Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2008, 15:19   #41
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
De Staat is voor de HUIDIGE maatschappij het meest geschikte middel tot het voeren van politiek en het besturen van de volksgemeenschap. De Staat is ook het middel dat criminele of asociale leden van de volksgemeenschap (bijvoorbeeld liberaal-extremisten) in de pas moet dwingen.
En De Staat is ook het middel dat zorgt voor de toenemende materiele ongelijkheid in de wereld, de toenemende ongecontroleerde immigratiestromen met alle mogelijke gevolgen voor het volk van dien en de bekrachtiger van de klassenbelangen.

Veel succes met je bondgenoot - ik kies toch wel betrouwbaardere partners.

Citaat:
Ik zal mijn werk nog altijd wel beter kennen dan jij.
Dat betekent nog steeds niet dat je mag liegen dat je beweert dat je 'de miserie' van dichtbij meemaakt.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2008, 15:22   #42
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Als mensen (zeggen) niet (te) kunnen rondkomen met een leefloon mogen ze ofwel ophouden met liegen, ofwel hun consumptiegedrag eens bijsturen.
Alweer praat van iemand die zelf duidelijk nog nooit financiële problemen heeft gehad of die situatie niet goed kent of begrijpt. Met een huidig leefloon kan je nauwelijks of niet een deftig menswaardig bestaan in deze maatschappij verkrijgen. Wie zegt van wel, liegt of kent er de ballen van.

Citaat:
Serieus, je zou dat soort zever eens moeten proberen verkopen aan straatkinderen in de Braziliaanse favela's.
Enkel voor liberaal-extremisten zijn dergelijke landen misschien "voorbeelden". Die maatschappij is niet te vergelijken met de hedendaagse West-Europese. Je had misschien nog kunnen vergelijken met één of andere Bantoestam uit de Afrikaanse brousse?
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2008, 15:23   #43
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Denk jij daar zo zwaar over na als je naar de stembus gaat?
Nadenken vooraleer men gaat stemmen lijkt me toch redelijk cruciaal, nee?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2008, 15:25   #44
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
En De Staat is ook het middel dat zorgt voor de toenemende materiele ongelijkheid in de wereld, de toenemende ongecontroleerde immigratiestromen met alle mogelijke gevolgen voor het volk van dien en de bekrachtiger van de klassenbelangen.

Veel succes met je bondgenoot - ik kies toch wel betrouwbaardere partners.
Wie zegt dat ik de huidige staat steun? De staat die nu al decennia lang verkracht wordt door het grootkapitaal en haar politieke waterdragers? Wij verdedigen een andere Staat, een sterke Volksstaat. Eentje die uiteraard niet past in het wereldbeeld van een liberaal-extremist.

Citaat:
Dat betekent nog steeds niet dat je mag liegen dat je beweert dat je 'de miserie' van dichtbij meemaakt.
Ik zie dagelijks die miserie en de gevolgen ervan. Dagelijks. Jij niet.
Oud 29 juni 2008, 15:25   #45
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alweer praat van iemand die zelf duidelijk nog nooit financiële problemen heeft gehad of die situatie niet goed kent of begrijpt. Met een huidig leefloon kan je nauwelijks of niet een deftig menswaardig bestaan in deze maatschappij verkrijgen. Wie zegt van wel, liegt of kent er de ballen van.
Het kernwoord is 'mens-waardig'. Jij vindt dat iets mens-waardig kán zijn als je leeft door te parasiteren op anderen. Ik niet.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 29 juni 2008, 15:26   #46
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ik de huidige staat steun? De staat die nu al decennia lang verkracht wordt door het grootkapitaal en haar politieke waterdragers? Wij verdedigen een andere Staat, een sterke Volksstaat. Eentje die uiteraard niet past in het wereldbeeld van een liberaal-extremist.
Desniettegenstaande, verdedig je op dit moment De Staat. Zoals ik al zei: kies uw bondgenoten maar beter, want het is evenzeer een instrument in dehanden van andere belangengroepen als jij die voor jou belang wilt gebruiken.

Citaat:
Ik zie dagelijks die miserie en de gevolgen ervan. Dagelijks. Jij niet.
Neen, dat zie jij niet. Stop eens met liegen.
Oud 29 juni 2008, 15:28   #47
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat perfect kan met een leefloon. Die mensen sterven niet bij de bosjes.
Hahahahaha... Manmanman, neen dat doen ze idd nog niet. het zou er nog maar aan ontbreken!

Citaat:
En terecht - een ambtenarenbaan is een parasitaire baan. Het wordt immers betaald met gestolen geld.
Fout. U MOET bijdragen aan de gemeenschap, willen of niet. Daar is niets van gestolen. Uw persoontje is van ondergeschikt belang tav de gemeenschap. U bent vervangbaar.

Het edelste is een functie bij de overheid, de volksgemeenschap kunnen dienen in plaats van mee te werken aan uitbuiting voor private belangen en gewin.
Oud 29 juni 2008, 15:30   #48
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Desniettegenstaande, verdedig je op dit moment De Staat. Zoals ik al zei: kies uw bondgenoten maar beter, want het is evenzeer een instrument in dehanden van andere belangengroepen als jij die voor jou belang wilt gebruiken.
Hangt er van af wie de Staat mét de spelregels schept.

Citaat:
Neen, dat zie jij niet. Stop eens met liegen.
Uw zwart-wit gezever brengt geen aarde aan de dijk. U kent mijn job niet, ik wel. Via mijn job kom ik in contact met de sukkelaars van mijn volk (en ook vreemdelingen). Noem uzelf een leugenaar maar mij niet.
Oud 29 juni 2008, 15:31   #49
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hahahahaha... Manmanman, neen dat doen ze idd nog niet. het zou er nog maar aan ontbreken!
Awél. Wat is het probleem?

Citaat:
Fout. U MOET bijdragen aan de gemeenschap, willen of niet. Daar is niets van gestolen. Uw persoontje is van ondergeschikt belang tav de gemeenschap. U bent vervangbaar.
Alé, tof!

Citaat:
Het edelste is een functie bij de overheid, de volksgemeenschap kunnen dienen in plaats van mee te werken aan uitbuiting voor private belangen en gewin.
Als je werkt bij de staat, dien je het belang van de staat. Die staat [i]diametraal/i] tegenover het belang van een gemeenschap. Probeer jij immers maar eens een gemeenschap te hebben, zonder controle-rechten over middelen.
Oud 29 juni 2008, 15:32   #50
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Het kernwoord is 'mens-waardig'. Jij vindt dat iets mens-waardig kán zijn als je leeft door te parasiteren op anderen. Ik niet.
Kapitalisme is gebaseerd op parasitisme.
Oud 29 juni 2008, 15:33   #51
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hangt er van af wie de Staat mét de spelregels schept.
Gij allesinds niet.

Citaat:
Uw zwart-wit gezever brengt geen aarde aan de dijk. U kent mijn job niet, ik wel. Via mijn job kom ik in contact met de sukkelaars van mijn volk (en ook vreemdelingen). Noem uzelf een leugenaar maar mij niet.
Maar jongen, stop eens met liegen. Gij zijt helemaal niet iemand die in contact komt met de sukkelaars van uw volk. Ge zijt iemand die van thuis uit alles heeft meegekregen, nu een veel te goed betaalde job bij de overheid uitoefent en in uwen vrije tijd wat wilt zagen op alles en iedereen die niet exact doen en denken wat gij wilt dat anderen doen en denken. Meer niet.
Oud 29 juni 2008, 15:33   #52
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kapitalisme is gebaseerd op parasitisme.
Ik wist niet dat jij Marxist was.
Oud 29 juni 2008, 15:34   #53
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Awél. Wat is het probleem?
Dat men geen menswaardig bestaan heeft tiens!
Als liberaal-extremist ziet u uiteraard graag landlopers, daklozen, sukkelaars allerhande.

Citaat:
Als je werkt bij de staat, dien je het belang van de staat. Die staat [i]diametraal/i] tegenover het belang van een gemeenschap. Probeer jij immers maar eens een gemeenschap te hebben, zonder controle-rechten over middelen.
Staat en volksgemeenschap moeten samenvallen. Enkel in de liberaal-plutocratie of de communistische dictatuur dient men andere belangen dan die van de gemeenschap.
Oud 29 juni 2008, 15:38   #54
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wist niet dat jij Marxist was.

Ik ben antikapitalist, geen marxist.
Oud 29 juni 2008, 15:44   #55
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij allesinds niet.
Neen, maar dat neemt niet weg dat ik wens bij te dragen aan een politieke visie en beweging die de zaken anders wil.

Citaat:
Maar jongen, stop eens met liegen. Gij zijt helemaal niet iemand die in contact komt met de sukkelaars van uw volk. Ge zijt iemand die van thuis uit alles heeft meegekregen, nu een veel te goed betaalde job bij de overheid uitoefent en in uwen vrije tijd wat wilt zagen op alles en iedereen die niet exact doen en denken wat gij wilt dat anderen doen en denken. Meer niet.

Zeveraar toch, je kent mij niet eens.
1. Ik heb zelf mijn universitaire studies betaald door ervoor te werken.
2. Ik werk in de PRIVÉ!!!

Aan de tijd en tijdstippen te zien dat jij hier evenwel rondhangt op Politics, zou ik eerder geloven dat je zo'n fils �* papa bent die alles kreeg van thuis, niet werkt en wat prietpraat verkoopt op internet.
Oud 29 juni 2008, 15:49   #56
nun
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zeveraar toch, je kent mij niet eens.
1. Ik heb zelf mijn universitaire studies betaald door ervoor te werken.
2. Ik werk in de PRIVÉ!!!

Aan de tijd en tijdstippen te zien dat jij hier evenwel rondhangt op Politics, zou ik eerder geloven dat je zo'n fils �* papa bent die alles kreeg van thuis, niet werkt en wat prietpraat verkoopt op internet.
Moest zijn papa echt zo rijk zijn, dan heeft zijn papa meer betaald aan je studie dan jijzelf.
nun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2008, 16:07   #57
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat perfect kan met een leefloon. Die mensen sterven niet bij de bosjes. .
ik stel voor dat je het eens probeert

Citaat:
Als je niet eens weet van waar deze gedacht ekomt, stel ik ook voor dat je die uitspraak niet gebeurt. Er zit daar namelijk een redenering achter, die op drijfzand gebouwd is. .
ik kan je net zo goed christus quoten.
"wat je gedaan heeft voor de minste mijn kinderen, heb je voor mij gedaan"

Wie wat zegt in irrelevant, de inhoud en boodschap zijn belangrijk

Citaat:
En terecht - een ambtenarenbaan is een parasitaire baan. Het wordt immers betaald met gestolen geld.
Een discussie is gefundeerd op geloofwaardigheid van de deelnemers, jij verschiet je krediet, je weet amper iets van mijn jobomschrijving. indien de overheid mij als externe kracht zou moeten betalen, kost ik 2maal meer.

Laatst gewijzigd door garfield : 29 juni 2008 om 16:07.
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2008, 16:28   #58
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nun Bekijk bericht
Moest zijn papa echt zo rijk zijn, dan heeft zijn papa meer betaald aan je studie dan jijzelf.
Onderwijs moet gratis zijn. Het is maar normaal dat wie werkt (dus ik ook) bijdraagt voor de collectieve voorzieningen waaronder onderwijs.
Oud 29 juni 2008, 16:32   #59
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Wat is dat, een ' deftig menswaardig bestaan'?

Citaat:
Enkel voor liberaal-extremisten zijn dergelijke landen misschien "voorbeelden". Die maatschappij is niet te vergelijken met de hedendaagse West-Europese. Je had misschien nog kunnen vergelijken met één of andere Bantoestam uit de Afrikaanse brousse?
Uiteraard is een land als Brazilië geen voorbeeld.

Wat wel een voorbeeld is, is de manier waarop de mensen daar omgaan met hun armoede, die een pak groter is dan hier.

Moest je hen de koopkracht die aan een Belgische leefloner wordt verleend tonen, zouden ze omvervallen van het feit dat die dan nog durven te bitchen 'dat ze niet rondkomen'.
Oud 29 juni 2008, 18:34   #60
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Fout. U MOET bijdragen aan de gemeenschap, willen of niet.
Nee hoor, ik moet niets; zeker niet als het gaat over de besteding van mijn inkomen.

Citaat:
Daar is niets van gestolen.
Toch wel...

Citaat:
Uw persoontje is van ondergeschikt belang tav de gemeenschap. U bent vervangbaar.
De gemeenschap ook. Dat belang is ondergeschikt aan mijn belang en dat van mijn naasten... Zij moeten het goed hebben en daar geef ik graag geld voor; wat met de rest van de maatschappij gebeurt is irrelevant.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be