![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Doet me denken aan de theekopjes in pretparken.
Nogal idioot project.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() acht appartement per verdiep? Wat doe je dan als je alle acht je stulpje naar de zon wil richten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Handig als ge een boeing ziet afkomen, vlug 90° draaien
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou er wel ziek in worden, maar cool!
![]() Het is idee is wel niet volledig nieuw. Er bestaan al huizen die je kan ronddraaien. Als je zelf kan richten naar waar je wil, bespaar je ook een hoop op verwarmings - of aircokosten. Besparen op energiegebruik is niet nodig zo te zien, want het gebouw produceert voldoende energie dankzij de windturbines, als ik dat filmje mag geloven. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 juni 2008 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het overgens sociale woningbouw ?
![]()
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() volgens mij ben je dat rondraaien vlug beu hoor. dat is nu eens écht speelgoed! zoals een klein kindje dat per sé een bepaald autootje moet en zal hebben, en het, eenmaal verkregen, na een minuut terug weggooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() ach de mannen zullen daar ook wel een schietstoel in elke suite ingebouwd hebben. of anders een 24u/24u bemand luchtafweerkanon. dan moet de luchtafweer wel letten dat de bovenste verdieping niet naar links gaat draaien wanneer hij naar rechts moet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Lol.
Hoe zit het eigenlijk met de brandveiligheid in zo'n gebouw? Automatisch allemaal in de juiste positie draaien bij het afgaan van een brandalarm, zodat er zich een brandtrap vormt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ik meen gewoon dat er zeker even interessante uitdagingen liggen voor architecten in de groeiende mega-steden van het Zuiden. Ik haat elke vorm van sociaal realistische architectuur, wrijf me dat dus niet aan! ![]() Kort lijstje van de 100 grootste steden van de toekomst: http://www.citymayors.com/statistics/urban_2020_1.html Bijna allemaal in ontwikkelingslanden. Mumbai, Delhi, Dhaka, Sao Paulo, Lagos, Manila, Kinshasa, Jakarta, Cairo, etc.... Een oliestaatje mag dan al zijn geld spenderen aan show-projecten. Als daar iets nuttigs uit voortkomt voor andere architecten, dan is dat okee. Maar anders blijft dit gewoon show. Niks meer, maar zeker ook niks minder.
Laatst gewijzigd door C2C : 26 juni 2008 om 18:48. |
||
![]() |
![]() |