![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewone werkmensen zouden LDD eens moeten leren kennen,die bazenpartij die de kleine man wil plunderen
![]()
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Wellicht worden de Belgische staatseigendommen bedoeld die Verhofstad heeft verkocht.
Laatst gewijzigd door lddekeren : 28 juni 2008 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een paar jaar geleden heb ik hier op dit forum verklaard dat LDD wel eens het breekijzer zou kunnen zijn waarmee het VB het ondemocratische CS zou kunnen doen barsten...deze peiling geeft mij dienaangaande goede hoop...
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LDD blijft een bazenpartij zonder meer waarden voor de gewone man in de straat
![]() tijd voor en echte draad hier over ![]()
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard, klassiek gaan de loosers uitleggen dat de peilingen geen representatief beeld zijn. Maar volgens mij heb je ondanks alles met een peiling random sampling van 1000-2000mensen een significant beeld van de potentiele uitslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dankzij de Spa hun gepolariseerde marketing van de eendimmensionele wereld (links en rechts wereld) hebben ze de politiek sloganesk in 2 kampen willen goebelen... En hoe ongeloofelijk 90% van de mensen gelooft hen niet, wat doe je normaal met mensen die 90% bedriegers vindt en waar hun enige dogma is uitleggen hoe slecht die 90% wel is ?: antwoord: negeren en klasseren bij de zuurpruimen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Het zou wel hun eerste nederlaag betekenen... Helemaal geen ramp zo'n knik in je groeicurve... Op dit ogenblik is Dedecker radikaliserende stemmen aan het lospeuteren van de tjeven, sossen en liberalen. Bij de eerste gelegenheid zal hij en zijn machtgeile bende deelnemen aan de uitverkoop van Vlaandren en kan het VB dan terug in een hogere versnelling schakelen.. Het werd tijd...ik hoef voor het eerst in 20 jaar geen champagne in huis te halen...
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() Dat vind ik niet.
LDD is heel duidelijk. Met als het kan en zonder als het niet kan. Duidelijker kan niet. De splitsing is geen doel op zich, maar als het niet anders kan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() De vlaktax van 30 % zal in ieder geval toch beter voor de werker zijn dan de helft van zijn pree afgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat veel minder logisch is dat lijst DD niet zou recruteren bij de VB-kiezers. Je weet wel beter. Dat DD bereid is Vlaanderen te verkopen bij eventuele regeringsdeelname valt af te wachten. In tegenstelling tot jou beschik ik niet over een glazen bol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch wel. "Vlaanderen onafhankelijk" is veel duidelijker voor diegenen die de autonomie van een volk niet willen laten afhangen van bepaalde macroeconomische factoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() J�*�*�*�*, bijzonder duidelijk. Maar wanneer k�*n het niet meer? Wat is de grens? Of zie ik hier gewoon pleinvrees?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik weet erg weinig over die Hr Dedecker; zie op Dit Forum zo af en toe zijn naam maar verder niets helders.
In een interview samen met Nederlander Wilders lijkt hij me wel redelijk sympathiek. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...KPGQ&ref=front
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() toch niet vergeten dat dedecker ook republikein is.daarom denk ik dat het"zonder als het niet kan"zal zijn.het vorstenhuis zal slechts verdwijnen als belgie verdwijnt en dat weet dedecker ook wel.
![]() |
#59 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
van 24% naar 19% is 5% Citaat:
En 't is dezelfde als diegene die ik hanteer, namelijk de bol van het verleden. Dedecker wou in de VLD blijven én Verhofstadts wetten mee stemmen op voorwaarde dat hij een ministerpost kreeg. Pas toen dat laatste (één van de talloze verbroken beloftes van VHFST trouwens) niet werd ingevuld is hij openlijk beginnen boel te zoeken. De geschiedenis is wat ze is... Één ding echter kan in ons voordeel spelen...als het hem postjesgewijs tóch goed uitkomt om Vlaanderen te steunen zal hij dat zeker doen...maar die kans is bitter klein...
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |