![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eerste generaties van gastarbeiders hadden misschien redelijk wat kinderen, maar in die tijd was het gemiddeld Vlaams gezin ook nog iets uitgebreider dan nu. Als ik nu de jongere generatie bekijk, heb ik toch niet de indruk dat zij staan te springen om een hoop kinderen te gaan grootbrengen. Die "derde" generatie is eigenlijk al iets te veel verwesterst, alhoewel ze het soms zelf niet willen toegeven. Persoonlijk geloof ik niet dat "de vreemdelingen" hier ooit in de meerderheid gaan zijn en "den baas" gaan spelen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat kweekt erger dan konijnen ,en eens ze geboren worden brengt het ene kind het andere groot.En wees er zeker van dat ze bewust voor grote gezinnen kiezen , sociaal voordeel is belangrijk en ook het verderzetten van hun geloofsovertuiging.Wij als vlamingen kiezen voor minder kinderen omdat het een economisch slechte tijd is en we toch graag een kindje minder hebben , maar degene die we hebben alles kunnen geven wat nodig is.Bij de migranten is het eerder kweek er maar op los , kassa kassa en weer een rebelleke meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de eerste generaties meer de tradities van het land van herkomst volgden en ook meer kinderen hadden dan het gemiddelde autochtone gezin zal ik niet betwisten, maar ik heb het wel over de jongere generatie... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
http://www.antiracisme.be/nl/rapport...51_bijlage.pdf
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie kunnen zoveel keren als je wil zeggen dat het maar verhalen zijn van het vb é, maar de belgen zijn zo dom niet als jullie denken hoor. Na het zien van programma's als panorama met echte feiten ok, kun jij op geen enkele manier het tegendeel nog beweren. Ik vraag mij af waarom je het eigenlijk nog zou proberen? Wat valt er trouwens volgens jullie nog goed te keuren aan wat er in trappes en andere steden aan het gebeuren is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is trouwens 1 stad zoals Trappes niet genoeg voor jou? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Rechthebbende ouders - "Belg": 89.95% of 899032 personen - EU: 5.58% of 55771 personen - Niet EU: 4.47% of 44677 personen Kinderen - "Belg": 87.96% of 1610141 kinderen - EU: 5.58% of 102144 kinderen - Niet EU: 6.46% of 118253 kinderen Dus, per rechthebbende ouder (moeder): - "Belg": 1.79 kinderen - EU: 1.83 kinderen - Niet EU: 2.65 kinderen of 48% meer dan "Belg" ![]() ![]() De cijfers voor "Belg" zijn waarschijnlijk lager door de allochtone Belgen (ook reeds in 1999). (Ook zegt dit niets over de verhouding vrouwen met en vrouwen zonder kinderen.) Hebt ge nog getallekes ?
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.aff.be/oranje.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nogmaals is trappes niet het mooie vb dus van wat er elders te wachten staat en waar je nu de eerste stappen al zeer zeker zichtbaar zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#60 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Afkomst is ivm criminaliteit een irrelevant gegeven" is volgens sommigen ook bewezen. Niet in twijfel trekken tenzij je voor dommerik of racist wil uitgemaakt worden!
![]() |