![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Wat is de leukste bijzonderheid in Meneghem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Wel eens in Yerseke geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is uw zoon al van't straat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Als je met 3-0 wint van de regerend wereldkampioen, maak je dan kans om europees kampioen te worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() Is Meneghem hetzelfde als Deurne ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() the Everglades of de Weerribben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Als je simpel dinges kookt, gebruik je dan wel eens Djinten, Djahé of Trassi ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() hoe vaak kom je in Nederland ?
is dat in een beperkt deel van Nederland of ben je al zo'n beetje overal in het land geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Wil je een makkelijk recept aan ons kwijt, met ingrediënten die iedereen in huis heeft en dat snel klaar is? O ja, het moet ook nog gezond zijn en lekker. Verder mag je er achteraf niet teveel afwas van hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst het plezierigste : meeruitgaven Sociale zaken : het scheppen van een eenheidspensioenstelsel zal waarschijnlijk een meeruitgave betekenen, maar geen te grote vermits die gedekt worden door meer inkomsten. De jaarlijkse stijging buiten index van 4,5 % kan waarschijnlijk gehandhaafd worden door het Kiwi systeem meer te verfijnen. Indexering van het leefminimum / hetgeen men na schuldbemiddeling of loonbeslag overhoudt zal ook geen al te grote meeruitgave zijn. Maar dus toch meerkosten... Herbebossing. Als het houden van vee niet meer rendabel is, moet men logischerwijze die aktiviteiten staken - in EU verband bekeken zijn er in het oosten nog vele landbouwgronden beschikbaar, hier te lande hebben we meer bos nodig om onze industriël vervuilde lucht te reinigen - er moeten bosbufferzones komen op andere plekken dan gewoon in het midden van autosnelwegen. Research, onderwijs, kinderopvang & speciale scholen voor kleine boefjes tot 16 jaar. Uitbouw van een menswaardig gevangeniswezen - geen luxegevangenissen, maar met 4 man in een cel zitten waar normaal slachts 2 mogen zijn is mensonwaardig, bovendien zitten er te veel mensen in gevangenissen die er niet thuis horen : onschuldigen in voorarrest, krankzinnigen, zelfs autistische jongeren... ---- Snijden kunnen we in topsalarissen (moet zorgvuldig gebeuren, we willen niet dat alle bekwame mensen in de privé gaan werken) Principieel zou het verhogingspercentage van de topfiguren in privé en staats of parastatale dienst niet hoger mogen zijn dan de andere leden van de organisatie. De kloof tussen de laagste en hoogste inkomens moet verkleinen ipv vergroten. In overleg met onze NAVO bondgenoten moeten we snijden in de militaire uitgaven - incasso van vredesdividend. Landbouwsubsidies moeten overgeheveld worden naar ontwikkelingssamenwerking .. Maar dan wel in samenspraak met de FAO, Wereldbank en de EU. (zal dit een verlaging zijn ?) Cultuuruitgaven - meer vervangen door private sponsoring een beetje minder overheid kan de bedrijven die toch altijd op zoek zijn naar prestige promoties wel wat prikkelen om meer te doen.
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ken Fritz the Cat en MauSS lijken die figuren daar enigszins op ?
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zeer. Alhoewel ik wqacht nog altijd op een geslaagd voorstel tot forummeeting
uwerzijds.
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
verpakt zijn "in the flesh" mooier dan de meest onverhullende papieren of electroinisch gegenereerde exemplaren.
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is een heel goeie !
Orval en de vader abt van Westvleteren zijn de absolute top, maar ik ben ontzetten nieuwsgierig naar de Alken '28 (alhoewel dat een andere categorie is) Ook in de 3 fonteinen van Beerzel vind ik mijn gading (maar weer : dat is een andere soort bier - proef daar bv. een Faro) Tip : als je wat zoekt kom je op het internet een engelse fietsersbende tegen die prachtige beschrijvingen geeft van een "gordeltocht" langs de beste Caf's in de vlaamse rand.. The british are definately coming !
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind ze koud en ongezellig - gelukkig is er een redelijk terras en dito kroeg aan, de verzameling is niet slecht - maar ik vraag me af of men niet beter een grotere buibiliotheek zou samengesteld hebben in samenwerking met de hogere onderwijsinstellingen die Antwerpen rijk is (in een "warmer gebouw").
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelukkig heeft mijn oudste dochter en vooral haar onvermoeibare echtgenoot hier veel van overgenomen, zodat ikzelf meer delegeer (zelfs als het bij hen in de tuin te doen is). Hier komt mijn zoon zich gewoonlijk met de vuren bemoeien -
maar dit jaar is tot nu toe redelijk mager . 1993 was een legendarisch jaar : dan hebben we om 4 h 's morgens de pombak verbrand...
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lelijk wordt het als er dwang en mensenhandel in het spel zijn. De gelijkenis met de politiek is duidelijk : men moet populaire standpunten uitdragen gratis en gezelligheidsverhalen, "feel good" mood scheppen om verkozen te geraken en daaarna om aan de macht te kunnen geraken. Toen ik 19 jaar was wisrt ik al dat indien ik aktief aan politiek zou willen doen ik moest ophouden met ideologisch te denken, maar gewoon een mainstream zou moeten oppakken om "ergens te komen". In de privé was de ideologie simpel : mijn bazen moesten geld vedienen en dan bleef er voor mij ook iets over.. Maar zelfs dat is niet genoeg .. je moet de trend van de gemene deler van diverse meningen aanvoelen.
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee ik verafschuw dat evenzeer als kruiswoordraadsels (elke zondag vraagt mijn vrouw bvb "kunsttaal met 3 letters = IDO" haha...
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De laatste voetbalploeg waarvoor ik supporterde was Berchem Sport toen ik 11 jaar was. HSV.. toen ik zo'n 15 jaar was nog een heel klein beetje.
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat ik dat haal.