![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meestal als ik TV kijk, weet ik vooraf waar naar te kijken of neem ik het op met de video. Als het naderhand dan het bekijken niet waard is, heb ik er mijn tijd niet aan verspild. Kijken uit verveling gebeurd vrij zelden en dan nog zap ik idiotie, van welke zender ook, gewoon weg. Ik kan mij dan ook moeilijk inbeelden dat iemand op iets blijft kijken dat hij zelf afschuwelijk vind. - Ofwel is de rest dan nog slechter en dat is niet onwaarschijnlijk. - Ofwel is die persoon rijp voor de psychiatrie. - Ofwel is het programma helemaal niet zo slecht, maar is die persoon geobsedeerd om alles wat hij associeert met een bepaalde groep met wat voor argumenten dan ook in een verkeerd daglicht te stellen. Heeft er iemand een andere uitleg ?
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rob Vanoudenhove is wel een geniaal persoontje en ik heb er weer eens van genoten en goed gelachen... vooral zijn afscheidsliedje was super
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Ook ik ben , louter per toeval , geconfronteerd geweest met het lage niveau van de VRT . Ik heb evensnel als ik op het programma kwam , er van weggezapt . Punt is echter dat het inderdaad spijtig blijft dat daar geld wordt aan uitgegeven. Maar ja , in een tijd van Big Brother kan men moeilijk anders verwachten .
Opmerkelijk detail vind ik toch wel dat het alweer over dé Vlaming gaat . Wat de gemiddelde Vlaming doet , waar , wanneer , hoe , met wie . ![]() Men had dat toch evengoed kunnen samendoen met RTBF en het over dé Belg doen . En dan nog , wat is er aan om dat allemaal te weten . Pure onzin , subjectieve statistieken en dan platte humor , enfin , afstomping ten top . ![]() Men kan toch niet ontkennen , dat gedurende de laatste jaren , het niveau van VRT ophetzelfde aan het komen is als dat van de andere zender . Vermindert dus . Spijtig maar ja , wellicht gewoon de tijdsgeest . Mensen moeten zo veel mogelijk en zo snel mogelijk afgestompt worden zodat ze zich geen vragen meer stellen en de regeringen herverkiezen zonder morren , zonder dralen . Thanks God dat de uit-knop er ook nog is .
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat is uw probleem eigenlijk, er staat toch nergens dat de vrt een Belgische zender is?
VLAAMSE radio en televisie. Over dat programma zelf kan ik niet oordelen want ik heb het nog nooit gezien. Maar de vrt op zich levert naar mijn mening goed werk. TV1 voor de ontspannende programma's en de zelfverklaarde intellectuelen hier kunnen altijd nog naar Canvas kijken.
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
meh, ik druk het waarschijnlijk verkeerd uit, maar als je niet moeilijk doet snap je wel wat ik bedoel ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() mensen toch, wat kan men hier toch dwaze, kinderlijke commentaren vinden, de kleuterklas doet vaak beter.
En bij een topic blijven is helemaal een begrip dat nog dient uitgevonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of jij voldoende "mee" bent, maar het kijk en luistergeld is al een tijdje afgeschaft. De vRT wordt dus betaald uit de algemene middelen. Dus ik kan ook wel 't één en 't andere bedenken waar ik niet meer voor wil betalen. o.a de subsidiëring van Franstalige scholen door Vlaanderen, het Waalse sociale profitariaat, het koningshuis, kortom: België ![]()
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Topic ----> K&K
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() en toen hij gisteren naar die moskee ging in Beringen.
Dien TURK sprak PERFECT Nederlands. Chapeau voor die Gasten!!! Echt waar! Maar had em hier in Mechelen naar de moskee gegaan, dan moest em nen tolk meebrengen en de POLITIE om zich te beschermen. dat is nu het verschil waarom het BLOK in Limburg niets of weinig wint. De allochtonen passen zich daar aan. Hier in het centrum, weigeren ze dat. Waarom was Rob niet naar Mechelen gekomen? Hij was er toch vorige weer geweest he. En wij hebben hier ook genoeg moskees zenne, 2 zelfs, voor 12.000 moslims in Mechelen. Kwestie om de waarheid achter de allochtonen niet te laten zien zeker..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
België. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben Leuvenaar, Brabander, Belg en Europeaan; de rest (er)ken ik niet.
||
![]() |
![]() |