![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de foto's die de draadopstarter zelf naar voren bracht, gezien te hebben, begon ik grote bedenkingen te krijgen. Omtrent het oordeelvermogen van de draadopstarter.
Daarom heb ik eens de start van deze draad herlezen. 'k Ga er wat kommentaar bijgeven. Citaat:
Blijkbaar stoort de hoofddoek al zo erg. Maar draadopstarter weet dan blijkbaar niet eens dat er in Vlaanderen geen enkele wet is die het dragen van de hoofddoek verbiedt. Geen wet die dat verbiedt voor tante nonneke, geen wet die dat verbiedt voor moslims. Er zijn wel steden en gemeentes die de hoofddoek verbieden voor hun ambtenaren in kontakt met het publiek. En zelfs dat wordt erg betwist. (erg betwist wil zeggen: er wordt over gedebatteerd in verkozen organen, en er wordt uiteindelijk over gestemd met een nipte uitslag). Maar bij mijn weten is er geen enkel geval waar leerlingen in het gemeenschapsonderwijs geen hoofddoek zouden mogen dragen, tenzij bij het zwemmen of turnen, of in de klas ... Besluit: draadopsteller poneert wereldvreemde stellingen Citaat:
En zijn die mensen behoorlijk benoemd? Of hebben ze zelfs geen diplom? Vindt onze lieve draadopsteller dat die mensen beter af zouden zijn aan den dop? Maar blijkbaar doen ze hun werk toch goed, want daarop is er geen kritiek. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Worden ze het in Brussel en Antwerpen gewaar dat er een stadsvlucht is van allochtonen? Ach wat, onze webkruisvaarder is ofwel een mislukte kaloten-pastoor, ofwel een minder-intelligente Blokker die zich graag in de gemeenteraad van Ronse zou willen verkozen zien. Maar ik kan dat vage besluit van mij niet duiden in veelzeggende foto's. post-skrotum: waarmee ik niet gezegd wil hebben dat er geen problemen zijn in Ronse, zowel op gewoon sosiaal vlak, op gewoon taal-kommunotair vlak, als op het vlak van vreemdelingenproblematiek. Juist maar de invasie-psichose van de draadopsteller stuit me erg tegen de borst.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 juni 2008 om 10:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Deze foto's zijn slechts een fractie van het aantal hoofddoekdraagsters op deze school. Een aantal daarvan dragen ook kaftan, arabische sloffen, volledig in 't zwart zoals bij de saoedi's. (die zitten dan eerder in de derde graad)
Deze laatsten zijn fotoschuw en zullen uiteraard ook nooit op de site van de school te zien zijn... zover durven ze nog niet te gaan. Nochthans is dit volledig in strijd met het seculiere schoolreglement van het KA Ronse... hoofddoeken zijn verboden. Maar tegenwoordig treedt de directie niet meer op en past haar eigen reglement niet meer toe...uit schrik wellicht om nog meer leerlingen te verliezen... maar dan moslimleerlingen?
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Inchallah, kijk vanavond toch eens onder je bed, of er geen moslimfundamentalist onder zit!
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 juni 2008 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Niet slim, stel dat er een moslim bij onderkruipt!
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bewonder je moed. Niet zwijgen maar blijven verder vertellen. het zit nu eenmaal vol met linksen zwarten die de vrijheid van meningsuiting kapot willen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs 1 hooffdoek op onze scholen zijn het grote voorbeeld van fundamentalisme. Vergeet het maar de zwarten linksen doen alles om het te minimaliseren. Open je ogen voor de islam ze sluit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Euh... wat bedoel je met de zwarten?
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luistert hé,
ik woon niet in Ronse, maar toch wel in een Vlaams boerengat dat wellicht te vergelijken is met Ronse, behalve dat er hier een teloorgegane tekstielindustrie is (er is kwasi geen industrie, ge moet daarvoor naar "de grote stad" een eindje verder). We zitten ook op een heel eind van de taalgrens, dus zeker ook al geen fasiliteiten, zoals in Ronse. Dus, wat mij betreft, sorrie hé, ik geloof er niet veel van. Het strookt niet met wat ik met mijn eigen ogen kan zien in kleinere steden. (in steden als Antwerpen en Gent is dat al wat anders, van Brussel zwijgen we helemaal). Ik vermoed dus dat je sterk overdrijft, wellicht omdat je ergens, 'k weet niet waardoor, moslim-foob geworden zijt. Enfijn, de draad blijft open. Verdere illustraties van die indianenverhalen kunnen komen. Ik ben benieuwd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Geloof wat je wilt, maar zolang je nog niet zelf gaan kijken bent moet je hier zo niet staan kraaien alsof je er alles van weet. Ronse is erger dan Gent als je het zo eens wilt horen. Dit is geen overdrijving. Moslimofoob is niet van toepassing hier, maar het soort typetjes waar jij toe behoort zullen er wel verantwoordelijk voor zijn als hier ooit de shariah van kracht wordt en er een mosliminquisitie komt ten aanzien van andersdenkenden. In sommige delen van Brussel wordt de shariah nu al heimelijk toegepast!
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' Laatst gewijzigd door Webcrusader : 17 juni 2008 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge gaat toch met ander foto's moeten afkomen, om je gelijk te halen hier.
En bij de weg, ik passeer wel af en toe eens door Ronse, meestal zonder te stoppen, maar zowat een maand geleden ben ik eens gaan eten daar in een leuk restaurant in het sentrum.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus ga nu zelf maar eens fotokes gaan maken...
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' Laatst gewijzigd door Webcrusader : 17 juni 2008 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() "Rook duidt op vuur ..." zegt een oud spreekwoord.
Met zoekwoorden ronse allochtoon krijg je tamelijk veel hits. http://www.blokwatch.be/content/view/1027/57/lang,nl/ http://www.marocnews.nl/2006/10/13/f...edia-trabelsi/ http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gt7fmaht http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=G8B124PNC http://nieuwsblad.typepad.com/ronse/...-bang-ben.html http://www.karonse.be/Media/2006/2006-11-08%20HLN.jpg
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Zou toch kunnen; er staat "heimelijk" bij ...
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() .
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' Laatst gewijzigd door Webcrusader : 9 september 2008 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() [quote=Webcrusader;3475519]De moslimsleerlingen van deze school kunnen ongehinderd met volledige islamitische kledij binnen en buiten de school lopen. Een aantal moslims werken daar ook in sleutelposities.
De weinige autochtone kinderen die daar nog schoollopen blijken zich helemaal aan te passen aan de typische gewoontes van moslims...ze hebben weinig keuze. De leiding van de school reageert heel laks over de hoofddoeken en trekt zich weinig aan van het veronderstelde seculiere aspect van de school. De kinderen spreken nauwelijks nederlands, een mengsel van frans en arabisch is de courant gesproken taal op enkele uitzonderingen na. De bevolkingsevolutie in Ronse is zorgwekkend het aantal moslims is de laatste jaren enorm toegenomen in deze faciliteitengemeente: Brussel werd te duur, Antwerpen is te Vlaams... dus verhuizen ze massaal naar het vergeten Ronse. Het geboortecijfer van de kleine Mohammeds is ook enorm in Ronse... Of deze stad nog lang tot het Vlaamse culturele grondgebied zal horen? Dat is niet meer te voorspellen. Wat kunnen we er nog aan doen verdomme?[/QUOTE] De naam van dat dorp veranderen : RonzoRokko klinkt wel fijn. En er daarna een Magrebijns reservaat van maken, waar toeristen met een gids een kijkje kunnen komen nemen, rondritjes maken op kamelen, couscous komen eten enz. |
![]() |
![]() |