosexueel, achter het Vlaams Blok stond. Hij ging toen naar een technische school en beweerde bij hoog en bij laag dat het VB in zijn school de populairste partij was bij zijn studiegenoten. We volgden samen een tijdje kooklessen in de avondschool. Carlos kwam me ook daarna nog regelmatig opzoeken en nam zelfs contact met me op nadat ik verhuisde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 juni 2008 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij ons toch niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet hoor, ik ben in 't middelbaar meermaals met een leerkracht in de clinch gegaan omdat die een VBJ'er steeds maar weer viseerde.
Ik stond toen overigens al als een linkiewinkie bekend.
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
nu zit je niet meer in het middelbaar. De blauwvoet vliegt daar al lang niet meer rond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai wat een sterke tegenargumentatie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() er moeten hier toch mensen zijn met kinderen in het onderwijs of die het onderwijs kennen. Ik hoor van familie dat politiek en Vlaamsgezindheid er niet echt meer leeft.
Nooit zou je nog leerlingen zien met stickers van partijen. vroeger zag je nog op boekentassen: ik ben Vlaming en daar ben ik fier op. Verdwenen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een sticker met " Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op" kan je een jaartje extra op de schoolbanken kosten, of zelfs nog erger, een verwijdering uit de school en een bezoekje aan de rechtbank als racist. Binnen de Vlaamse schoolmuren mag er namelijk niet meer aan politiek gedaan worden en men mag geen uiterlijke tekens van geloofsovertuiging of meningsopvattingen meer vertonen buiten de privésfeer in België. Zelfs een pastoor mag wettelijk gezien zijn kruisje op zijn kraag niet meer dragen op openbare plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't kan zijn dat jij nooit naar school bent gegaan (dat zou ik nog kunnen geloven ook), maar ik ben wel degelijk de leerplicht nagekomen.
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 5 juni 2008 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en dan een foto van BoBo ??? Begrijpe wie kan
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |