![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het kan aan mij liggen maar zo duidelijk is dat niet. Wil iemand dit even vertalen svp?
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proudtobewhatiam, hoe oud ben jij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed dat hij verwijst naar het gehucht "Een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken met als doel het te bestrijden." Het is een vrij onbekend gehucht, en dat komt voornamelijk omdat het zo klein is. Het ligt in Geel BTW...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Was Geel niet die neck of the woods waar ze de gekken naartoe brachten?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Ik ben geboren op maandag om 19uur van de maand maart en de rest mag je berekenen
![]() ![]()
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, leeftijd zegt op zich natuurlijk niet alles, Duveltje is bv ook in de veertig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar in alle gevallen ben ik ouder dan je denkt ![]() nu goed en beter berekenen ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smiley-overkill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Dat doe ik zeker, je taalgebruik en je 'standpunten' over Islam wijzen daarop. Ik kan me natuurlijk vergissen.
Het maakt me niet uit wie of wat je bent. Je misselijke grap stuit me tegen de borst. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 21 juni 2008 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een moslim die het terrorisme van zijn geloofsgroep nog steeds steekt op inside jobs van Amerika en Israel. De NWO-groep komt hem goed uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, eerder een puber die wil opvallen en met alle winden meewaait, lijkt me...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Nu moet je weten da ik staat ben om mijn argumenten met jou te discussieren ![]() ![]() De rest mag je alles denken wat jij wilt ![]()
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 21 juni 2008 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() En over mij mag jij denken wat jij wilt ![]()
![]() |