![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lange korte draad
![]() Laatst gewijzigd door Dronkoers : 18 juni 2008 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Leve prins Filip !
Weg met de Oranjes! Daarzie! neh... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel me Asterix als ik die zijn kop zie. Het idee alleen al dat hij met een F-16 mag vliegen catapulteert me terug naar de dagen dat de galliers bang waren dat de hemel op hun hoofd zou vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik zal nu maar één, maar dan ook maar één aanwijziging geven die aantoont dat De Hertog Van Brabant, wel degelijk over intelliectuele capaciteiten beschikt. Hij vliegt met F-16's. En dat is niet voor dommerds....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals iedereen. En dit is trouwens een goede zaak. Wat zou jij/jullie anders doen met al dat geld? De gewone mens moet niet te rijk zijn. Men moet beseffen vanwaar men komt, en zich realiseren dat men het nu wel BIJZONDER goed heeft. Maar neen, de mens wilt altijd maar meer, en soms moet dat van bovenaf wat getempert worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat was nog lang geen F16 .... En zijn instructeur die destijds met hem plaats nam in de dubbele cockpit heeft daarvoor zelfs de onderscheiding voor betoonde moed en zelfopoffering ontvangen... ![]() ![]() En het laatst heeft hij in een vluchtsimulator nog eens zijn kunstjes mogen vertonen,resultaat ,een crashlanding... Jaja fluppe de vlieger,zolang zijn wielen op de grond blijven is er niets aan de hand... ![]() |
|
![]() |
![]() |