![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand van Nello's eigen partij heeft dus ook geantwoord.
In het frans uiteraard.
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeg, Knuppel, ben jij blind, dom, idioot of kwaadwillig? Ik hoop het laatste, oprecht, want de rest zou niet flatterend zijn. W�*�*r zie jij een reactie van VLD? En dan nog in het Frans?
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zal - voor de goede orde - toch antwoorden: Wat ik zei voor de Zevende Dag is dat de koning nooit zijn land zou verlaten, en dat men er ook aan moet denken dat hij hoofd is van het leger. Nergens heb ik gezegd dat ik dat hoop, ik heb gezegd dat hij dat is. Serieus verschil, maar je zal het wel tegenspreken, maar doe dit dan in een nieuwe draad.
![]() |
![]() |
#44 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 7 juni 2008 om 11:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij was toch de oprichter van UNIE nadat je de BUB achter je liet? Dus deze tijd is ook al passé? ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vorige partij, de UNIE, is dus één van die extreme partijen die je wel heeft geantwoord.
In het frans nog wel. Je bent dus ook al naar de VLD vertrokken. Een partij die geen unitarisme nastreeft zoals de bub maar die evengoed een pest voor Vlaanderen is. Waardoor liep het bij UNIE fout? Heeft Rudy Van Nespen je buitengekregen? Kon Unie geen twee kleine Francomannetjes aan? En jij bent dus VLD-er maar kreeg van je huidige partij géén antwoord. De CD&V was zo beleefd om je te zeggen dat ze van jouw geen mails meer wil krijgen en de rest van de 'Vlaamse' democraten deed zich zelfs die moeite niet. Eén franstalige 'democratische' partij, de CDH, antwoordde wél, maar meer dan je met kluitje in het riet sturen kan je het niet noemen. Geen wonder dat je hier komt uithuilen. En nu ga je me proberen wijs te maken zeker dat je zélf nog gelooft dat bubbels, Unieërs en BAB-ers, na al hun splitsen, elkaars vuile was buitenhangen en Vlaams-nationalisten treiteren, nog niets aan populariteit hebben ingeboet op dit forum?
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zou me sterk verbazen, ik ben niet zo de persoon die een knieval doet...
![]() |
![]() |
#48 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb er na mijn overstap naar VLD (nu al bijna een jaar geleden) nooit een geheim van gemaakt dat mijn geloof in idealistische partijen is weggeebt. De geloofwaardigheid eveneens, wat betreft de communautaire partijen (want van splitsingen weten ze in het Vlaams-Nationale kamp evenveel hé...). Rudy is niet lang in UNIE gebleven. Die had andere, familiale bekommernissen, en had ons voor de laatste verkiezingen al verlaten. Op zich liep er toen niets speciaals mis bij UNIE, maar goed, mijn keuze heb ik eerder reeds toegelicht. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu is het wachten op de vraag: welke andere realistische visie behalve separatisme bestaat er dan?
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 7 juni 2008 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |