Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2008, 20:19   #1
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard Koninklijk Atheneum te Ronse in handen van moslimfundamentalisten.

De moslimsleerlingen van deze school kunnen ongehinderd met volledige islamitische kledij binnen en buiten de school lopen. Een aantal moslims werken daar ook in sleutelposities.
De weinige autochtone kinderen die daar nog schoollopen blijken zich helemaal aan te passen aan de typische gewoontes van moslims...ze hebben weinig keuze. De leiding van de school reageert heel laks over de hoofddoeken en trekt zich weinig aan van het veronderstelde seculiere aspect van de school. De kinderen spreken nauwelijks nederlands, een mengsel van frans en arabisch is de courant gesproken taal op enkele uitzonderingen na.
De bevolkingsevolutie in Ronse is zorgwekkend het aantal moslims is de laatste jaren enorm toegenomen in deze faciliteitengemeente: Brussel werd te duur, Antwerpen is te Vlaams... dus verhuizen ze massaal naar het vergeten Ronse. Het geboortecijfer van de kleine Mohammeds is ook enorm in Ronse...
Of deze stad nog lang tot het Vlaamse culturele grondgebied zal horen? Dat is niet meer te voorspellen. Wat kunnen we er nog aan doen verdomme?
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 20:31   #2
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zoals de benedenbuurman ooit zei: niets behalve het ondergaan.
Oud 5 juni 2008, 20:34   #3
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webcrusader Bekijk bericht
Of deze stad nog lang tot het Vlaamse culturele grondgebied zal horen? Dat is niet meer te voorspellen. Wat kunnen we er nog aan doen verdomme?
Nog meer allochtoon kiesvee richting Ronse dirigeren opdat het VB bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen geen meerderheid behaalt.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 20:44   #4
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

http://www.karonse.be/

veel foto's, zien er niet "alarmerend" uit.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 20:56   #5
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
http://www.karonse.be/

veel foto's, zien er niet "alarmerend" uit.
Omdat doto's altijd geloofwaardig zijn zeker? Een school zal zich altijd zo positief mogelijk proberen voor te stellen op de fotos. Dit geeft niets weer van de reële situatie.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 21:13   #6
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Omdat doto's altijd geloofwaardig zijn zeker? Een school zal zich altijd zo positief mogelijk proberen voor te stellen op de fotos. Dit geeft niets weer van de reële situatie.
Gezien de grote hoeveelheid foto's is het weinig waarschijnlijk dat het hier zorgvuldig geselecteerde foto's betreft.

Mochten er slechts een 10-tal zou, zou je dat geloven; maar er zijn er veeeeeel meer. Mocht er iets speciaals zijn, dan zou je dat wel merken.
Oud 5 juni 2008, 21:32   #7
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Zoals ik al zei, je kan zoveel fotos nemen als je wil, men kand eze makelijk enceneren, gebeurt vaak genoeg in mijn hogeschool. Men moet er eens gaan kijken om een beter idee te hebben.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 5 juni 2008 om 21:43.
Oud 5 juni 2008, 21:55   #8
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei, je kan zoveel fotos nemen als je wil, men kand eze makelijk enceneren, gebeurt vaak genoeg in mijn hogeschool. Men moet er eens gaan kijken om een beter idee te hebben.
En dat heb jij ongetwijfeld gedaan ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 22:05   #9
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
En dat heb jij ongetwijfeld gedaan ?
Heb ik dat beweerd? Ik zeg simpelweg tegen Azert dat je niet enkel op de foto's mag afgaan om te weten wat er zich afspeelt.
Oud 5 juni 2008, 22:09   #10
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Ik kom bijna dagelijks in Ronse, ik heb daar nog niets van gemerkt. In tegendeel, Ronse beleeft een relatieve opleving na de rampzalige jaren door de massale sluiting van de textielbedrijven.
Oud 5 juni 2008, 22:20   #11
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bevolkingsevolutie in Ronse is zorgwekkend het aantal moslims is de laatste jaren enorm toegenomen in deze faciliteitengemeente
Weer iets bijgeleerd op politics.be , wanneer 2 moslims een kind verwekken waardoor hun aantal stijgt is dat blijkbaar "zorgwekkend". Als er iemand tegen mij persoonlijk zou zeggen dat het maken van mijn eigen kinderen "zorgwekkend" zou zijn voor de samenleving waarin ik leef ...... man , wat je hier allemaal leest

Laatst gewijzigd door moser : 5 juni 2008 om 22:20.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 22:23   #12
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De moslimsleerlingen van deze school kunnen ongehinderd met volledige islamitische kledij binnen en buiten de school lopen. Een aantal moslims werken daar ook in sleutelposities.
De weinige autochtone kinderen die daar nog schoollopen blijken zich helemaal aan te passen aan de typische gewoontes van moslims...ze hebben weinig keuze. De leiding van de school reageert heel laks over de hoofddoeken en trekt zich weinig aan van het veronderstelde seculiere aspect van de school. De kinderen spreken nauwelijks nederlands, een mengsel van frans en arabisch is de courant gesproken taal op enkele uitzonderingen na.
De bevolkingsevolutie in Ronse is zorgwekkend het aantal moslims is de laatste jaren enorm toegenomen in deze faciliteitengemeente: Brussel werd te duur, Antwerpen is te Vlaams... dus verhuizen ze massaal naar het vergeten Ronse. Het geboortecijfer van de kleine Mohammeds is ook enorm in Ronse...
Doe zoals ik. Emigrenen!!! Gans uwen boel hier verkopen en het hier aftrappen met uw poen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 05:04   #13
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik dat beweerd? Ik zeg simpelweg tegen Azert dat je niet enkel op de foto's mag afgaan om te weten wat er zich afspeelt.
Bij 10 foto's inderdaad; maar niet bij een honderstal en zelfs meer.
Denk je dat ze dat een fulltime leerkracht hebben die zich bezighoudt met foto's te bewerken en taferelen in scène te zetten?
Ik denk dat je spoken ziet.
Oud 6 juni 2008, 07:06   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik ben eens door die foto's gevlogen met grote snelheid, hier en daar eentje nader bekeken.

En sorrie hoor, ofwel zijn er twee Ronses, ofwel gaat er dwars door het ene Ronse een IJzeren muur.

Maar geen nood, de draadopsteller gaat ons nader wijsmaken op wat hij zich baseert. Hij gaat ons websites geven waarop we andere-en-betere foto's en dito verslagen kunnen zien.

Hop hop, webkruiserke, hop ... wij verwachten veel van je.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 07:08   #15
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk je dat ze een fulltime leerkracht hebben die zich bezighoudt met foto's te bewerken en taferelen in scène te zetten?
Oud 6 juni 2008, 07:29   #16
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk je dat ze dat een fulltime leerkracht hebben die zich bezighoudt met foto's te bewerken en taferelen in scène te zetten?
neen, hij ziet overal moslims, voor hem veel erger dan spoken, spoken maken deel uit van de westerse cultuur!

zucht
Oud 6 juni 2008, 11:03   #17
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Over de situatie daar ga ik me niet uitspreken maar ik kan met zekerheid zeggen dat er op mijn school wel fotos genomen worden die niet altijd even realistisch zijn. Bvb. een les wiskunde waar we een meetcircuit moeten doen, ze nemen een foto van de mensen die het interresant vinden terwijl de meesten met iets anders bezig zijn.
Oud 6 juni 2008, 11:52   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over de situatie daar ga ik me niet uitspreken maar ik kan met zekerheid zeggen dat er op mijn school wel fotos genomen worden die niet altijd even realistisch zijn. Bvb. een les wiskunde waar we een meetcircuit moeten doen, ze nemen een foto van de mensen die het interresant vinden terwijl de meesten met iets anders bezig zijn.
Allez wat bazelt ge nu?
Welke school, welk bedrijf, welke klub ... gaat nu foto's trekken van wat zuurpruimen ...
maar lees of herlees nu eens de start van de draad, en probeer dan op zo'n honderd willekeurig gekozen foto's uit heel die website eens te vinden waarvan men kan zeggen dat het iets moslimachtige fundamentalistische brol is.
Ik ben op de bekeken foto's een paar leuke jonge meisjes, pakweg uit het hoger middelbaar, gezien waarvan ik vermoed dat het moslima's zouden kunnen zijn ... maar hun leuke kledij (en dekolté ...) doen me anders denken. Eén meisje droeg een hoofddoek. (en nog eens: lees dan eens de titel van de draad ...)

Maar geen nood, we wachten geduldig op meer info vanwege de draadopstarter.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 12:38   #19
captain jack
Gouverneur

captain jack's schermafbeelding

Standaard

Heb ook die foto's eens bekeken. Het is inderdaad zo dat fotos niet representatief zijn, maar toch... De situatie die hierboven beschreven staat valt er totaal niet uit af te leiden
Hetgene da me ook nog opvalt is da er bijzonder weinig hoofddoeken te zien zijn onder meisjes die van allochtone origine lijken te zijn.

Laatst gewijzigd door captain jack : 6 juni 2008 om 12:40.
captain jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 12:50   #20
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

na het bekijken van de foto's, zou ik toch graag wat meer uitleg krijgen van de topicstarter.
Of hij zuigt maar wat uit zijn duim, of de foto's zijn allemaal vervalst .
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be