![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
PS: een Griek is nog steeds geen Vlaming
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het centrum van Gent zijn er meerdere Grieken. Er is eentje niet ver van de stadsbibliotheek, en eentje niet ver van het station. Met die twee ben ik goed vertrouwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij ligt de Turkse keuken en de Griekse keuken helemaal niet ver uit elkaar.
Nu ben ik weeral vergeten of ik liever de Griekse Ouzo drink dan de Turkse Raki 8) Wat de turken volgens mij echter niet hebben is die Retzina wijn (of in elk geval heb ik hem nooit gevonden in Turkije). En of de Grieken van dat bric deeg hebben, gevuld met kaastoestanden weet ik ook niet goed. Maar wat wil je? 80 jaar geleden waren ze uiteindelijk nog praktisch samen? (het westerse gedeelte van turkije dan wel)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Bij geen enkele kun je iets afhalen, en het niveau van 3,5 euro halen ze niet. Ter info: voor 8,5 euro vind je bij Athos een grieks slaatje of soep als voorgerecht, Arni Souvlaki en een koffie. Behoorlijk laag voor een werkmens, voor een student enkel geschikt bij speciale gelegenheden.
![]() |
![]() |
#52 | |||||
|
![]() Citaat:
Historisch is dat gegroeid uit de jarenlange bezetting van Griekenland door Turkije. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (en nee, pastis is helemaal anders hoor (wel zelfde smaakske, maar gewoon �*nders... minder suiker denk ik, plakt ook minder aan het glas), ik prefereer in feite ouzo of raki ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Souvlaki vind ik hoe dan ook verfijnder daar de Grieken niet alleen vlees tussen het broodje stoppen, maar ook sausen naar keuze, tsatsiki, gefrituurde aardappeltjes, sla, ook andere groeten, enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als De Winter oproept om enkel Vlaams te kopen en ik zou hem willen volgen dan zit ik met een probleem: geen C&A, geen P&C, geen Blokker, geen Carrefour, geen Delhaize, geen Aldi. En dan wat de producten betreft: geen cola, geen kleren meer (tenzij de collecties van Bikkemberghs en co), ...
Ach, koop gewoon waar je wil. en voor De Winter: ik denk niet dat u bang moet zijn dat een Vlaams Blokker enkel maar naar de winkeltjes van allochtonen gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de pruducten die in de "Vlaamse Winkels" te vinden zijn, zijn trouwens ook bijna allemaal afkomstig uit het buitenland. Dan schiet eigenlijk niet veel meer over voor de puur Vlaamse consument! Je kan misschien nog overwegen om te verhongeren... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |